Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Gratulace. Klukovské sny si má člověk plnit
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Zdravím, chtěl bych se dotázat na Porsche Boxster cca z let kolem r.v. 2010 (něco jako zde https://www.tipcars.com/porsche-boxster ... 33169.html). Zvažuji koupi tak na cca dva roky a pak to zase poslat dál (pokud mě to nechytne a nezůstane jako druhé auto). Co od toho z hlediska nákladů během dvou let čekat (servis něco jako u nového BMW, horší to snad už nebude, ne?), případně jaký pokles hodnoty? Nebo už jít do výrazně novějšího (nicméně podmínkou je šestiválec), třeba 2-3 roky starého (i když tam už bych vzhledem k cenám uvažoval asi spíš o starší 911...)? Díky za zkušenosti.
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Je to sice konkurence ale na autickarovi je v sekci blogy několika dílná "nalejvárna" pro potencionální kupce Boxsteru - vady, opravy, cenové hladiny oprav a dílů, doporučení a rozdíly mezi motory vč. plusů a mínusů jednotlivých variant.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Krasne auto.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jsem pičus. Asi dva roky dozadu jsem byl v německém autohausu pro krásnou 997 Carrera GTS a nakonec jsem ji nevzal, že vlastně další auto nechci. Dneska si nadávám, kudy chodím, bral bych ji teď všemi deseti, ale dneska se prodávají o 700 tisíc dráž, než jsem ji tehdy mohl koupit...
Takže pánové závidím, že jste se rozhoupali, já vhodný moment prosral.
Takže pánové závidím, že jste se rozhoupali, já vhodný moment prosral.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nechytej se za hlavu, něco podobné určitě zažil každý. Nikdo pořád nekupuje jenom dole a neprodává jenom nahoře
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Mmira : Ha Já tam mám podle mě všechno, kromě volantu, park senzoru a stmivaciho zrcátka. Nejvíc jsem hotovej ze sportovních sedaček, oproti obyc krásně drží tělo i v ramenou a mají dofuky jak sedáku tak bočního vedení. A překvapivě skvěle funguje i ten řežim sport a sport tlumiče. Zvuk vejfuku je pak fakt motorsport, i když by možná nemusel kolem 2500rpm tak rezonovat, , reakce na plyn okamžitý. Ale tlumiče většinou vypnu, protože to je spíš někam na okruh nebo do civilizace. Na ČR silnice to nejde. Jinak je to delikátní auto, když se povede zatáčka správně navážená je to úžasný. Spotřeba je taky zajímavá a překvapivá, při dodržování limitů se dá jezdit za 10 a když člověk jede nějak normálně tak mám 12,5. Za 18 to jde na nějaký oblíbený okresce na úseku třeba 40km.
Naposledy upravil(a) Koby dne pát 03 srp 16:52, celkem upraveno 1 x.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Gratulace k novému vozítku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Spectral : no ono obyč carrery a eSka byly před dvoumi třemi lety tak o 250 níž Podle mě 997 v manuálu a zadokolky budou jednou drahá komodita, protože těch se prodalo minimum. Všechno je to 4x4 automat nebo cabrio...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Přesně tak. Byla to zadokolka, manuál, dobře vybavená, v úžasném stavu, navíc GTS. Sere mě to.