Nové auto do 50 tisic EUR
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
vubec bych se nedivil, kdyby ta 528 mela prevody dlouhe jak tyden. u dnesnich BMW bych rozhodne nespolehal na udaj u vykonu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
Schvalne som si tu 528i chcel pozriet na ofiko strankach, cenu vykony, prevody atd...som iba ja taky neschopny alebo neviem najst iny udaj ako spotrebu, emisie a cenu?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07 dub 10:24
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
Pavle, velmi dakujem. Este by som sa rad spytal, ci si uz mal cest s Jaguarom XF a ake dojmy si z neho mal.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
MB E53AMG + Lex RX450hL
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
XF je mimo oblast meho zajmu, takze jsem s nim nikdy nejel. Me dojmy z XF se tedy omezuji na nasledujici - jednou jsem mel cest s XF-R na nemecke dalnici u Pruhonitz Majitel jel v klidu, ja take, jen trochu rychleji, ale kdyz videl v hluboke noci neco v zrcatku, rozhodl se ukazat, ze jeho 510 koni vladne dalnicim. Nejelo mu to spatne, ale nejak neujizdel a na 250 se jaksi zasekl
To tak nejak shrnuje muj nezajem o XF(-R) - automat, omezovac, hodne koni, ale na hodne kilo a navic ten kompresorovy V8, to je hotovy pan Neefektivita. Znam ho hlavne z Range Roverů...
To tak nejak shrnuje muj nezajem o XF(-R) - automat, omezovac, hodne koni, ale na hodne kilo a navic ten kompresorovy V8, to je hotovy pan Neefektivita. Znam ho hlavne z Range Roverů...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
http://www.bmw.co.uk/bmwuk/pricesandspe ... pec&isPGA=Snowman000 píše:Schvalne som si tu 528i chcel pozriet na ofiko strankach, cenu vykony, prevody atd...som iba ja taky neschopny alebo neviem najst iny udaj ako spotrebu, emisie a cenu?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
nemecke katalogy jeste nastesti obsahuji veskere informaceSnowman000 píše:Schvalne som si tu 528i chcel pozriet na ofiko strankach, cenu vykony, prevody atd...som iba ja taky neschopny alebo neviem najst iny udaj ako spotrebu, emisie a cenu?
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_sh ... nload=true
prevodovka u 528 je 3.5, 2, 1.31, 1.0, 0.81, 0.7, staly 4.1:1
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
Dakujem, blbol som aj na SVK a aj na ČR strankach a tam som sa ich nikde nedopatral, aspon zase raz vidiet, co je fakt asi dolezite...
Ta 528i vyzera celkom zaujimavo, do cenoveho limitu sa zmesti no dufam ze by im presla cez konfigurator moznost 528i a manula a ze na to nebol 2 roky cakacia doba
Ta 528i vyzera celkom zaujimavo, do cenoveho limitu sa zmesti no dufam ze by im presla cez konfigurator moznost 528i a manula a ze na to nebol 2 roky cakacia doba
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
To já bych se s výkonem 528i spokojil... Naopak čtyřválec naftu ve 5er bych asi nevydýchal, byť 520d prý jede nečekaně dobře.pjanda píše:Neco jako atmosferu + manual si koupi trochu nadsenejsi ridic, ktery se jiste nespokoji s vykonem 28i. A kdokoli mene narocny bude podobne spokojeny s 520d nebo 525d...
Volil bych 528i touring, manuál, M-packet, nejmenší možný rozměr kol, žádnou příplatkovou elektroniku. Jen bych si asi udělal radost koženými ventilovanými sedačkami...
Naopak nejbližší silnější 535i by z mého pohledu na denní ježdění byla až zbytečná. Takový výkon bych uvítal v hračce pro radost, ale na denní pojíždění ta dvě turba nepotřebuju.
Mimochodem, máte někdo větší zkušenost s tím Dynamic Drivem, tj. aktivními stabilizátory pro omezování náklonu v zatáčkách? Stojí to za to?
Naposledy upravil(a) beaumont dne pát 08 dub 13:35, celkem upraveno 1 x.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
Praveze by nemala byt dlha cakacia doba, ta je na popularne verzieSnowman000 píše:Dakujem, blbol som aj na SVK a aj na ČR strankach a tam som sa ich nikde nedopatral, aspon zase raz vidiet, co je fakt asi dolezite...
Ta 528i vyzera celkom zaujimavo, do cenoveho limitu sa zmesti no dufam ze by im presla cez konfigurator moznost 528i a manula a ze na to nebol 2 roky cakacia doba
Re: Nové auto do 50 tisic EUR
Jak tak koukám na ten katalog 5er, tak mě napadly dvě věci:
1) Mezi barvami není ANI JEDNA červená
2) Převody u manuálů:
528i má stálý převod 4,1, zatímco 523i a 535i mají stejný (!) stálý převod 3,23 a taky (!) stejný převod na 5 a 6. Naopak 528i má převody poskládané jinak...
Ale pružné zrychlení 80-120 na 4 má 528i jen o 1,1 sek. pomalejší než 535i a naopak o 2 sek. rychlejší než 523i...
1) Mezi barvami není ANI JEDNA červená
2) Převody u manuálů:
528i má stálý převod 4,1, zatímco 523i a 535i mají stejný (!) stálý převod 3,23 a taky (!) stejný převod na 5 a 6. Naopak 528i má převody poskládané jinak...
Ale pružné zrychlení 80-120 na 4 má 528i jen o 1,1 sek. pomalejší než 535i a naopak o 2 sek. rychlejší než 523i...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!