Dobrý deň. Chcem Vás poprosiť o radu...
Auto: Opel Zafira 2.0, 74kw, 2003, model 2004
Kým je motor studený, auto normálne naštartuje. Problém nastáva po cca 10-15 km, kedy sa zobrazia kontrolky (kontrolka na obrázku označená šípkou a autíčko s kľúčom). Auto prechádza do núdzového režimu, stráca otáčky a je prakticky nefunkčné.
Vie mi niekto poradiť, čo to môže byť? Baterka je nová, vymenený je aj snímač chladenia motora.
Ďakujem
Opel Zafira - prosím o pomoc
Moderátor: řidičBOB
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 22 srp 06:18
Re: Opel Zafira - prosím o pomoc
1) Hledej sám
2) Hledej vždy v angličtině (pomůže google translator)
3) Kde je ta kontrolka "autíčko s klúčom" ? (česky imobilizér) - vidím tam chladič s hvězdičkou (větrákem)
4) Tady máš výsledek
http://new.fatare.com/vauxhall-vectra-d ... t-working/
"Electronically controlled engine cooling" Takže zřejmě se ti to buď přehřívá, nebo neukazuje teplotu vůbec (to musíš vědět ty) a čidlo teploty vody je v řiti, nebo máš šotka v elektrice.
Nejlevnější možné spolehlivé řešení je podle mě navštívit BOSCH servis, diagnotstika, nechat si potvrdit kde je závada a tu odstranit buď tam, nebo sám doma.Je ale fakt, že je mi divné, že by tě teplota chladící kapaliny hodila do nouzáku. Na druhou stranu proč ne, alespoň s tím člověk nepojede jak debil...Nevím...Opla jsem měl naposledy před 12lety a to měl motor Isuzu, takže víc neporadím.
P.S : Ještě jsem našel, že to má nějakej modul u sahary na řízení větráku atd...a ten může být v řiti.
2) Hledej vždy v angličtině (pomůže google translator)
3) Kde je ta kontrolka "autíčko s klúčom" ? (česky imobilizér) - vidím tam chladič s hvězdičkou (větrákem)
4) Tady máš výsledek
http://new.fatare.com/vauxhall-vectra-d ... t-working/
"Electronically controlled engine cooling" Takže zřejmě se ti to buď přehřívá, nebo neukazuje teplotu vůbec (to musíš vědět ty) a čidlo teploty vody je v řiti, nebo máš šotka v elektrice.
Nejlevnější možné spolehlivé řešení je podle mě navštívit BOSCH servis, diagnotstika, nechat si potvrdit kde je závada a tu odstranit buď tam, nebo sám doma.Je ale fakt, že je mi divné, že by tě teplota chladící kapaliny hodila do nouzáku. Na druhou stranu proč ne, alespoň s tím člověk nepojede jak debil...Nevím...Opla jsem měl naposledy před 12lety a to měl motor Isuzu, takže víc neporadím.
P.S : Ještě jsem našel, že to má nějakej modul u sahary na řízení větráku atd...a ten může být v řiti.