Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
jo to pojisteni je supr. jeste ze uz nejsem takova socka jako pred par lety, to by me ten limit 50k na kreditce znicil min nastavit nejde
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
no dobre synu,100t na auto už máš tak skús zohnať dalších 150-200t nech je aj na provoz,servis a troska to vypadá k svetu.
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Za 100tisic sežene nejspíš vrak a za 1rok pokud to nerozstreli tak to proda ze ztrátou a bude mít zkušenost.Banány nejsou nejsou jen spotřeba a servis.Na kolik vyjde povinný ručení u mladého člověka s 3litrem?
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Prý luxusní auto a jsou tam tři mainstreamové německé značky, kterých jezdí všude mraky. To mě docela hodně pobavilo, typický naivní Čech, co si myslí, kdo ví v čem by nejezdil.
Navíc ten rozpočet je zatraceně nízko na nějaký lepší kus, to bude maximálně vybydlený šrot po nějakém "pečlivém" majiteli v TOP stavu. Jen sednout a jezdit.
Navíc ten rozpočet je zatraceně nízko na nějaký lepší kus, to bude maximálně vybydlený šrot po nějakém "pečlivém" majiteli v TOP stavu. Jen sednout a jezdit.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Tazateli hádám nízký věk. Rozuměj tedy okolo 25let...
Takže tazateli.. PRoblém je tento. Ty si koupíš auto za dejme tomu 5% původní ceny nového kusu (pokud tedy míříš na 7er, S a A8). Ty auta byly už tehdy nabité technologií o kterých si jen velmi zřídka dává zdát i dnešní střední nebo i vyšší střední. Nebylo neobvyklé, že ty auta měly měchy, násobky řídících jednotek, které by ses dopočítal u Dacie a když se podíváš i pouze na cenu jedné pneumatiky v daném rozměru, může se ti zatočit hlava, když si to pak vynásobíš 4ma. V těch motorech rovněž nejsou 4L oleje, povinné ručení je trochu jinde, spotřeba není 5 a rozumný člověk neodstraňuje vůle na nápravě tak, že vymění jeden čep, kterej zrovna tluče...U některých těch aut bys napočítal pomalu víc ramen, než ty máš na rukách prstů.
Absolvovat například pravidelnou výměnu rozvodů u A8 s motorem 4.2 V8 je taky celkem labůžo. Jenže rozvody za 70 nejsou v poměru k původní ceně bratru 2,5M+ žádnej náklad. Kor, když seš ředitel ČEZu a A8 máš firemní, že jo...
Jestli nechceš skončit špatně, slev ze svých nároků. Ale i tak si myslím, že je možné koupit pěkné, zajímavé a servisními náklady nesebevražedné auto do vypsané ceny. (pochopil jsem, že se bavíš o limuzíně. Tedy ne kábro, ne kombík atd..) Příkladem může být například Volvo S80 2,4 D5 https://123auta-katalog-902363.c.cdn77. ... rovy-2.jpg Asi by jsi mohl nějakou chytit i na Alfu GT https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ= ... 7/$_86.JPG (mě osobně se velmi líbí a to nejsem milovník Francouzských a Italských výrobků). Obojí spolehlivě do 100K a nesežere tě to.
Spolehlivě ale lze konstatovat, že auto by sis měl kupovat pro sebe a baby balit na sebe. Ne na auto. Co já jsem vyklepal ženských ve Favoritu, když ostatní jezdili 3kovým BMW...A ne, neplatil jsem za to
Závěrem - nech svůj mokrej sen uschnout, protože ikdyž lidi jako ty mají kolikrát obrovské štěstí, očekávat se to nedá.
Takže tazateli.. PRoblém je tento. Ty si koupíš auto za dejme tomu 5% původní ceny nového kusu (pokud tedy míříš na 7er, S a A8). Ty auta byly už tehdy nabité technologií o kterých si jen velmi zřídka dává zdát i dnešní střední nebo i vyšší střední. Nebylo neobvyklé, že ty auta měly měchy, násobky řídících jednotek, které by ses dopočítal u Dacie a když se podíváš i pouze na cenu jedné pneumatiky v daném rozměru, může se ti zatočit hlava, když si to pak vynásobíš 4ma. V těch motorech rovněž nejsou 4L oleje, povinné ručení je trochu jinde, spotřeba není 5 a rozumný člověk neodstraňuje vůle na nápravě tak, že vymění jeden čep, kterej zrovna tluče...U některých těch aut bys napočítal pomalu víc ramen, než ty máš na rukách prstů.
Absolvovat například pravidelnou výměnu rozvodů u A8 s motorem 4.2 V8 je taky celkem labůžo. Jenže rozvody za 70 nejsou v poměru k původní ceně bratru 2,5M+ žádnej náklad. Kor, když seš ředitel ČEZu a A8 máš firemní, že jo...
