Onboard videa
Re: Onboard videa
Ale ten pocit, že to dal, ten je doslova k nezaplacení
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
U ty prvni to byl nejspis bezny standard.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Tenhle typek v Hjunde byl taky peknej „bourak“
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Tak mi kolega z Rakouska potvrdil, že tam je možné beztrestně jezdit s ON-BOARD kamerou, zapnutou a nahrávat.
Platí tam GDPR takže nezveřejňovat nikde nic.
Dále je nejjednodušší tvrdit, že si pro své účely nahráváš jízdu a krajinu, né přestupky, tam je to pak argumentačně složité i díky jazykové bariéře obhájit, ale i to lze, avšak za určitých podmínek.
Údajně při prokázování v případě nehody je nutné, na rozdíl od nás, zakrýt RZ a tváře, minimálně v první fázi, až na výslovnoou žádost rozhodce (Policie, soud) lze doložit verzi bez maskování.
Problém je umístění kamery, musí být mimo zorné pole, to je jednoduše aktivní plocha stěračů, ale nemusí to stačit, lépe nad úroveň sluneční clony, ale nemusí to stačit, i to není jistota, jediné možné správné řešení je za špígl, kde výhledu bránit nemůže a dokonalé je, aby v noci neoslňovala, to je taky chybně, buď na minimální jas, ideálně vyplý display.
Prý ty clony sklápíš na semaforech a pak může kamera bránit výhledu např a to je chybně, ale záleží, kdo to individuálně posuzuje v kombinaci s tou činnou plochou stěračů, prostě NESMÍ BRÁNIT VÝHLEDU.
Platí tam GDPR takže nezveřejňovat nikde nic.
Dále je nejjednodušší tvrdit, že si pro své účely nahráváš jízdu a krajinu, né přestupky, tam je to pak argumentačně složité i díky jazykové bariéře obhájit, ale i to lze, avšak za určitých podmínek.
Údajně při prokázování v případě nehody je nutné, na rozdíl od nás, zakrýt RZ a tváře, minimálně v první fázi, až na výslovnoou žádost rozhodce (Policie, soud) lze doložit verzi bez maskování.
Problém je umístění kamery, musí být mimo zorné pole, to je jednoduše aktivní plocha stěračů, ale nemusí to stačit, lépe nad úroveň sluneční clony, ale nemusí to stačit, i to není jistota, jediné možné správné řešení je za špígl, kde výhledu bránit nemůže a dokonalé je, aby v noci neoslňovala, to je taky chybně, buď na minimální jas, ideálně vyplý display.
Prý ty clony sklápíš na semaforech a pak může kamera bránit výhledu např a to je chybně, ale záleží, kdo to individuálně posuzuje v kombinaci s tou činnou plochou stěračů, prostě NESMÍ BRÁNIT VÝHLEDU.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time