Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Mazda MX5 ND
Tak jsem si ze srandy nakonfiguroval M 140i a krom ceny mě dostala na kolena i jediná možnost řazení. Začněme něčím co mě sice tak nepřekvapilo ale rozhodně hodně ukázalo, že to prostě moc smysl nedává a to je cena - plně nakonfigurované auto prakticky jen s výběrem motoru, barvy a typu kol vyjde na 48300 eur což je o víc jak třetinu dražšší než nissan s podobným výkonem ale to nejhorší není cena- To nejhorší je, že si k tomu nic jiného než smrdutý automat neobjednáte a to mě odradilo ze všeho úplně nejvíc. Audi S3 začiná na 52 000 eur a Golf R od 47 000 eur. Ty poslední dvě auta uvádím jen pro zajímavost předražené a nezábavné
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Mazda MX5 ND
To ani nevím, že už zařízli u M140i automat
Edit: samozřejmě jsem chtěl napsat manuál
Edit: samozřejmě jsem chtěl napsat manuál
Naposledy upravil(a) M.Z. dne ned 19 srp 16:11, celkem upraveno 1 x.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 ND
Stepan: M235i bych jako jediné auto mít nemohl. Níže uvádím jen pár důvodů, co mě napadli na první dobrou. Možná se v tom najde i někdo jiný.
1. Chyběl by mi patřičný zavazadlový prostor. Na různé akce jako třeba lyžovačka v Alpách mám co dělat to složit i do oktávky.
2. Podstatně vyšší pořizovací cena. Rád kupuji value for money a O3 RS (nová) i MX-5 (najeto 5 tis km) jsem vždy koupil mimořádně výhodně. Dohromady o více než půl mega levněji než by byla stála srovnatelná nová M235i. Nemluvě o nákladech na servis.
3. Podstatně vyšší kasko pojištění, za O3 RS + MX5 platím daleko méně než by stálo u M235i.
4. Za určitých situací potřebuji nebudit rozruch mezi lidmi, kteří mě svými platbami živí. Proto O3 RS v nenápadné stříbrné barvě.
5. Chci si podle potřeby užít vítr ve vlasech nebo převézt kola na střešním nosiči.
6. MX-5 patří mezi auta, kde je vnímání rychlosti větší než je skutečná rychlost. A já nechci lítat rychle na čas, já si chci jízdy pocitově užít. Navíc hmotnost jen něco málo přes tunu najdeš u málo aut. A to se mi líbí.
7. Hodně rychlé a i třeba hodně drahé auto není v D problém půjčit na víkend. Zdánlivě je to drahé, ale v reálu oproti nákupní ceně a provozním nákladům levné a bez starostí.
Výše uvedené důvody lze aplikovat i na jiná auta podobného typu, nejen na M235i. To jsem pouze použil jako vzor, když jsi jí jmenoval.
1. Chyběl by mi patřičný zavazadlový prostor. Na různé akce jako třeba lyžovačka v Alpách mám co dělat to složit i do oktávky.
2. Podstatně vyšší pořizovací cena. Rád kupuji value for money a O3 RS (nová) i MX-5 (najeto 5 tis km) jsem vždy koupil mimořádně výhodně. Dohromady o více než půl mega levněji než by byla stála srovnatelná nová M235i. Nemluvě o nákladech na servis.
3. Podstatně vyšší kasko pojištění, za O3 RS + MX5 platím daleko méně než by stálo u M235i.
4. Za určitých situací potřebuji nebudit rozruch mezi lidmi, kteří mě svými platbami živí. Proto O3 RS v nenápadné stříbrné barvě.
5. Chci si podle potřeby užít vítr ve vlasech nebo převézt kola na střešním nosiči.
6. MX-5 patří mezi auta, kde je vnímání rychlosti větší než je skutečná rychlost. A já nechci lítat rychle na čas, já si chci jízdy pocitově užít. Navíc hmotnost jen něco málo přes tunu najdeš u málo aut. A to se mi líbí.
7. Hodně rychlé a i třeba hodně drahé auto není v D problém půjčit na víkend. Zdánlivě je to drahé, ale v reálu oproti nákupní ceně a provozním nákladům levné a bez starostí.
