BMW Divize
Re: BMW Divize
Tuhle jsem šel po ulici, cca stejně rychle jako se táhla kolona aut, a Passat TDI, který neustále startoval a chcípal mi přišel vcelku komický
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Jsme v Bruselu?pjanda píše:A je to tu, nova M5 prijde s pohonem vsech kol
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-m ... -vsech-kol
V kontextu s uvodem clanku si vzpominam, jak jeste pred par lety nekdo z BMW rikal, ze turbomotor u nich absolutne nepripada v uvahu a predpokladam, ze to same drive zaznelo i na ostatni temata.
V zasade by mi to mohlo byt jedno, ale vadi mi na tom (obecne, nikoli v pripade pohonu vsech kol) absence jakekoli alternativy. Proste se nestane, ze by polovina aut byla takova a polovina makova, jsou behem par let vsechna stejna, pritom poptavka zakazniku tak jednoznacny charakter z podstaty nema. Dnes uz si bez start-stop pomalu nekoupite ani Ferrari, pritom neni nicim neobvyklym, ze ho lide nejen ze nechteji, ale dokonce odmitaji. Presto ho ve svem novem aute maji. A jsme zase v Bruselu...
4x4 mi příliš souladné s Bruselem nepřijde. Spotřebu to zvedá. Spíš mi přijde, že management kompletně přesměroval orientaci BMW. V tomto konkrétním případě bych vliv bruselu neviděl jako majoritní.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
ExFun:
Mluvil jsem o tom zbytku, zejmena pak start-stop, i to jsem vyslovne uvadel. Chce to dvakrat cist, jednou psat
Pohon 4x4 je jen zmena zacileni, samozrejme...
Hm?pjanda píše:(obecne, nikoli v pripade pohonu vsech kol)
Mluvil jsem o tom zbytku, zejmena pak start-stop, i to jsem vyslovne uvadel. Chce to dvakrat cist, jednou psat
Pohon 4x4 je jen zmena zacileni, samozrejme...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Stane se, i kdyz se zamerovacem na predni kapote... Nechces si koupit BMW? To je auto se kterym vzdy zasahnes cil (<2005) Vcera jsem treba trefil jezevce...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
No zcela upřímně. Vzhledem k posunu BMW, bych se ve vyšší střední teď rozhodoval mezi 5er a XF. Nová 5er se mi velmi zamlouvá a jako 520d by to snad byla i nejlepší volba (pro mě).
To nemyslím, jako provokaci - když se zeptal...
To nemyslím, jako provokaci - když se zeptal...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
Ale tak o tom to je. BMW se přiblížilo mému vkusu. V čom Ti musím dát zapravdu a říkal jsi to od začátku, že to pravděpodobně není moudré rozhodnutí. Jednak já jsem absolutně neloajální ke značce a rozhodně se o auto nestarám jako Ty nebo ti, kteří chtějí od auta víc a také ho podle toho servisují... Takže je fakt otázka, jestli si to v Mnichově správně spočítali, resp. jestli viděli za hranice svého funkčního období...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
Jsem se víc podíval na parametry 520d na 1700kg má 135kW, takže bych si dynamicky i polepšil ze 110kW na 1655kg a díky 8st. AT možná i ve spotřebě...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
ExFun: Ano, i zpetna vazba od dealeru je takova - stari zakaznici do znacne miry zmizeli, prisli novi. V prodeji i servisu maji vice prace, vice zakazniku, vetsi obrat, ale vyrazne nizsi marzi. Jednak kupujici jsou takovi, kteri chteji nejnizsi moznou cenu a nic jineho a do servisu jezdi stale vice lidi se Sevice Inclusive na 5 let, ze kterych nekapne ani koruna a obraci se jim oci v sloup pro pohledu na kazdou fakturu.
Kdyby to ale bylo jen tak. Problem z toho ma pochopitelne i BMW, ktere ale nemuze v danych ukazatelich padnout, a tak "parazituje" opet hlavne na delaerech. Je tu pak stale vice povinnosti kupovat si vybaveni showroomu za nesmyslne ceny, povinnost odebirat predrazeny olej od BMW atp. atd. Dealeri z toho nadseni nejsou a pokud se neco nezmeni, povede to nutne z dlouhodobeho hlediska k problemum.
Je to pro me od zacatku zarazejici - snem vetsiny podnikatelu je delat uzkoprofilovy byznys s vysokou marzi, kdy staci udelat pro vysoky zisk relativne malo prace. BMW ho melo jako jedna z par firem a zacalo mirit k tomu, co ma nasobne vetsi pocet automobilek. Za moudre to nepovazuji.
Na druhou stranu, ja nejsem clovek zrozeny pro dnesni svet preregulovanych trhu a vnimam vsechno z pohledu trhu volneho, kde nevitezi ten nejvychcanejsi. V rozhodnuti BMW tedy mozna je i nejaky kalkul, ktery nevnimam a ktery pocita z dlouhodobeho hlediska s faktory, ktere zanedbavam. Pokud EU nastavuje podminky tak, ze na konci jejiho snazeni ma byt jedno normovane euroauto (je to nadsazka, ale principielne to tak je), pak nekdo mohl moudre rici, ze uzkoprofilove zamerene automobilky nemaji z dlouhodobeho hlediska sanci prezit a jen orientace na masy dokaze firme zajistit vyhlidky na dlouhodobou existenci. Stejne jako Vit Barta pred par lety seznal, ze nejzajimavejsi byznys pro jeho agenturu je ten primo ci neprimo financovany statem a zamiril (jeste vice) timto smerem
Pokud je to tak, nic to nemeni na mem odsouzeni. S timto je treba bojovat a ne se tomu poddavat...
Kdyby to ale bylo jen tak. Problem z toho ma pochopitelne i BMW, ktere ale nemuze v danych ukazatelich padnout, a tak "parazituje" opet hlavne na delaerech. Je tu pak stale vice povinnosti kupovat si vybaveni showroomu za nesmyslne ceny, povinnost odebirat predrazeny olej od BMW atp. atd. Dealeri z toho nadseni nejsou a pokud se neco nezmeni, povede to nutne z dlouhodobeho hlediska k problemum.
Je to pro me od zacatku zarazejici - snem vetsiny podnikatelu je delat uzkoprofilovy byznys s vysokou marzi, kdy staci udelat pro vysoky zisk relativne malo prace. BMW ho melo jako jedna z par firem a zacalo mirit k tomu, co ma nasobne vetsi pocet automobilek. Za moudre to nepovazuji.
Na druhou stranu, ja nejsem clovek zrozeny pro dnesni svet preregulovanych trhu a vnimam vsechno z pohledu trhu volneho, kde nevitezi ten nejvychcanejsi. V rozhodnuti BMW tedy mozna je i nejaky kalkul, ktery nevnimam a ktery pocita z dlouhodobeho hlediska s faktory, ktere zanedbavam. Pokud EU nastavuje podminky tak, ze na konci jejiho snazeni ma byt jedno normovane euroauto (je to nadsazka, ale principielne to tak je), pak nekdo mohl moudre rici, ze uzkoprofilove zamerene automobilky nemaji z dlouhodobeho hlediska sanci prezit a jen orientace na masy dokaze firme zajistit vyhlidky na dlouhodobou existenci. Stejne jako Vit Barta pred par lety seznal, ze nejzajimavejsi byznys pro jeho agenturu je ten primo ci neprimo financovany statem a zamiril (jeste vice) timto smerem
Pokud je to tak, nic to nemeni na mem odsouzeni. S timto je treba bojovat a ne se tomu poddavat...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n