PeTr7650 píše:Mám problém s citlivým řízením u F10 535i RWD 2015.
Auto je vybaveno aktivním řízením a podvozkem a ve vyšší rychlosti (160+) je hodně nestabilní, pořád vyžaduje drobné korekce volantem.
Pneu 245/40/R19 Dunlop a 275/35/R19 Michelin, obě RFT, rok staré, vzorku dost, tlaky dle doporučení výrobce. Geometrie čerstvě seřízena (byla špatná sbíhavost na PZ kole) a pořád to stojí za prd.
Nesetkal se s tím někdo?
Nasadil jsem zimní sadu Pirelli 225/55 R17 a auto je jako vyměněné.
Na předku jsou Michelin Primacy DOT 2016 a vzadu GY Eagle F1 DOT 1017. Sundal bych Michelin a dal dopředu také GY. Nebo která kola byste doporučili zachovat?
Bych byl prostě jen strašně zvědavej co to vlastně je. Jestli z dvou nových motorů jdou oba do háje, tak bych se divil že pokud to má souvislost s výrobní vadou tak by o tom v bmw nevěděli.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Potvrzeno, bude čtvrtý motor - na kulanci. A mám první (trošku podrobnější) zprávu: v obou nových N53B30 byly hromady (doslova) hořčíkových špon - kompletně vydřené válce v obou případech (7500 a 9000 km) - zřejmě se jim nějak nepovedl ten Nikasil či co tam je za vytvrzení stěn válců. Pokusím se zjistit víc .... pokud bude co.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PP: To je ještě větší blbost, než když ti minule řekli, že ti katy proupouštěly do motoru bordel. Pokud byly vydřené stěny válců, tak tam mohly být jen hliníkové špony, protože ta vnitřní část bloku, v níž jsou válce a kanály pro chlazení vodou, je hliníková, zatímco hořčíková je ta část bloku, která tu vnitřní hliníkovou část obklopuje zvenčí. Válce z hořčíku by nemohly vydržet spalovací proces.
Takže buď byly hobliny hliníkové, nebo nejsou ze stěn válců.