Auto na dlouhé cesty
Re: Auto na dlouhé cesty
Ja si teď připlácel za AGR sedačku do Insignie. Všichni na to pějou jen chválu tak se těším na první dlouhou cestu...
2.9T RWD
Re: Auto na dlouhé cesty
dovolim si nesouhlasit. konkretne s Tuaregem. nedavno jsem musel nekam dojet v Tuaregu V8 TDI v maximalne vybave (auto byvaleho VW SK manazera, ktere si pri odchodu vzal s sebou) a byla to strasna koza. nejelo to zle, ale podvozkove a hlavne pozici za volantem bida. a to nemluvim o zadnich sedackach, kde maji lidi kolena pod bradou.honziss píše:amater píše:V dobrem SUV (Q7, Touareg, RR, RX) to na dalnici taky neni zly, akorat to holt vic zere.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Auto na dlouhé cesty
Nerikam ze je synonymem pro pohodlne sedacky, uvedl jsem jen jako priklad... podobne i s tou octavii, nerikam ze je to pohodlne auto, uvedl jsem to jako priklad pro porovnani dvou aut (SUV / sedan) pribilzne stejne cenove kategorie...řidičBOB píše:Od kdy je Recaro synonymum pro pohodlné sedačky?
obecne mi ani tak nejde o konretni znacku/model spis mne jen vrta hlavou "co dela auto pohodlnym"... (resp aby byl konkretnejsi - co v aute "zpusobuje" to ze v nekterem aute je clovek vic a v jinem min unaveny z dlouce cesty)
Btw: znate nekdo nejakou jinou spolecnsot nez Recaro, kdo se zabyva i tim ze poskytne "lepsi" sedacku do auta?
Re: Auto na dlouhé cesty
Obecně :amater píše: Ma smysl si nechat auto odhlucnit resp si tam dat nejakou dobrou sedacku? Mame relativne nove auto (2r), kupovali jsme v akci, neslo nic vybrat/priplatit, auto mi jinak vyhovuje, ale napr v sedacce si nejak nemohu najit tu spravnou polohu...
Vim ze existuji firmy, ktere by tam dali jinou sedacku (recaro - relativne drahe), nebo se da sedacka nechat precalounit...
Odhlučnění má smysl. Odhlučňoval jsem si sám už třetí auto v řadě. Pouze jednoduše pro potřeby audio = pouze dveře. Ano, je to znát. Pro vytlumení auta - z důvodu požadavku vyššího akustického komfortu (jízda po dálnici apod.), je třeba ale udělat i protipožární stěnu, která tě odděluje od motoru, kapotu (s rozmyslem...), nejlépe celou podlahu a celý prostor všech podběhů a podlahy v kufru. Cenově se bavíme o částkách okolo 30K. Mrzí mě, že kvůli aktivnímu mazání odkazů z podezření na propagaci nemohu odkázat na konkrétní 2 firmy. Je tam bohatá fotodokumentace toho, jak to odhlučnění probíhalo, jaké materiály se použily a kolik to stálo.
Počítej také s tím, že ten interiér může začít u některých aut vrzat. Protože tady skutečně platí, že jak něco jednou rozebreš, už to nebývá v mnoha případech i přes použití nových čudlíků apod. jako předtím. Vyjímku tvoří pár aut, která mají dveřní tapce na šrouby. Mělo to například Mondeo mk3..nebo na nýty...Tuším Volva.
Sedadla - zpravidla je nejjednodušší varianta najít bourané auto stejného typu v lepší výbavě a předělat ty sedadla. Původní si uschovat pro případ prodeje. V případě koncernu by možné při stejné platformě bylo zaměnitelné například sedadlo mezi Octavií a Golfem..nebo Polem a Fabií atd..ale jistý si tím nejsem, nezkoušel jsem to.
Co dělá auto pohodlným ? Já nejsem žádnej dálniční pilot, ale taky jsem (a ne málokrát..bohužel pro mě) jel v tahu i 1600Km (to bylo pro mě osobně ale už fakt na hraně). Pohodlí se z mého pohledu skládá velkou měrou z tichého interiéru...Dobrého sedadla a obecně polohy za volantem - torjůhelník ruce-nohy-prdel a z dobrého podvozku. Osobně bych vzal velmi za vděk Citroenem C5 nebo Mondeem co se dlouhých cest týče. Na to nepotřebuju Pullmanna. To má každý jinak. Otec miluje tvrdé sedadla. Já z Octávky a koncernu obecně rostu. Ty betonové sedadla jsou pro mě čisto čistá mučírna a se slzou v oku vzpomínám na staré "gaučáky" z Francie...
Re: Auto na dlouhé cesty
klidne linky na firmy, ktere si zaslouzi reference, nahod. mazeme to jen tem, kteri se zaregistruji a zacnou okamzite spamovat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na dlouhé cesty
Zadní sedačky souhlas - to je taková CPZtka v kůži. Ale přední sedačky ok, pozice za volantem taky - a to nejsem žádný drobek. Podvozek jedu v podstatě jenom SPORT mimo město a COMFORT v Praze - a fakt s tím nemám problém.mmira píše: dovolim si nesouhlasit. konkretne s Tuaregem. nedavno jsem musel nekam dojet v Tuaregu V8 TDI v maximalne vybave (auto byvaleho VW SK manazera, ktere si pri odchodu vzal s sebou) a byla to strasna koza. nejelo to zle, ale podvozkove a hlavne pozici za volantem bida. a to nemluvim o zadnich sedackach, kde maji lidi kolena pod bradou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto na dlouhé cesty
Já mám rekord 1300 km z Cote d'Azur do Čech. Ale neplačme, můj táta dával s plně naloženou 1000 MB se zahrádkou na střeše cestu z Plzně na jih Bulharska za 3 dny. Nebyla klima, nebyly asistenti, nebyla navigace, nebyly dálnice, v Rumunsku mraky koňských potahů. Proto se tak trochu usmívám, když slyším, co v autě opravdu, ale opravdu musí být.honziss píše:1600km v tahu zni jako slusnej masakr
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Auto na dlouhé cesty
Jojo, vzadu jsme měli místo tabletu knížku a jak to hezky ubíhalo
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na dlouhé cesty
Já byl na jeden zátah Praha - Paříž - Praha...
Za komárů to bylo bezva - Fiat 500, 2+2, zahrádka a tradá do Jugošky! Samo, co je klima, to jsme ani netušili...
Za komárů to bylo bezva - Fiat 500, 2+2, zahrádka a tradá do Jugošky! Samo, co je klima, to jsme ani netušili...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time