Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Nerozumím jedné věci. Tazatel hledá auto "něco jako Octavia II" a tady padají návrhy na Lexus IS, MB C, BMW 3er, Honda Accord, ... Od kdy je proboha OII střední třída?
Takže zkusme nevynechat ty příspěvky, které navrhovaly adekvátní alternativy k OII. Opel Astra, Ford Focus, Honda Civic, Mazda 3, ...
A s tím nájezdem vřele doporučuji atmosferický benzín. Ona i ta OII se dá koupit s 1.6i.
Ono totiž s rozpočtem 200k včetně prvního servisu si tazatel nemůže moc vyskakovat.
Takže zkusme nevynechat ty příspěvky, které navrhovaly adekvátní alternativy k OII. Opel Astra, Ford Focus, Honda Civic, Mazda 3, ...
A s tím nájezdem vřele doporučuji atmosferický benzín. Ona i ta OII se dá koupit s 1.6i.
Ono totiž s rozpočtem 200k včetně prvního servisu si tazatel nemůže moc vyskakovat.
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Rozdil mezi lift ackem a sedanem je hlavne v tom, ze sedan ma karoserii za zadnimi sedadly spojenou prickou = vyssi tuhost karoserie = mekci odpruzeni a soucasne lepsi jizdni vlastnosti.
IS a oktavka jsou o parnik jina auta, ale jestli ta octa je za pulku ceny IS, tak budiz.
Jinak predstava ze nekdo vleze do bazara a zcela ho uchvati O2..
IS a oktavka jsou o parnik jina auta, ale jestli ta octa je za pulku ceny IS, tak budiz.
Jinak predstava ze nekdo vleze do bazara a zcela ho uchvati O2..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Já to naopak vidím pozitivně - i přes nutnost generálky EA288 je imho 1.8TSI nejlepší motor, co sa dal do Oct. II pořídit (subjektivní dodatek: protoše šel zkombinovat s 4x4, zatímco dvoilitr TSI byl jenom předohrab).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Když do teď máte zkušenosti jen se šroty typu polorozpadlá Octavie nebo Fabie, s 1.0 nebo 1.4 roky 2002 apod. a pak sednete do O2 v K&L verzi s interiérem který až na drobnosti vypadá jako nový a motorem s kterým vytřelíte jako raketa na co nejste zvyklí, tak opravdu z toho uchvácený jsem
Je mi 22 let a holt ještě mi nepřošli rukama auta za půl milionu. Vyhradil jsem si 200tis. a zadlužovat se nehodlám
Je mi 22 let a holt ještě mi nepřošli rukama auta za půl milionu. Vyhradil jsem si 200tis. a zadlužovat se nehodlám
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Budeš si auto servisovat sám a nebo máš někoho, kdo se ti o něj bude starat?Ariwenie píše:Je mi 22 let a holt ještě mi nepřošli rukama auta za půl milionu. Vyhradil jsem si 200tis. a zadlužovat se nehodlám
Pokud to druhé, tak se ho zeptej, jaké auto za max.200k ti doporučí.
U ojetiny je mnohem důležitější, než značka vozu, hlavně technický stav toho vozu. A pokud se v tom nevyznáš, vezmi s sebou na výběr někoho, kdo se v autech vyzná. Aby sis nekoupil jen kasičku na peníze.
Pokud si rozumný a to auto nepotřebuješ jako kočkolap nebo na zvýšení svého ega, tak nižší střední třída s atmosferickým benzínovým motorem ti bude stačit.
Naposledy upravil(a) DoubleSix dne úte 04 zář 11:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Tlestkam tomu rozhodnuti o nezadluzovani se!
Bavi te ridit nebo chces jenom auto co te doveze z A do B?
Bavi te ridit nebo chces jenom auto co te doveze z A do B?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
O auto se mi určitě bude starat servis, sebou ke koupi nemám koho vzít, nicméně mám domluvený i servis, kde mi udělají před koupí prohlídku a řeknou mi v jakém je to stavu. Solidní prodejci s tím nemívají problém tam auto na hodinku na prohlídku půjčit.
Těžko říct, nevím jestli řídit, baví mě se hlavně vozit Například proti automatu a co největšímu zjednodušení nic nemám.