Výše uvedené důvody lze aplikovat i na jiná auta podobného typu, nejen na M235i. To jsem pouze použil jako vzor, když jsi jí jmenoval.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Mazda MX5 ND
Pravdou je ze sa veci daju robit aj ekonomickejsie. To nerozporujem, ale vikendovku neriesis aby si usetril peniaze. Je to hobby, odmena, alebo relax. Snazis sa ju racionalne zdovodnit, ale to nejde. Tvoje riesenie je kompromis. V mojom pripade M3, ktora je ale v beznom zivote oproti 5-ke lose a ako vikendovka proti caymanu zase lose. Je to auto dobre na vsetko a na nic. Taketo riesenie by som volil len keby vela jazdim a nebavilo by ma uz jazdit vo volnom case. Alebo ako hovoris s rozpoctom obmedzenym na jedno auto.Stepan píše:PP: jenže co kdybys místo těch dvou vehiklu měl M4 cabrio? Nepiš o foukatku, normálně se ptám pro tebe Teda E92 M3
MZ: no jasně, já mám na daily golfa, vystuduji s ním VŠ, vyřeším drobnosti v rodinným byznysu, vezmu holku na výlet, ale nakonec to není "univerzální auto" protože jak jsem potřeboval dovézt europaletu materiálu z Polska, musel jsem mít firemní Transit
Hanz: neříkej o 370Z že je to moc malý, když zvazujes Miatu
911T: Máš pravdu, ale mid engine Porsche na semislicku a k tomu 530GT je i na místní poměry celkem finančně nedostupná kombinace. Na takovou víkendovku jako je tvůj Cayman tu většina lidí nedosáhne, vlastně ji ani nevyužije. A potom je na místě se zeptat, jestli to opravdu musíš tolik hrotit, nebo by tvoje potřeby obsloužil i slusnej potah. Třeba M3, RS4 nebo i tak 140i
Jerry: jasně, ale za cenu tvoji O3RS a NC bych to viděl na nějaký solidní M235i se střechou. A potom už je to zase kalkulačka...
Pokial sa vratime k teme, 370Z ani MX5 ale takym kompromisom nie su.
Re: Mazda MX5 ND
V mé hlavě: kabro = 2sedadlový roadster, takže ne.¨Stepan píše:PP: jenže co kdybys místo těch dvou vehiklu měl M4 cabrio? Nepiš o foukatku, normálně se ptám pro tebe Teda E92 M3
(+ navíc to nešťastné foukátko)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mazda MX5 ND
Neříkám, že je to řešení pro každého. Ale třeba pro mě by bylo. Najezdim kvůli škole a práci tolik km v GTD a různých sluzebacich, že představa třetího auta na zábavu mě už vůbec nevzrusuje, teď jsem se mohl projet asi 100km v 300k rwd MT a radši sem se ozral a prohlásil se za neridice Takže příště radši jedno silné auto na všechno, klidně i v tom benzínu, protože vyšší náklady na PHM nevyvazi náklady spojené s druhým autem+víc "fun" km :ymhu
Doplnění: třeba s věkem dojdu k tomu, že najizdet tolik km v něčem, co není aspoň E segment na vzduchu mě nebaví, a pak bude další auto nezbytnost, ale to je za dlouho a coby kdyby. Teď to prostě vidím takhle naštěstí má moje děvče rozum a nelíbí se jí X5 nebo RR, ale třeba Audi R8 nebo Ftype, ten by se jí prý i líbil na její ježdění. Takže garáž bude pořád stačit na dvě auta
Doplnění: třeba s věkem dojdu k tomu, že najizdet tolik km v něčem, co není aspoň E segment na vzduchu mě nebaví, a pak bude další auto nezbytnost, ale to je za dlouho a coby kdyby. Teď to prostě vidím takhle naštěstí má moje děvče rozum a nelíbí se jí X5 nebo RR, ale třeba Audi R8 nebo Ftype, ten by se jí prý i líbil na její ježdění. Takže garáž bude pořád stačit na dvě auta
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Mazda MX5 ND
Vidíš, není jednotný recept, každý to má jinak. Já jezdím převážně privátně, protože home office. A když jedu, tak buď hodně věcí nebo dálka po dálnici nebo výlet po okreskách. Podle toho volím auto. A ekonomika hraje roli vždy, kdo říká, že ne kecá. Pokud ne, tak má daily Bentley a víkendovku Ferrari
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Mazda MX5 ND
Však jak píše jerry, po spočtení všech nákkladů na provoz Nissana se přiblížím k absolutnímu maximu uživitelnosti a to se mě úplně nelíbí. Daň z provozu (chápejme produkci CO2) třikrát převyšuje MX5, jo platí se to ročně, ale i tak to udělá 250 eur navíc, pak tu máme pomalu dvojnásobný apetit v benzínu a ruku na srdce, kdo si koupím Nissan a bude s ním jezdit na spotřebu? Dále gumy a dražšší servis, když se to společně spočte, tak to i vyšší cenou převyšuje 1500 euro ročně. Kdybych nechtěl rodinu tak je to jasná volba ale bohužel to vypadá, že se na samý okraj přiblížit asi nechci Není to samozdřejmě konečné ovšem čísla obvykle nelžou.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Mazda MX5 ND
Ja myslim ze nema moc cenu to riesit kym si sa nepreviezol. Potom bude hned jasno. Bud ta to chyti a rozdiel nebudes riesit, alebo ta to nechyti a nebude o com.