Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Já se musím přiznat, že ta červená se mi na tom autě líbí. Líbí víc než ta žlutá.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
s tou VR6 se to výkonově dostává na úroveň pár let starých RS4/RS5 A navíc se mi vzhledově fakt líbí.
A já jsem nenáročnej. Třeba se mi hrozně líbí O3RS preFL. Bejt to zadohrab, tak bych jí "chtěl". Přijde mi atraktivnější než nějaká základní 3er nebo Cčko.
To samý Mazda 6
A já jsem nenáročnej. Třeba se mi hrozně líbí O3RS preFL. Bejt to zadohrab, tak bych jí "chtěl". Přijde mi atraktivnější než nějaká základní 3er nebo Cčko.
To samý Mazda 6
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Ale VR6 je pořád v nedohlednu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Podle me se zadnej vetsi motor nez R4 do passata nevejde a nebude. Max prifouknou to co uz tam je na vyssi vykon..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
VR6 je přece historický motor z doby myslím EURO III nebo tak nějak, dnešní EURO V či VI to přece nemůže splnit. Ale to biturbo V6 2.9, co fčíl cpou do paralympiády, by EURO V a VI splnit mohlo, ne?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Ale může, zjednodušeně to je jen otázka příslušenství, tj sání, recirkulace a výfuku a nastavením A MUSÍ SE CHTÍT.
V US se VR6 v Passatu a v Číně jako Magotan prodává i v roce 2018, i když pod označením V6, ale stojí polovinu toho, co B8 TSI 280PS.
Ze staré platformy by ten motor mohli v klidu hodit do nové ale kdo o to stojí?
Kolik by se jich prodalo?
Všichni by to chtěli, ale nikdo to není ochotný koupit a zaplatit.
V US se VR6 v Passatu a v Číně jako Magotan prodává i v roce 2018, i když pod označením V6, ale stojí polovinu toho, co B8 TSI 280PS.
Ze staré platformy by ten motor mohli v klidu hodit do nové ale kdo o to stojí?
Kolik by se jich prodalo?
Všichni by to chtěli, ale nikdo to není ochotný koupit a zaplatit.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Mě se líbí ta žlutá.
A protože asi nejsem sám, tak těch žlutých Arteonů je vidět kolem docela dost.
A protože asi nejsem sám, tak těch žlutých Arteonů je vidět kolem docela dost.
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Proc by se nevesel, historicky byl VR6 i v daleko mensim Golfu. Volvo melo pricne dokonce motor radovy!honziss píše:Podle me se zadnej vetsi motor nez R4 do passata nevejde a nebude. Max prifouknou to co uz tam je na vyssi vykon..
Tyhle motory jsou ale urcene pro podelnou zastavbu, VR6 je koncepce pricna.pavproch píše:VR6 je přece historický motor z doby myslím EURO III nebo tak nějak, dnešní EURO V či VI to přece nemůže splnit. Ale to biturbo V6 2.9, co fčíl cpou do paralympiády, by EURO V a VI splnit mohlo, ne?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Vzal bych žlutého. Sice jich bude jezdit hodně, ale ta barva mu sedí. Červená se mi na živo tak nelíbila, žlutá vypadala lépe...
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Presne tak. Není problém nacpat V8 do miaty, tak co by se nevesla V6 do petimetrovyho sedanu.ctrl_j píše:Proc by se nevesel, historicky byl VR6 i v daleko mensim Golfu. Volvo melo pricne dokonce motor radovy!honziss píše:Podle me se zadnej vetsi motor nez R4 do passata nevejde a nebude. Max prifouknou to co uz tam je na vyssi vykon..
Tyhle motory jsou ale urcene pro podelnou zastavbu, VR6 je koncepce pricna.pavproch píše:VR6 je přece historický motor z doby myslím EURO III nebo tak nějak, dnešní EURO V či VI to přece nemůže splnit. Ale to biturbo V6 2.9, co fčíl cpou do paralympiády, by EURO V a VI splnit mohlo, ne?