A ta srážka ze mzdy se, co jsem viděl, bere z hrubé...
janjan: jsme doma u tohodle:
HondaMan píše: Rozdíl v operáku 320d vs 530d bude cca 3 - 4 tKč bez DPH což už za zamyšlení stojí. Pro cílovku "nové BMW" je to často zanedbatelná částka. To že velká část obyvatel ČR není cílovka "nové BMW" je bez diskuze.
HM: díky. Tak jsem to myslel i v původním postu. Že ten, kdo chce mít prémii a skončí v nějaké !nové či zánovní! 320d*, by velmi pravděpodobně vyškrábl i těch zbylých pár tisíc měsíčně (=proto furt mluvím o tom financování, že prostě nemusíš mít půl mega navíc v cashi) na 530d (nebo 330d, ať držíme třídu) a měl by skutečnou prémiovku, ne mnichovskej Passat.
*Kámoš má F30 320xda, ceník tak 1,4, předváděčka kolem mega i s daní. A sorry, já si nedokážu představit, že si tohle koupí někdo jinej, než kdo současně splňuje dvě podmínky a)MUSEL mít ten správnej znáček na kapotě b)Na nic lepšího neměl prachy. Jinej známej má Superba 140kw, L&K to není, ale jede to stejně, sedí se v tom líp a subjektivně to zevnitř i líp vypadá. A v nákupu je o tři kila níž. To taky není málo. Něco o pokročilých technologiích tu a tady jsem taky slyšel, ale sorry, já je v tom prostě nevidím/necítím.
Nic o tom, že kdo ty prachy má, tak je musí narvat do auta jsem prostě neříkal. Nebo nedejbože že dávat půlku platu za lízačku je pohodička. Jenom to, že pořízení 320d/318d mi přijde jako velice podivné rozhodnutí
A k té 540i-mě zarazilo, kolik jich potkávám. Rozhodně poměrově víc než 535i minulé generace. Zajímavé.
Edit: Mě tak sere to slovo prémiovka
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)