BMW Z4 Coupe
Re: BMW Z4 Coupe
Pokud by se tu objevil pekny kousek, nema smysl se mu branit jen proto, ze je z CR, i tady se najdou solidni prodejci Ale zadne z odkazovanych aut se jako hvezdna nabidka nejevi, je to spise pro orientaci...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Z4 Coupe
já myslim, že u obyč Z4 je prima to, že se dají v DE najít kousky, které mají docela malý nájezd a člověk tak může mít skoro nové auto a jinak super volba, bral bych ho hned
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Z4 Coupe
To z automatom za 475 nebrat! Sam som si ho skoro kupil ale nastasie potom lepsie pozrel Chcije z neho olej a to auto je dost pouzivane a znicene na tie km Dostavalo zabrat A automat dnes uz ani nahodou! Inak mal som pozicane jedno na tyzden manual podla mna na bezne dennodene jazdenie na nasich cestach celkom utrpenie Lepsia je v tomto 130 Ten posed skoro na zadnej naprave je zaujimavy ale aj hlucnost obrovska pocut snad kazdy kamienok ktory sa dostane do pneumatiky plus sa mi zdalo ze cez okna tam dost fuka Ale inak je to nadherne auto pre vikendove vyblaznenie sa
Re: BMW Z4 Coupe
richard74: Ta je na odpis od pohledu...
Jinak Z4 je urcite vice nez co jineho auto pro radost., podrizuje tomu leccos, ale radost opravdu rozdava Jako vikendovka, se kterou je mozne v pripade potreby i "nekam dojet" odvede skvelou sluzbu.
Zel bohu to neplati o nove Z4, ktera zamirila uplne jinam...
Jinak Z4 je urcite vice nez co jineho auto pro radost., podrizuje tomu leccos, ale radost opravdu rozdava Jako vikendovka, se kterou je mozne v pripade potreby i "nekam dojet" odvede skvelou sluzbu.
Zel bohu to neplati o nove Z4, ktera zamirila uplne jinam...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Z4 Coupe
Je fakt, ze hodne malo techto aut bylo koupeno v CR jako novy vuz. Trochu mam strach, v jakem stavu a proc se byla ta auta dovezena. Naopak v Nemecku si ho hodne lidi kupovalo az jako 3.auto. Limuzina na dovolenou, pak mensi auto pro drahou polovicku a nakonec tahle lahudka pro vikendy. Je tam dost aut z prvni ruky, garazovanych a provozovanych jen v lete. A ted chteji zase neco noveho, aby si to uzili ci se blyskli pred okolim.
Ale bude to chtit objizdet nabidky, prohlizet a diskutovat s majiteli. Ale to je prece ta radost Tady jsem pro nemecky hovorici nasel zajimavou srovnavacku s porsche cayman. Zaver je, ze v pomeru preis/leistung, tedy to co dostanete za vynalozene penize, je to jasna volba pro Z4. Kdo mate chut, mrknete na to
http://www.youtube.com/watch?v=ROBcow9dKyI
Ale bude to chtit objizdet nabidky, prohlizet a diskutovat s majiteli. Ale to je prece ta radost Tady jsem pro nemecky hovorici nasel zajimavou srovnavacku s porsche cayman. Zaver je, ze v pomeru preis/leistung, tedy to co dostanete za vynalozene penize, je to jasna volba pro Z4. Kdo mate chut, mrknete na to
http://www.youtube.com/watch?v=ROBcow9dKyI
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Z4 Coupe
kdybych si někdy vybíral auto pro radost, tak bych rači šáhnul po Z3 než Z4 (starší Z3 se mi líbí mnohem více)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Z4 Coupe
Z3 je taky pekny auto. Ale motoricky a podvozkem je Z4 Coupe vic. Dokonce asi nejvic, protoze nova Z4 na to bohuzel nenavazala. Kabriolety se mi taky moc libi a Z3 asi vic nez Z4. Uvazoval jsem o nem, ale je to spise na krasne podivani pro okoli, treba pri pomale jizde po morske promenade Ale jinak plno neprakticnosti - hluk a vitr pri vyssich rychlostech a ty prece chceme vyuzivat;) mensi tuhost karoserie a v neposledni rade i riziko vandalismu. Zkratka az se priste narodim jako lord a budu mit bejvak na Cote d'Azur, jedno z mych aut bude i cabrio Asi takhle jsem dosel k Z4 Coupe. I tak to musi byt 2.auto, jak bych stehoval babicku na chalupu
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Z4 Coupe
Tak mě by to taky zajímalo. Pokud by šlo srovnat s 130i.pjanda píše:jerry: Uz jsme si na toto tema leccos rekli, tak se nebudu opakovat
RWD
Re: BMW Z4 Coupe
d.18t: Uz jsem to tu castecne zminoval. 130i je sice velmi schopne a zabavne auto, ale porad zustava normalnim kompaktem, ve kterem v rozumne poloze za volantem s bohatym prostorem ve vetsine smeru (hlavne v tom podelnem) muzete jezdit prakticky kdekoli. Mne se prave tato kombinace na 130i velmi libi, je to zkratka zabavne auto pro kazdy den, ne jen pro nekdy, ne jen pro neco. Navic bez oznaceni modelu vypada vsedne a malokdo Vam ho bude zavidet. Z meho pohledu to bylo jedno z nejlepsich aut, ktera jsem kdy mel a to i presto, ze jsem mel auta nasobne i drazsi i mnohem vykonnejsi. Je v tom hodne subjektivity, ale pro me je to z hlediska silnicniho vyuziti a toho, co pri nem hledam (kombinaci relativne prijemneho presunu s nejakym zazitkem z jizdy) zrejme vrchol
Z4 Coupe 3,0si vedle toho meni vsechnu onu univerzalitu za jemne vysroubovani jizdnich schopnosti vyse. Ale zatimco z hlediska prostoru, komfortu presunu, vyuzitelnosti pro beznou prepravu osob ci nejakeho harampadi, atp. ztraci 50 procent, jizdni schopnosti posouva maximalne o jednotky procent dale diky nizsi hmotnosti a hlavne jejmi lepsimu rozlozeni. Navic, a to ja beru spise jak minus (z hlediska bezneho vyuziti), pridava ohromnou show kolem. A ja v aute nechci delat dojem na sve okoli, chci potichu mizet v dali
Proto jsem Z4Csi zavrhoval a rikal jsem: kdyz uz Z4, tak M Coupe, protoze to vyuziva koncepce toho auta bezezbytku a s 3,2 R6, samosvoorem, poradnymi brzdami atd. je v uplne jine tride nez 130i a vsechna ta neprakticnost je u toho auta na miste. Je to prece sportak.
