Seat obecně
Re: Seat obecně
Korekce-Mám to napsaný blbě. Ne o 20, ale 20. Jakože před započtením pojištění jsem měl 150k zisk a po započtení mám 20k ztrátu.
Ono u nás na VŠ by mi tu tabulku ještě rozšířili o inflaci a špekulovali nad tím, že vlastně inflace a že když těch 40 tisíc splátka teď je víc než 40 splátka za 3 roky, zatímco z těch výnosů na termíňáku mi naopak inflace část sežere (...). Ale to ve svých malých počtech s dovolením zanedbávám
Ono u nás na VŠ by mi tu tabulku ještě rozšířili o inflaci a špekulovali nad tím, že vlastně inflace a že když těch 40 tisíc splátka teď je víc než 40 splátka za 3 roky, zatímco z těch výnosů na termíňáku mi naopak inflace část sežere (...). Ale to ve svých malých počtech s dovolením zanedbávám
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
no jo, ale zkus si třeba flotilu 10 aut financovat cash
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
nejlíp vyjde vzít úvěr, když je za něj sleva a za měsíc to doplatit. to jde ale jen na RČ.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Seat obecně
ja mam Cupru taky na uver, na ICO, a v podminkach mam moznost okamziteho doplaceni s nejakou malou sankci, pokud si pamatuji.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Seat obecně
zalezi. na RC te chrani obcansky zakonik, ze to je max 1%. na ICO muzou chtit vsechny uroky a klidne procenta navic. muzou chtit cokoliv v podstate. zalezi na podminkach. takze klidne muzes mit v podminkach taky to procento. ale to bych se divil, sou to svine
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Seat obecně
On ten leasing alebo uver ani nema byt vyhodny pre ludi, ktori peniaze "zhodnocuju" na terminovanom vklade.
Re: Seat obecně
Sorry, nevím jak v SK, ale u nás je situace taková, že můžeš mít peněz na investice kolik chceš, ale nesezenes lidi, co ti na těch zainvestovanych strojích budou dělat. Nemovitosti Praha, Brno overpriced, takze garantovanych a pojištěných 6,5% ročně je 6,5% ročně žádná divočina a bez práce, porovnatelne s platbou cash
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Seat obecně
A leasing, operák či úvěr je zhodnocování? No tak je hodně lidí, co mají drahá auta, bydlení, oblečení, ale jsou v celoživotní honičce, aby ty splátky poplatili. Tak trochu novodobé otroctví. A možná ti, co to mají na termíňáku, bydlí v bytě, mají normální auto, mají zase víc času na kávičku v klidu. Je to o rovině pohledu a smyslu života. A to má každý jinak.911T píše:On ten leasing alebo uver ani nema byt vyhodny pre ludi, ktori peniaze "zhodnocuju" na terminovanom vklade.
EDIT: Jsou i tací, co mají ten luxus, nesplácí splátky a nikam se neženou. Ale těch je hodně málo.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Seat obecně
Bezne zhodnotenie investicii u cs firiem je 10-15% v zavislosti od odvetvia. Pre ne je takyto sposob financovania zaujmavy. A co sa tyka investicnych prilezitosti, tych je stale dost kym ekonomika rastie. Napr. turisticky ruch, priemyselna vyroba, alebo stavebnictvo teraz kazdorocne rastie dvojcifernymi cislami uplne sam. Bez toho aby si cokolvek robil. 6,5% rocne pred zdanenim a inflaciou je z tohto pohladu uplne nezaujmavy vynos.
Iste, je to o prioritach. Podnikanie uz z principu nie je pre kazdeho.
Iste, je to o prioritach. Podnikanie uz z principu nie je pre kazdeho.
Re: Seat obecně
911T: Průmyslová výroba, tomu rozumím. Cashe je relativně dost, když to řeknu jako kokot, tak milion sem, milion tam, v našem odvětví (co se týká investic do core výroby) vůbec nic neznamená, je to asi jako přijet se 458 do Scuderie, mít v kapse tisíc EUR a chtít provést servis přes sezónou.
Bavil jsem se o jednom autě, u fleetu 10 Superbů už by to možná bylo zajímavější.
Ohledně alternativních investic máš samozřejmě pravdu, ale nechci jmenovat konkrétní důvody proč to (v našem případě) "nejde".
Pro nás v tuhle chvíli dává největší smysl (=šéfík řekl, že to chce) investice do plné automatizace určitých úseků, situace na trhu práce tomu jedině nahrává ... Dělám na tom
Bavil jsem se o jednom autě, u fleetu 10 Superbů už by to možná bylo zajímavější.
Ohledně alternativních investic máš samozřejmě pravdu, ale nechci jmenovat konkrétní důvody proč to (v našem případě) "nejde".
Pro nás v tuhle chvíli dává největší smysl (=šéfík řekl, že to chce) investice do plné automatizace určitých úseků, situace na trhu práce tomu jedině nahrává ... Dělám na tom
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 13 srp 19:25, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))