Jestli nechceš skončit špatně, slev ze svých nároků. Ale i tak si myslím, že je možné koupit pěkné, zajímavé a servisními náklady nesebevražedné auto do vypsané ceny. (pochopil jsem, že se bavíš o limuzíně. Tedy ne kábro, ne kombík atd..) Příkladem může být například Volvo S80 2,4 D5 https://123auta-katalog-902363.c.cdn77. ... rovy-2.jpg Asi by jsi mohl nějakou chytit i na Alfu GT https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ= ... 7/$_86.JPG (mě osobně se velmi líbí a to nejsem milovník Francouzských a Italských výrobků). Obojí spolehlivě do 100K a nesežere tě to.
Spolehlivě ale lze konstatovat, že auto by sis měl kupovat pro sebe a baby balit na sebe. Ne na auto. Co já jsem vyklepal ženských ve Favoritu, když ostatní jezdili 3kovým BMW...A ne, neplatil jsem za to
Závěrem - nech svůj mokrej sen uschnout, protože ikdyž lidi jako ty mají kolikrát obrovské štěstí, očekávat se to nedá.
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Doporučit mu Alfu je taky bláznovství . Píše, že nechce investovat do počátečních oprav velké peníze, tak je to pekelná cesta. Jak se říká, to auto musíš chtít. Navíc je to sportovnější auto a né luxusní. Volvo S80 není úplně tak luxusní, to se mu líbit asi nebude. Na to kočku neuloví, snad maminu s dítětem kvůli bezpečnosti.
Jinak se nabízí ještě levnější varianty luxusnějších vozů: Kia Opirus (Mercedes pro chudé), Peugeot 607, Cadillac Seville, Citroën C6, Omega, Phaeton,.. Ale to budou též slušné kasičky . Potom třeba opravdu luxusní Honda Legend, Jaguar S-Type (XJ), Lexus LS 400. Ale to jsou auta pro fanoušky, co již mají něco za sebou. Dalo by se ale vejít do rozpočtu (všechno již starší káry) a asi to budou všechno vylítaný kusy za ty peníze. Ale pořád si myslím, že poslední jmenovaní jsou na efekt lepší, jak to vojetý sedmičkový báwo, meďour nebo audina. Za ty se vydá z peněz ještě víc a tolik parády s nima neudělá. Spíše si budou ostatní klepat na čelo, co to koupil za starou, německou šunku a bude to vědět každý Pepa a Franta. Takový Jaguár, Legend, LS 400 alespoň vyvolá nějaká emoce
Jinak se nabízí ještě levnější varianty luxusnějších vozů: Kia Opirus (Mercedes pro chudé), Peugeot 607, Cadillac Seville, Citroën C6, Omega, Phaeton,.. Ale to budou též slušné kasičky . Potom třeba opravdu luxusní Honda Legend, Jaguar S-Type (XJ), Lexus LS 400. Ale to jsou auta pro fanoušky, co již mají něco za sebou. Dalo by se ale vejít do rozpočtu (všechno již starší káry) a asi to budou všechno vylítaný kusy za ty peníze. Ale pořád si myslím, že poslední jmenovaní jsou na efekt lepší, jak to vojetý sedmičkový báwo, meďour nebo audina. Za ty se vydá z peněz ještě víc a tolik parády s nima neudělá. Spíše si budou ostatní klepat na čelo, co to koupil za starou, německou šunku a bude to vědět každý Pepa a Franta. Takový Jaguár, Legend, LS 400 alespoň vyvolá nějaká emoce
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Japan Power : Hele GT na tom není zle. A proti předpokladu široké veřejnosti, bych to bral v 1.9JTD. Není to nejlepší možnost, ale určitě lepší, než problémové TS. A opět naproti úsudku veřejnosti, tak Alfa/FIAT je de facto ten, kdo zavedl a jako první prodával osobní auto s common railem. A nebyly s nimi zdaleka takové potíže, jako s některými jinými.
A tvé doporučení LS 400..Inu..ty auta nebudou mít 200 000Km (kdežto ta Alfa se dá sehnat s půlkou a řekl bych i reálnou). NA ten Lexus, vzhledem k tomu, že to je luxusní divize už tak ne vždy levné Toyoty ty díly taky nejsou za tašku hrušek. A servisovat to taky nemůže kdejakej pitomec.
Každý máme svou cestu a vizi toho, co je luxusní auto. Já bych vraždil pro w123 coupé. Což taky nemusí být nutně drahé auto. Ale hold ho není kam dát, před panelákem ho parkovat fakt nebudu. Pro mě by bylo třeba luxusní sehnat Volhu v kombíku, nebo Moskviče v kombíku. Už je vidím na těch bělobokých gumách s dobou zahrádkou na střeše a skifem na kouli:-D Retro vyhnané do extrému. A proč ne...
