Takže, prvních pár stovek kiláků, do 4,5k RPM, differáky auto, režim Inteligent a Sport.
Tatík si pro to nakonec dojel, říkal, že po Praze kolem Flóry na těch dlažebních kostkách šílenost, jinak je spokojenej, líbí se mu zvuk, stísněnější interiér a
prostě ten pocit, jak rallye ty vole ne. Na daily by to nechtěl v žádném případě.
Za mě oproti Golfu vše jednoznačně tužší. Spojka, brzdy, řízení i řazení, které je krátké a nějak se mi při prvním 4-3 podařilo zařadit pět, ale to bude nezvykem, už se to pak neopakovalo. V zatáčkách kde je Golfu kolem 120 potřeba pomoc ubráním a agresivnější prací s volantem, STIčko 150 a nic. Ne že by to byla nuda, boule na kapotě, ve zpětném zrcátku vidět skoro jenom křídlo, motor je slyšet, výfuk taky*. Ale je cítit, že limit auta je hrooooooozně daleko. V porovnání s Cuprou, se kterou jsem vlastně najel víc km než zatím s STI, je to přesně opačné. Cupra mi přišla sterilnější ve smyslu zážitku z jízdy (prostě to jede rychle, ale je to Playstation, maximálně repráčky no), ale zase jsem měl pocit, že chvíle kdy se to začne hrnout ven a je relativně blízko.
To může být i tím, že s FWD mám naježděno řádově víc, takže Cupra pro mě byla akorát "víc koní", kdežto STI je pro mě úplně neznámá koncepce.
*K tomu zvuku-> Je cítit, že je hodně nahnaný přes výfuk. Při chození kolem nastartovaného auta je rozhodně lepší chtít si pokecat vepředu než vzadu, ke skrz hučení (ale hezkého hučení) není slyšet vlastního slova.
Takže za mě zatím žůžo. Další info bude, až mi to tatík zase půjčí
![Party :ymparty:](./images/smilies/36.gif)