Těžko říct, nevím jestli řídit, baví mě se hlavně vozit Například proti automatu a co největšímu zjednodušení nic nemám.
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Já tedy hlasuji pro S60/80. S80 je taková designově usedlejší, ale také jak která. Když se zvolí verze po faceliftu, tmavší metalíza a světlý kožený interiér, tak je to nádhera. A s tím pohodlím tak zcela nesouhlasím, protože ty podvozky jsou poměrně tuhé. A to dokonce i u XC90. To není SUV, to je sporťák vysoko od země...Japan power píše:Volvo oceníš hlavně bezpečností a pohodlností, ale to už je takové klišé.
Ale obecně z těch Volv skutečně tak nějak stříká dojem solidnosti. Alespoň mě to tak připadá. V případě automatu ale trvej na JASNĚ doložitelné servisní historii té převodovky. Je tam Japonský Aisin, který je spolehlivý, ale k radostnému životu musí mít i co 60 000Km nový olej. A ty Volva obecně mají trošku horší rejd, takže parkování v některých konkrétních situacích může být trochu komplikovanější.
Obecně bych ale doporučil S80 po faceliftu, 2.4 D5 - 120Kw v manuálu (tedy auto kolem 100 000Kč). Reálná spotřeba toho auta je do 6L/100Km. Dlouhá cesta někam k moři (jako jel teď kámoš-dálnice 120) se dá i pod 5.
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
"Nerozumím jedné věci. Tazatel hledá auto "něco jako Octavia II" a tady padají návrhy na Lexus IS, MB C, BMW 3er, Honda Accord, ... Od kdy je proboha OII střední třída?"
Nabízel jsem vozy v provedení sedan. Málokteré auto z nižší střední je sedan a když už teda jsou, nejsou většinou hezké. To je obecný názor více lidí. Není jím ani ta zmíněná oktávka a proto jsem reagoval. Asi majitel sám neví, jakou karosérii hledá. A když si rýpnu, tak BMW 3. řady je jen načančanější auto nižší střední třídy a velikostně podobné jak OII. O jizdních vlastnostech nehovořím, ty jsou opravdu jinde.
Pokud se líbí oktávia (což je pro většinu hodně zvláštní volba, ale budíž), tak v čem je tazateli problém? Jezdí jich tu jak máku a i benzínových motorizací je dost. Chápal bych to u jiných vozů, které jsem třeba zmínil.
Jinak ani L&K Octavie není nic luxusního. Je to jen vybavenější lidové auto s průměrným podvozkem (základ Golfu), krade se snad ještě víc jak jak méně vybavené... Stačí si sednou do těch maličkých "rádoby" anatomických sedaček a člověk brzo pochopí oproti vyšší třídě případně o kvalitě audia, prostornosti a jiných věcí. O vzhledu jsem se již zmínil. Nechám na posouzení tazatele.
Nabízel jsem vozy v provedení sedan. Málokteré auto z nižší střední je sedan a když už teda jsou, nejsou většinou hezké. To je obecný názor více lidí. Není jím ani ta zmíněná oktávka a proto jsem reagoval. Asi majitel sám neví, jakou karosérii hledá. A když si rýpnu, tak BMW 3. řady je jen načančanější auto nižší střední třídy a velikostně podobné jak OII. O jizdních vlastnostech nehovořím, ty jsou opravdu jinde.
Pokud se líbí oktávia (což je pro většinu hodně zvláštní volba, ale budíž), tak v čem je tazateli problém? Jezdí jich tu jak máku a i benzínových motorizací je dost. Chápal bych to u jiných vozů, které jsem třeba zmínil.
Jinak ani L&K Octavie není nic luxusního. Je to jen vybavenější lidové auto s průměrným podvozkem (základ Golfu), krade se snad ještě víc jak jak méně vybavené... Stačí si sednou do těch maličkých "rádoby" anatomických sedaček a člověk brzo pochopí oproti vyšší třídě případně o kvalitě audia, prostornosti a jiných věcí. O vzhledu jsem se již zmínil. Nechám na posouzení tazatele.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Re: Výběr dobře vypadajícího ojetého sedanu
Kouknul bych jeste po 1er coupe, pekny a pohodlny auto, co se dobre ridi.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k