To je ale spise "psychologicke rozuzleni". Proto dnes na Z4Csi koukam smirliveji, protoze fakticky je to skvele auto, ktere porad dokaze prodat prednosti sve koncepce, jen z nich nevytezi tolik co Z4MC. Pokud pritom nemyslite na 130i, dostanete pekny maly sportacek, ktery se dnes uz proste nedela (coz je dalsi faktor, kvuli kteremu jsem ho vzal na milost).
Ja bych si Z4Csi zrejme stejne ani dnes nekoupil kvuli vyse zminenemu dilematu. Pokud ale nekdo chce takove auto a vykon M nevyuzije (a ruku na srdce, Z4MC je takovy hardcore, ze znam jen dva dalsi lidi, kteri dokazou jeho prednosti vyuzit naplno, pak jsem potkal o rad vice tech, kteri si s nim vubec nevi rady), bude pro nej i trilitrova verze skvelou volbou, a proto ji rad doporucim jako druhe nebo dalsi auto.
Z4 Coupe 3,0si vedle toho meni vsechnu onu univerzalitu za jemne vysroubovani jizdnich schopnosti vyse. Ale zatimco z hlediska prostoru, komfortu presunu, vyuzitelnosti pro beznou prepravu osob ci nejakeho harampadi, atp. ztraci 50 procent, jizdni schopnosti posouva maximalne o jednotky procent dale diky nizsi hmotnosti a hlavne jejmi lepsimu rozlozeni. Navic, a to ja beru spise jak minus (z hlediska bezneho vyuziti), pridava ohromnou show kolem. A ja v aute nechci delat dojem na sve okoli, chci potichu mizet v dali
Proto jsem Z4Csi zavrhoval a rikal jsem: kdyz uz Z4, tak M Coupe, protoze to vyuziva koncepce toho auta bezezbytku a s 3,2 R6, samosvoorem, poradnymi brzdami atd. je v uplne jine tride nez 130i a vsechna ta neprakticnost je u toho auta na miste. Je to prece sportak.
To je ale spise "psychologicke rozuzleni". Proto dnes na Z4Csi koukam smirliveji, protoze fakticky je to skvele auto, ktere porad dokaze prodat prednosti sve koncepce, jen z nich nevytezi tolik co Z4MC. Pokud pritom nemyslite na 130i, dostanete pekny maly sportacek, ktery se dnes uz proste nedela (coz je dalsi faktor, kvuli kteremu jsem ho vzal na milost).
Ja bych si Z4Csi zrejme stejne ani dnes nekoupil kvuli vyse zminenemu dilematu. Pokud ale nekdo chce takove auto a vykon M nevyuzije (a ruku na srdce, Z4MC je takovy hardcore, ze znam jen dva dalsi lidi, kteri dokazou jeho prednosti vyuzit naplno, pak jsem potkal o rad vice tech, kteri si s nim vubec nevi rady), bude pro nej i trilitrova verze skvelou volbou, a proto ji rad doporucim jako druhe nebo dalsi auto.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Z4 Coupe
Ta vetsi neprakticnost oproti 130i je zrejma, ale vymizi, kdyz se jedna o 2.auto. Pak jsem ochoten na denni jezdeni po meste, stehovani veci na chalupu apod., zkratka na pouhy presun z bodu A do bodu B bez jakychkoliv ambici akceptovat klidne i naftu, i kdyz jsem ji nikdy nemel Navic si myslim ze by Z4 Coupe mohlo mit v horizontu let daleko mensi propad ceny oproti 130i. Ale to je vzdy spekulace.
Ohledne zavisti sousedu souhlas, ale budu ho jezdit prevazne po nemeckych silnicich, tam to neni tak zle. Konkretne jedu na kole lesem, tam plno BMW1 a oni to drevorubci. Pak jedu nakoupit a u supermarketu plno sedlaku s BMW3. Pravda vetsinou v nafte, ale prece je to nekde jinde. Nejvic znameho rozesmalo, ze passat je CR povazovan mezi manazery za chloubu
Ohledne zavisti sousedu souhlas, ale budu ho jezdit prevazne po nemeckych silnicich, tam to neni tak zle. Konkretne jedu na kole lesem, tam plno BMW1 a oni to drevorubci. Pak jedu nakoupit a u supermarketu plno sedlaku s BMW3. Pravda vetsinou v nafte, ale prece je to nekde jinde. Nejvic znameho rozesmalo, ze passat je CR povazovan mezi manazery za chloubu
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.