BMW Divize
Re: BMW Divize
Ale dyť to já nepopírám. Jestli si na něco v nejbližší době pořídím splátkový kalendář, tak to bude na hypotéku ve jméně rodičů na nějaký malý nájemní byt tam u nás a ne na auto, abych dokazoval, jakej jsem geroj
Jen jsem chtěl podotknout, že koupě i skutečně prémiového auta (což už 530d dle mého je), není v dnešní době až tak nedostupnou záležitostí, aby si to mohli dovolit jenom lidi s čistým kilem...
Jen jsem chtěl podotknout, že koupě i skutečně prémiového auta (což už 530d dle mého je), není v dnešní době až tak nedostupnou záležitostí, aby si to mohli dovolit jenom lidi s čistým kilem...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
myslim ze i s 50 je to docela nesmysl. kdyz nemas akontaci. pokud teda cloveka teda fakt nezajima jen auto
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
Takhle, na základě toho mála, co mi říkali lidi z práce co podobné věci řeší, to stejně nikdo pro soukromé účely jako zaměstnanec nekoupí, protože je to z jejich pohledu blbost (bo sluzebak Superb/Passat, tak proč postavit do garáže ještě 320d/530d) Ti, co to mají, protože jim na tom záleží, pak generují další peníze tím, že mají jakoby soukromé pro služební účely a cestaky, honziss by věděl víc
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
no to jedine. s odpoctama a tak. to je jako ja s tou cuprou, slo by to, ale daval bych vic nez tretinu prachu na auto. coz proste neni chytry
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
a jsme doma u čeho konkrétně? Závěr je takovej, že vydělávat víc, než kolik stojí splátka, automaticky neznamená, že si to auto můžeš dovolit. A úplně stejně tady tvrdíš, jak si 530d hromada lidí dovolit může, ale jsou to blbci, že si místo toho raději pořídí 320d... Navíc to je všechno jen teorie, která vychází z toho, že celý život žiješ na dluh. To taky není pro všechny ok, i když v televizi tvrdí opak a tobě to tak příjde normální.
Re: BMW Divize
IMHO není Stepanova úvaha až tak blbá a myslím, že už pár lidem "pomohla" jít o třídu výš. Rozdíl v operáku 320d vs 530d bude cca 3 - 4 tKč bez DPH což už za zamyšlení stojí. Pro cílovku "nové BMW" je to často zanedbatelná částka. To že velká část obyvatel ČR není cílovka "nové BMW" je bez diskuze.
Jsem přesvědčený, že mnoho lidí jezdících v 320d by si rádo připlatilo (nechávalo strhnout část ze mzdy) aby mohli jít směrem 5er či třeba jen 30d;30i ale neprojde jim to přes fleet policy protože nepřekročitelné omezení třídou auta/splátkou/ceníkovou cenou...
Jsem přesvědčený, že mnoho lidí jezdících v 320d by si rádo připlatilo (nechávalo strhnout část ze mzdy) aby mohli jít směrem 5er či třeba jen 30d;30i ale neprojde jim to přes fleet policy protože nepřekročitelné omezení třídou auta/splátkou/ceníkovou cenou...
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Výborná diskuse...
Jinak ty 4 litry navíc v operáku 320d vs. 530d... Mám tu před sebou reálné kalkulace - 2r OL bez servisu 320i - 18 s daní, 2r OL bez servisu 540i - 40 s daní.
Jinak ty 4 litry navíc v operáku 320d vs. 530d... Mám tu před sebou reálné kalkulace - 2r OL bez servisu 320i - 18 s daní, 2r OL bez servisu 540i - 40 s daní.
Re: BMW Divize
Na naoperak.cz jsem našel 320xd za 14 (4r; 20tkm/rok) a 530xd za 21 (4r;25tkm/rok) přičemž 5er bude vybavenější; má předplacený vyšší nájezd...
Více než 4 to asi bude, ale 22 to ale určitě být nemusí.
Více než 4 to asi bude, ale 22 to ale určitě být nemusí.
2.9T RWD
Re: BMW Divize
A ta srážka ze mzdy se, co jsem viděl, bere z hrubé...
janjan: jsme doma u tohodle:
HM: díky. Tak jsem to myslel i v původním postu. Že ten, kdo chce mít prémii a skončí v nějaké !nové či zánovní! 320d*, by velmi pravděpodobně vyškrábl i těch zbylých pár tisíc měsíčně (=proto furt mluvím o tom financování, že prostě nemusíš mít půl mega navíc v cashi) na 530d (nebo 330d, ať držíme třídu) a měl by skutečnou prémiovku, ne mnichovskej Passat.
*Kámoš má F30 320xda, ceník tak 1,4, předváděčka kolem mega i s daní. A sorry, já si nedokážu představit, že si tohle koupí někdo jinej, než kdo současně splňuje dvě podmínky a)MUSEL mít ten správnej znáček na kapotě b)Na nic lepšího neměl prachy. Jinej známej má Superba 140kw, L&K to není, ale jede to stejně, sedí se v tom líp a subjektivně to zevnitř i líp vypadá. A v nákupu je o tři kila níž. To taky není málo. Něco o pokročilých technologiích tu a tady jsem taky slyšel, ale sorry, já je v tom prostě nevidím/necítím.
Nic o tom, že kdo ty prachy má, tak je musí narvat do auta jsem prostě neříkal. Nebo nedejbože že dávat půlku platu za lízačku je pohodička. Jenom to, že pořízení 320d/318d mi přijde jako velice podivné rozhodnutí
A k té 540i-mě zarazilo, kolik jich potkávám. Rozhodně poměrově víc než 535i minulé generace. Zajímavé.
Edit: Mě tak sere to slovo prémiovka
janjan: jsme doma u tohodle:
HondaMan píše: Rozdíl v operáku 320d vs 530d bude cca 3 - 4 tKč bez DPH což už za zamyšlení stojí. Pro cílovku "nové BMW" je to často zanedbatelná částka. To že velká část obyvatel ČR není cílovka "nové BMW" je bez diskuze.
HM: díky. Tak jsem to myslel i v původním postu. Že ten, kdo chce mít prémii a skončí v nějaké !nové či zánovní! 320d*, by velmi pravděpodobně vyškrábl i těch zbylých pár tisíc měsíčně (=proto furt mluvím o tom financování, že prostě nemusíš mít půl mega navíc v cashi) na 530d (nebo 330d, ať držíme třídu) a měl by skutečnou prémiovku, ne mnichovskej Passat.
*Kámoš má F30 320xda, ceník tak 1,4, předváděčka kolem mega i s daní. A sorry, já si nedokážu představit, že si tohle koupí někdo jinej, než kdo současně splňuje dvě podmínky a)MUSEL mít ten správnej znáček na kapotě b)Na nic lepšího neměl prachy. Jinej známej má Superba 140kw, L&K to není, ale jede to stejně, sedí se v tom líp a subjektivně to zevnitř i líp vypadá. A v nákupu je o tři kila níž. To taky není málo. Něco o pokročilých technologiích tu a tady jsem taky slyšel, ale sorry, já je v tom prostě nevidím/necítím.
Nic o tom, že kdo ty prachy má, tak je musí narvat do auta jsem prostě neříkal. Nebo nedejbože že dávat půlku platu za lízačku je pohodička. Jenom to, že pořízení 320d/318d mi přijde jako velice podivné rozhodnutí
A k té 540i-mě zarazilo, kolik jich potkávám. Rozhodně poměrově víc než 535i minulé generace. Zajímavé.
Edit: Mě tak sere to slovo prémiovka
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 03 zář 21:57, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))