Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Mazda MX5 ND
řekněme, že bych raději bral funglovku, protože až bude dítě, tak se nic dalšího kupovat nebude a u funglovky pokud se o to budeš dobře starat, tak bys měl mít po záruce minimální výdaje navíc, jelikož si motor poctivě zajedu, budu si častěji měnit olej a tak nějak víš jak se o to staráš a máš větší klid v duši. To auto prostě musí jezdit denně, nemůžu si dovolit aby mi auto nejelo víc jak den.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Mazda MX5 ND
To svědčí o tvé omezenosti stupidního tvora. Nepřispěješ nic kloudného a urážíš druhé. Typická vlastnost nespokojeného chlapa, kterému žena nevyhoví. Nezávidím ti to. Můžeš se jít bodnout primitive. Ty že si mistr volantu? Velké kulové.mattonecz píše:myslel sem japanovy blaboly. koukam ze mas kramy honziku. tak si vymen tampon a dej si pohov
Pokud majitel zvažuje Miatu, tak trošku předpokládám, že chce hravost auta, nízkou váhu, skromnější výkon (dostatečně silné). Tomu je zkrátka nejblíže BRZ/GT86 - váha/náklady na provoz/hravost/výkon. Navrhoval jsem Fiata 124 Spider, ale ten byl tazatelem odmítnut z důvodu foukaného motoru.
Nikde jsem nepsal, že s 370Z se nedá driftovat, to je zase nepravda. Psal jsem pouze to, že to auto má nadváhu a na drift se nehodí a není konkurentem Miaty, BRZ, GT86, což je pravda a je vhodnější na vyšší rychlosti někde po dálnici než třeba Miata. A srovnávat vysokoobjemovou atmosféru 3.7 s motory 2.0? To už rovnou řešme Mustanga 5.0 V8 , který se pohybuje o něco málo dráž. Je to taky kabriolet, je to taky zadokolka, je to taky atmosféra, při snaze to jde do driftu a stojí taky kolem miliónu a zvuk V8 bude návykovější než u Miaty. Ale až bude každodenně vidět účtenku za palivo nebo za běžný servis, tak se mu protočí panenky (třeba taky ne ). Chápeme se? Porovnávají se tady jablka a hrušky
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Re: Mazda MX5 ND
Nissan bych bral jen kvůli charakternějšímu motoru s 2 válci navíc, jinak je to z mýho pohledu o dost horší volba pro řidiče. Prakticky nikdy co jsem ho viděl v akci mi nepřišlo, že by to auto mělo nějaký výrazný potenciál a hravost bude zabitá hmotností. A provoz díky té hmotě bude rozhodně dražší (benzín a spotřebák). Zábavnou rwd za rozumný peníz už vybíralo spousta lidí a stejně nakonec všichni skončí u miaty a toyobaru a nebo přihodí love a jdou o level výš (ať splašený trubky - cat, plasty - elis, nebo m-power a porsche ). Podle mýho ta střecha nebude až takový průser a při nejhorším koupíš za pár let novou a když ti to bude jó vadit tak seženeš hard-top. A bez tý střechy to má prostě kouzlo, takže miata je oproti toyobaru ve výhodě (navíc levnější). Ale svez se a uvidíš, třeba to budeš mít jinak.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 ND
zasadni aspekt u 370 muze byt ztrata hodnoty, BRZ ani MX-5 nebudou padat tak rychle, jak Nissan
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mazda MX5 ND
Zase ta nakupna cena je tak nizka ze to uz moc nema kde padat.
Ja mam s tymi pseudosportovymi autami do 200k jeden zasadny problem. Nejde to. Aj predbiehanie auta co ide len obligatnych 100 km/h po okreske uz vyzaduje zvysenu pozornost. A to nehovorim o tom ze polovica z nich ked ta vidi vedla seba automaticky dupe na plyn co robi z kazdeho manevru malu dramu. A pri premavke co teraz byva na cestach je to len trapenie. Pre mna by to nebolo.
Ja mam s tymi pseudosportovymi autami do 200k jeden zasadny problem. Nejde to. Aj predbiehanie auta co ide len obligatnych 100 km/h po okreske uz vyzaduje zvysenu pozornost. A to nehovorim o tom ze polovica z nich ked ta vidi vedla seba automaticky dupe na plyn co robi z kazdeho manevru malu dramu. A pri premavke co teraz byva na cestach je to len trapenie. Pre mna by to nebolo.