A tvé doporučení LS 400..Inu..ty auta nebudou mít 200 000Km (kdežto ta Alfa se dá sehnat s půlkou a řekl bych i reálnou). NA ten Lexus, vzhledem k tomu, že to je luxusní divize už tak ne vždy levné Toyoty ty díly taky nejsou za tašku hrušek. A servisovat to taky nemůže kdejakej pitomec.
Každý máme svou cestu a vizi toho, co je luxusní auto. Já bych vraždil pro w123 coupé. Což taky nemusí být nutně drahé auto. Ale hold ho není kam dát, před panelákem ho parkovat fakt nebudu. Pro mě by bylo třeba luxusní sehnat Volhu v kombíku, nebo Moskviče v kombíku. Už je vidím na těch bělobokých gumách s dobou zahrádkou na střeše a skifem na kouli:-D Retro vyhnané do extrému. A proč ne...
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Alfa GT je sportovní vůz. Je originální, hezká, ale takový vůz asi majitel nehledá, těžko říct.
Ten nájezd bude víceméně jedno, rozhodovat bude aktuální stav. Jako u každého auta, byť jsme v Česku a každého zajímá ten číselný údaj na budíku více než aktuální stav :/. Věřím tomu, že pddobná auta hravě zvládnou i 800 000 km a víc pokud budou stočená, což reálně hrozí, aby se prodala. To stejné cena servisu, +- všechno stejné, drahé. Já bych si podobné auto s takovým rozpočtem určitě nekoupil, pokud bych nebyl mechanik a neměl přístup k levnějším dílům, servisu, zvedáku apod. Takový rozpočet sotva stačí na provoz staršího, běžného auta střední třídy a ani to někdy ne.
Jak už mám v profilu a názvu, určitě bych více věřil japoncům, než němcům nebo italům, kteří jsou pověstní svou kvalitou elektroistalace a to je ta nejhorší, nesložitější věc na autě. Generálku motoru, náprav zvládne prakticky každý zkušený mechanik. Ale do elektroniky se nikdo pouštět nebude nebo to bude stát ranec.
Ten nájezd bude víceméně jedno, rozhodovat bude aktuální stav. Jako u každého auta, byť jsme v Česku a každého zajímá ten číselný údaj na budíku více než aktuální stav :/. Věřím tomu, že pddobná auta hravě zvládnou i 800 000 km a víc pokud budou stočená, což reálně hrozí, aby se prodala. To stejné cena servisu, +- všechno stejné, drahé. Já bych si podobné auto s takovým rozpočtem určitě nekoupil, pokud bych nebyl mechanik a neměl přístup k levnějším dílům, servisu, zvedáku apod. Takový rozpočet sotva stačí na provoz staršího, běžného auta střední třídy a ani to někdy ne.
Jak už mám v profilu a názvu, určitě bych více věřil japoncům, než němcům nebo italům, kteří jsou pověstní svou kvalitou elektroistalace a to je ta nejhorší, nesložitější věc na autě. Generálku motoru, náprav zvládne prakticky každý zkušený mechanik. Ale do elektroniky se nikdo pouštět nebude nebo to bude stát ranec.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Kdyz nebude merit moc vysoko - 7, S, A8 tak by v tom zase az takovej problem bejt nemusel, kolem 100 - 120 (130 s ukecanim) jde dneska sehnat kde co A6, 5, E
jestli tomu nepujde vylozene naproti nejakym pruserovym motorem - 520d, 2.0TDI,.... tak to muze chvili I fungovat
jestli tomu nepujde vylozene naproti nejakym pruserovym motorem - 520d, 2.0TDI,.... tak to muze chvili I fungovat
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Luxusní auto kolem 100 000 Kč
Před pár lety jsem jednu Hondu Legend za pár peněz provozoval a fungovalo to. Jen člověk musí být opravdu fanoušek. Sháněl jsem díly od USA po Polsko. Servisovat v CZ bylo nad mé možnosti. Třeba starter s alternátorem za 70 bez DPH a práce...
Po pár letech provozu jsem ho ještě prodal ještě většímu fandovi jako polopojízdný což dodnes moc nechápu.
Pokud tazatel nehledá vyloženě dobrodružství, držel bych se cesty, kterou popisuje k86. e39 či A6 (C5) za kilo by ještě službu udělat mohlo.
Po pár letech provozu jsem ho ještě prodal ještě většímu fandovi jako polopojízdný což dodnes moc nechápu.
Pokud tazatel nehledá vyloženě dobrodružství, držel bych se cesty, kterou popisuje k86. e39 či A6 (C5) za kilo by ještě službu udělat mohlo.
2.9T RWD