BMW Divize
Re: BMW Divize
Myslím, že před těma 4 roky cena lízala dno. Na druhou stranu, až přijde krize, tak bublina investic do aut hodně splaskne. A potom, ty sis udělal hooodně velkou radost. A to je za víc, než všechny spekulace.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Mám problém s citlivým řízením u F10 535i RWD 2015.
Auto je vybaveno aktivním řízením a podvozkem a ve vyšší rychlosti (160+) je hodně nestabilní, pořád vyžaduje drobné korekce volantem.
Pneu 245/40/R19 Dunlop a 275/35/R19 Michelin, obě RFT, rok staré, vzorku dost, tlaky dle doporučení výrobce. Geometrie čerstvě seřízena (byla špatná sbíhavost na PZ kole) a pořád to stojí za prd.
Nesetkal se s tím někdo?
Auto je vybaveno aktivním řízením a podvozkem a ve vyšší rychlosti (160+) je hodně nestabilní, pořád vyžaduje drobné korekce volantem.
Pneu 245/40/R19 Dunlop a 275/35/R19 Michelin, obě RFT, rok staré, vzorku dost, tlaky dle doporučení výrobce. Geometrie čerstvě seřízena (byla špatná sbíhavost na PZ kole) a pořád to stojí za prd.
Nesetkal se s tím někdo?
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Já jsem to kvůli tomu prodal,také mi F11 nesedla. Zkusil bych No RFT pneu od stejného výrobce a co tlumiče ?
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: BMW Divize
zítra nasadím non rft zimní sadu z jiného auta.
měli jsme na firmě f10 30d rwd 2010 a to bylo stabilní v jakékoliv rychlosti. Část přičítám elektrickému servu, ale todle už je až životu nebezpečné
měli jsme na firmě f10 30d rwd 2010 a to bylo stabilní v jakékoliv rychlosti. Část přičítám elektrickému servu, ale todle už je až životu nebezpečné
Re: BMW Divize
To už zní, jako kdyby bylo na podvozku buď někde něco uvolněné, nebo totálně vybitý nějaký silentblok. Prostě že v té nápravě (ať už přední nebo zadní) chodí něco, co chodit nemá.
Re: BMW Divize
Podle me muze byt problem v kombinaci pneu.. mel jsem to kdysi na e60 a nedalo se s tim skoro jezdit... taky dunlop + michelinPeTr7650 píše:Mám problém s citlivým řízením u F10 535i RWD 2015.
Auto je vybaveno aktivním řízením a podvozkem a ve vyšší rychlosti (160+) je hodně nestabilní, pořád vyžaduje drobné korekce volantem.
Pneu 245/40/R19 Dunlop a 275/35/R19 Michelin, obě RFT, rok staré, vzorku dost, tlaky dle doporučení výrobce. Geometrie čerstvě seřízena (byla špatná sbíhavost na PZ kole) a pořád to stojí za prd.
Nesetkal se s tím někdo?
Od te doby uz vyrobce ani typ nekombinuju
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Menili jste nekdy nekdo lambu svepomoci? Ty servisy tady jsou vsechny na jedno brdo, nemame cas, za mesic ... Nezda se to prilis slozity ...
Re: BMW Divize
Samotný teoretický postup je superjednoduchý. Rozpojit konektor a vyšroubovat sondu, našroubovat novou, zapojit konektor. Jsou tam ale dva zásadní problémy:
1) bývá tam strašně špatný přístup, kvůli kterému musíš rozebrat/demontovat spoustu věcí;
2) sonda nejde povolit, protože je tam svinsky zarezlá a kousnutá a máš šanci ji urvat.
P.S. Nikdy jsem to nedělal, ale několikrát jsem viděl, jak to dělají moji servisáci Problém č. 2 u mě nikdy nenastal, ale co jsem slyšel, tak někdy to fakt povolit nejde.
1) bývá tam strašně špatný přístup, kvůli kterému musíš rozebrat/demontovat spoustu věcí;
2) sonda nejde povolit, protože je tam svinsky zarezlá a kousnutá a máš šanci ji urvat.
P.S. Nikdy jsem to nedělal, ale několikrát jsem viděl, jak to dělají moji servisáci Problém č. 2 u mě nikdy nenastal, ale co jsem slyšel, tak někdy to fakt povolit nejde.
Re: BMW Divize
Výměna je asi jedna z nejjednoduších co jde udělat. Samozřejmně se to odvíjí, kde se sonda nachází.
Nikdy jsem nezažil, že by byla nějak výrazně kousnutá, ale je vhodné na to mít klíč na brzdové trubky.
Jinak ideální je nechat zapojený konektor, vyšroubovat sondu, navázat na ní provázek, konektor odpojit a vytáhnout sondu s provázkem, pak přes provázek natáhnout novou sondu.
Na co si chce dávat pozor, je, aby kabeláž byla vedena tak jak má být a nedocházelo k dotyku s výfukem.
Nikdy jsem nezažil, že by byla nějak výrazně kousnutá, ale je vhodné na to mít klíč na brzdové trubky.
Jinak ideální je nechat zapojený konektor, vyšroubovat sondu, navázat na ní provázek, konektor odpojit a vytáhnout sondu s provázkem, pak přes provázek natáhnout novou sondu.
Na co si chce dávat pozor, je, aby kabeláž byla vedena tak jak má být a nedocházelo k dotyku s výfukem.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
když je přístup, je dobrý ji povolovat na horkým potrubí, jde to lépe.