Re: Mazda MX5 ND
motor nissanu je velké lákadlo za cenovku jakou ho prodávají, ale jak se tu psalo z těch provozních nákladů mám docela husí kůži a miatou ND jsem jel a bylo to prostě super svezení, vítr ve vlasech, honil jsem ve 180 motorkáře a nakonec je i udolal a to pozor se slabší 1,5, takže co se týče dynamiky a jízdy tak s tím novým 184 koňovým motorem co točí 7500 by mělo být vše v naprostém pořádku. Většinu času jsem najezdil se slabšíma autama a zvyklnul jsem si, že když potřebuji předjet je lepší si to naplánovat. Miata nebude nikdy trhat asfalt a na dálnici jí předjede kdejaký silnější rodinný kombík s foukaným dvoulitrem, ale o tom to auto není a kdybych se nebál trochu té střechy, tak bych ani nepřemýšlel o jiném. Nicméně s tím nissanem se projedu ať to mám s čím srovnávat
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Mazda MX5 ND
Ad. Gumy: Myslis, ze ti pri najezdu 20tkm rocne vydrzi gumy 3 sezony u 370Z? Ja zrusim gumy za 2 sezony (zimni i letni) s 66kw fabii v nafte pri najezdu 25-30
Re: Mazda MX5 ND
Když tohle je začarovaný kruh a všechno je to otázka peněz. Mít na to tak prostě Boxster, Cayman a víš, ale bohužel realita bývá trochu jinde. Navíc bych nebyl tak skeptický k rychlosti nový miaty, 1t a 184koní není ani náhodou pomalý, to je auto, který už představuje slušnou výzvu i na okruhu a i v provozu předjede kde co.911T píše:Ja mam s tymi pseudosportovymi autami do 200k jeden zasadny problem. Nejde to. Aj predbiehanie auta co ide len obligatnych 100 km/h po okreske uz vyzaduje zvysenu pozornost. A to nehovorim o tom ze polovica z nich ked ta vidi vedla seba automaticky dupe na plyn co robi z kazdeho manevru malu dramu. A pri premavke co teraz byva na cestach je to len trapenie. Pre mna by to nebolo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 ND
Jestli si udolal motorkáře ve 180 v 1.5TSI, tak tě pouštěl
Někde jsem četl, že má Nissan hodně eko převodovku. Což je na jednu stranu mínus na zábavu, na druhou stranu to v kombinaci s velkoobjemovou atmosférou může vyrobit zajímavou dálniční spotřebu.
Navíc to auto má skoro 2x tolik koní co Miata a o dva válce navíc. Pak taky možná o půl tuny navíc, ale to je na dálnici dost možná spíš + Takže za těch 8k EUR navíc (a to Miatu máš po slevě a Nissan před, ne?) víš co dostáváš
Hlavně bych si zkusil tu MX-5 projet na dálnici, 100-150 kiláků vkuse. Jestli je to fakt vončo.
A k těm provozním nákladům->myslím si, že pokud jsi měl na novou šestku a hned můžeš řešit další auto +- 30k EUR, tak rozdíl v provozních nákladech mezi MX-5 a 370Z tě nezabije. A to myslím v dobrým
Někde jsem četl, že má Nissan hodně eko převodovku. Což je na jednu stranu mínus na zábavu, na druhou stranu to v kombinaci s velkoobjemovou atmosférou může vyrobit zajímavou dálniční spotřebu.
Navíc to auto má skoro 2x tolik koní co Miata a o dva válce navíc. Pak taky možná o půl tuny navíc, ale to je na dálnici dost možná spíš + Takže za těch 8k EUR navíc (a to Miatu máš po slevě a Nissan před, ne?) víš co dostáváš
Hlavně bych si zkusil tu MX-5 projet na dálnici, 100-150 kiláků vkuse. Jestli je to fakt vončo.
A k těm provozním nákladům->myslím si, že pokud jsi měl na novou šestku a hned můžeš řešit další auto +- 30k EUR, tak rozdíl v provozních nákladech mezi MX-5 a 370Z tě nezabije. A to myslím v dobrým
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Mazda MX5 ND
Po krátkém průzkumu vychází u Nissanu gumy zhruba kousek o 1000kč navíc a povinné ručení je kupodivu jen o 300 eur ročně vyšší, takže největší zabiják asi bude nakonec 98 oktanový benzín ve vyšším množství ale i tak to není nic co by se asi nedalo zvládnout. Takže gumy co dva roky cca 12 tisíc a pokud budu jezdit jako vepřík, tak to bude ročně 12 tisíc. Nakonec stejně asi půjde o jen o vlastní preference a nějak se nemůžu zbavit dojmu, že miata bude na klasické okrsce při rozumných rychlostech zábavnější jen proto, že váží o půl tuny méně a můžeš si kdykoliv sundat střechu. Uvidíme co napoví svezení, snad mě nechají jezdit hodinu jako s miatou
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017