jirka87 píše:Japan : Víš co je únavné ? Že ti už nejméně 2 majitelé Mazdy napsali, že jim to hnije a ty pořád meleš svou. Přijdeš mi v tomto jako ty 3 opičky, kdy jedna nevidí, druhá neslyší a třetí o tom nechce mluvit. To neznamená a ani to tak nemyslím, že jsi hloupý. Ale asi by to chtělo umět přijmout názor a zkušenost třetí strany.
A druhá únavná věc je, že téměř každý tvůj příspěvek je : "Všichni jste kokoti, protože prémie, není prémie a jediná cesta je auto z Japonska, protože ty jsou nejlepší. To mi zase připomíná vtip : "Ruské hodiny do každé rodiny. Největší, nejtěžší, nejrychlejší". Kdyby to byly 3 příspěvky..jenže to je v každém vlákně. Možnosti jsou jen 3.
1)Jsi fakt brutálně zarytý fanda Japonců a nic jiného ti prostě nepřijde dost dobré.
2) Jsi troll.
3) Tvůj prapředek byl císař Hirohito.
Jsi opravdu velmi urputný. Ta auta jsou bezpochyby kvalitní, ale 70% i těch nejběžnějších motoristů už alespoň někde slyšelo, že Japonská auta jsou kvalitní a že Toyota je léta letoucí na vedoucích pozicích ve spolehlivosti vozidel a to mezi-třídně a mezi-generačně. Oni to vědí...
Jenže ne každej chce Japonskou naftu s 200+ v kabátě, který je náchylný na dírky od molů...Páč jim chutná.
Ty jsi něco jako automobilový Hitler, ale z Japonska
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
Nein !!! Nur meine auto ist DAS AUTO !!! Ostatny auto musy všeckny do vrakovištěéé. Nur moje auto je to spráfný auto ! Postafíme ochrady pro ne-japonská auto a všeckny je tam sešrotovala ! A kdo nejezdí a nekupuje Japonská autó, tak musela umšít !
P.S : A prosímtě..proboha..nepiš už nikdy takovou volovinu, jakože
Japan power píše:Co jsem viděl, tak zrezlou novou 6 určitě ne, jak je to s menším modelem netuším.
Kurva to nikdo neviděl. Protože je NOVÁ !!! Poslední nové auta, které rezly byly Daewoo Tico, Takuma apod..Než se to dovezlo z Koreje, tak celé Evropské dealerství muselo znova natírat spodky apod, protože už to bylo načnutý.
Jiří, i ty nečteš důkladně a malinko si vymýšlíš a odsuzuješ. Co se týká Mazdy, ani jeden majitel mi nedal průkazný materiál (fotku), abych se podíval a o kterou jsem si slušně požádal (značky auta se snad dají zakrýt). "Novou" (uvedena v roce 2013) Mazdu 3 a 6 jsem viděl několikrát a ani na jedné rez nebyla. Dal jsem tady fotografie jednoho z prvních kusů (nejlevnějšího na inzerci), v bílé barvě (na té je všechno vidět), s najetým 200k nájezdem a že by byla rezlá nebo nikterak jinak opotřebovaná? Naopak, velice zachovalá a to jsem i názorně popsal. Až mi tady dá někdo podnět k tomu, abych se podíval na tu rez, rád změním názor a budu mít určitě pochybnosti. Zatím nemám naprostý důvod si nemyslet, že to je jen další bezpředmětný útok na něco, co dříve tyto problémy mělo. Nic není dokonalé, ale poukazovat stále na ty staré věci mě už přestává bavit.
Aneb: Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde!
Co se týká slova prémie (luxusní), je to podobné jako se slovem TOP. Spousta lidí to používá a ani neví proč. Je to přece kůůůl
![Praise ^:)^](./images/smilies/77.gif)
. Pod slovem prémiový si osobně představím jiné automobilky, než tuctové Audi, BMW nebo Mercedes, které si dneska dovolí prakticky kdokoliv (i mladý Youtuber) s lehce nadprůměrným platem. Zase se dostávám k tomu, že z minulosti se žít prostě nedá. Netvrdím, že jsou to jsou vyloženě špatná auta, ale určitě to není ani nic výjimečného, spolehlivého, jak se z toho dělá. Co bylo dříve spolehlivé a prestižní už nyní platit nemusí. Aneb marketing funguje na 100%. Apple taky není luxusní značka (v Americe lepší mainstream). Luxusní značka je třeba Vertu, která poskytuje nadstandartní služby v rámci elektroniky a služeb k zakoupenému produktu. Ale mluví se převážně o Apple, protože má lépe zaplacenou reklamu a blbne lidem hlavy. Luxusní auto je například model Jaguar XJ, Porsche Panamera, Rolls-Royce Phantom, Maybach S (luxusní Mercedes), Maserati Ghibli. Schválně jsem teď použil evropskou produkci, aby mě někdo neobviňoval, že jsem zaujatý.
Rozumíme si?
A zrovna včera jsme na sebe reagovali ohledně výberu levného vozu a doporučil jsem se podívat třeba na Ford, Fiat. To stejné, jako bych někomu na místě ihned doporučil Megana RS Trophy, Focuse RS, Corvette apod.
A když se dostanu k bodu "Všichni jste kokoti, protože prémie, není prémie a jediná cesta je auto z Japonska". No, něco na tom bude
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
. Mrkni se kolem sebe. Netvrdím, že všichni, ale spousta lidí je nespokojena se spoustou věcí (od práce, politiky, zdravotního stavu) a celkově se svým životem. Neustále naříkají, že za všechno může někdo jiný. Každý je zloděj, to nejde a další kraviny. Ale že by někdo dělal něco proti špatným návykům a začal u sebe, měnil zažité, špatné stereotypy? Nepřipadá mi. Za svůj život si může pouze každý sám. Někdo to má holt v životě jednodušší, což je pravda (vlivní známí, bohatí rodiče), ale do jisté míry si to každý ovlivní pouze sám.
Příklad z auto praxe: Sháním dieselové auto s nájezdem do 150 tisích km, rokem výroby 2010+ s cenou do 80 tisíc korun, nejlépe VW, Audi, Seat. Auto s nájezdem nad 250 000 km a stářím nad 10 let je automaticky špatné a to přece nechci. Japonci reznou a mají drahé náhradní díly. Fordem tam, vlakem zpátky, takže ten taky ne. Potom se nikdo nesmí divit, že se tu dějí nekalé praktiky (včetně bazarů, které jsou hned všechny špatné) a jezdí tu nejeden vrak, který spolkne nemalý výdaj. Ale kdo si za to může?