Chlubítko univerzální
Re: Chlubítko univerzální
S NC těch 160 koníků cvičí pěkně. Přes zimu možná zkusím poladit výfuk a sání, ale zase tak moc si od toho neslibuju. Jako na okresce i takto spokojenost. Okruh je ale jiný kafe. A ten vliv střechy mě nepřekvapuje, aerodynamika dělá hodně. Skoro bych čekal i víc.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Chlubítko univerzální
jerry: neupravená NC má o dost větší potenciál než NB a tak jak jí měl M.Z. (podvozek, stabíky, semi) z ní udělá už slušnou zbraň.
M.Z.: ne a ne a ne .
M.Z.: ne a ne a ne .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Chlubítko univerzální
Super jizdy, hezky to vodis pres celou sirku trate . Akorat priste by bylo lepsi zaostrit ven nez na vydechy
Rocketeer V6 kit by byla bomba
Rocketeer V6 kit by byla bomba
Re: Chlubítko univerzální
ještě poznámka: jak to má pokrácený převody, tak ten úprk otáčkoměru k redline vytváří dojem daleko silnějšího auta
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Chlubítko univerzální
S tou kamerou je to těžký, mám nějakou malinkou modelářskou a jak zavřu střechu tak už je toho na ní prostě moc (příště to doplním 10Hz loggerem - sám jsem na to zvědavej, stáhnul jsem si race-chrono a dost se na to těším, až se v tom budu moc pitvat ). Převody tomu dodávají hodně racing feeiling, ale cestou do Mostu se mockrát pod 4tis nepodívala . I tak byla ale spotřeba na pohodu - asi je to tím, že motor má takhle všude dost síly a nemá s autem moc práce.
Koukal jsem na car-throtle a ten V6 kit je boží (jako ten zvuk a 220 koní výkonu ), ale nevěřím těmhle přestavbám, málokdy to funguje 100%. Takhle mám motor úplně v sérii a 50-100koní mi stejně bude chybět vždycky, i kdyby tam bylo bůh ví co.
Koukal jsem na car-throtle a ten V6 kit je boží (jako ten zvuk a 220 koní výkonu ), ale nevěřím těmhle přestavbám, málokdy to funguje 100%. Takhle mám motor úplně v sérii a 50-100koní mi stejně bude chybět vždycky, i kdyby tam bylo bůh ví co.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Chlubítko univerzální
Takhle se ma jezdit Ani stovky koni nejsou potreba, kdyz to clovek umi
Mirek
Re: Chlubítko univerzální
Myslím, že tam je ještě pořád velká mezera směrem k profíkům, ale děkuju . Třeba jednou se mi povedl projet ďolík tak, že na výjezdu jsem měl asi o něco přes 5 kmh vyšší rychlost a vůbec nevím co jsem udělal jinak. Jen to bylo strašně rychlý .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Chlubítko univerzální
Klobouk dolů před mojí drahou polovičkou. Předevčírem jsem si na túře při zakopnutí natáhl lýtkový sval levé nohy a pro bolest neušlápnu spojku. Tak včera moje paní zvládla bravurně trasu Zermatt-Poreč 717 km. Přejezd Simplonpassu a průjezd Itálií skoro trvale v levém nejrychlejším pruhu. Jako spolujezdec jsem neměl nejmenších námitek.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Chlubítko univerzální
Tak snad sa nevrátila - fčera aji neska mi to krásně šlapalo proti kopci v ta3, tělo sa hodně zvýšené a hodně dlouhodobé námaze moc nebránilo. Ale očekávám, že večer mi zas bude blbě a nebudu moct spát... ale co už... It´s a little price we gotta pay...pavproch ve stěžovacím vlákně píše:Už dobře tři týdny mě pobolívají záda (nervy v nich) a posledních pár dnů mně to leze po páteři nahoru do temene hlavy..... tak jen doufám, že je to následek "odizolování" nervů chemoterapií a ne že se ta bestie vrátila.....
Navíc mi je už fakt blbě z teho dlouhotrvajícího letního horka, naštěstí už dou od Z bóřky a fronta s ochlazením....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Chlubítko univerzální
Mám radost: Junior byl od května v JůeSEj a...... neska sa vrátil do Kocourkova, nezůstal tam....... uffffff
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.