Nové auto do 50 tisic EUR

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od mmira »

vubec bych se nedivil, kdyby ta 528 mela prevody dlouhe jak tyden. u dnesnich BMW bych rozhodne nespolehal na udaj u vykonu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od Snowman000 »

Schvalne som si tu 528i chcel pozriet na ofiko strankach, cenu vykony, prevody atd...som iba ja taky neschopny alebo neviem najst iny udaj ako spotrebu, emisie a cenu?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
janosik.kopac
Autoškolák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 07 dub 10:24

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od janosik.kopac »

Pavle, velmi dakujem. Este by som sa rad spytal, ci si uz mal cest s Jaguarom XF a ake dojmy si z neho mal.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od pjanda »

XF je mimo oblast meho zajmu, takze jsem s nim nikdy nejel. Me dojmy z XF se tedy omezuji na nasledujici - jednou jsem mel cest s XF-R na nemecke dalnici u Pruhonitz :) Majitel jel v klidu, ja take, jen trochu rychleji, ale kdyz videl v hluboke noci neco v zrcatku, rozhodl se ukazat, ze jeho 510 koni vladne dalnicim. Nejelo mu to spatne, ale nejak neujizdel a na 250 se jaksi zasekl :)

To tak nejak shrnuje muj nezajem o XF(-R) - automat, omezovac, hodne koni, ale na hodne kilo a navic ten kompresorovy V8, to je hotovy pan Neefektivita. Znam ho hlavne z Range Roverů...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od pavproch »

Snowman000 píše:Schvalne som si tu 528i chcel pozriet na ofiko strankach, cenu vykony, prevody atd...som iba ja taky neschopny alebo neviem najst iny udaj ako spotrebu, emisie a cenu?
http://www.bmw.co.uk/bmwuk/pricesandspe ... pec&isPGA=
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od mmira »

Snowman000 píše:Schvalne som si tu 528i chcel pozriet na ofiko strankach, cenu vykony, prevody atd...som iba ja taky neschopny alebo neviem najst iny udaj ako spotrebu, emisie a cenu?
nemecke katalogy jeste nastesti obsahuji veskere informace

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_sh ... nload=true

prevodovka u 528 je 3.5, 2, 1.31, 1.0, 0.81, 0.7, staly 4.1:1
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od Snowman000 »

Dakujem, blbol som aj na SVK a aj na ČR strankach a tam som sa ich nikde nedopatral, aspon zase raz vidiet, co je fakt asi dolezite...
Ta 528i vyzera celkom zaujimavo, do cenoveho limitu sa zmesti no dufam ze by im presla cez konfigurator moznost 528i a manula a ze na to nebol 2 roky cakacia doba :D
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od beaumont »

pjanda píše:Neco jako atmosferu + manual si koupi trochu nadsenejsi ridic, ktery se jiste nespokoji s vykonem 28i. A kdokoli mene narocny bude podobne spokojeny s 520d nebo 525d...
To já bych se s výkonem 528i spokojil... Naopak čtyřválec naftu ve 5er bych asi nevydýchal, byť 520d prý jede nečekaně dobře.
Volil bych 528i touring, manuál, M-packet, nejmenší možný rozměr kol, žádnou příplatkovou elektroniku. Jen bych si asi udělal radost koženými ventilovanými sedačkami... :x
Naopak nejbližší silnější 535i by z mého pohledu na denní ježdění byla až zbytečná. Takový výkon bych uvítal v hračce pro radost, ale na denní pojíždění ta dvě turba nepotřebuju.

Mimochodem, máte někdo větší zkušenost s tím Dynamic Drivem, tj. aktivními stabilizátory pro omezování náklonu v zatáčkách? Stojí to za to?
Naposledy upravil(a) beaumont dne pát 08 dub 13:35, celkem upraveno 1 x.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
quasimoto
Pan Řidič
Příspěvky: 433
Registrován: pát 18 bře 14:35

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od quasimoto »

Snowman000 píše:Dakujem, blbol som aj na SVK a aj na ČR strankach a tam som sa ich nikde nedopatral, aspon zase raz vidiet, co je fakt asi dolezite...
Ta 528i vyzera celkom zaujimavo, do cenoveho limitu sa zmesti no dufam ze by im presla cez konfigurator moznost 528i a manula a ze na to nebol 2 roky cakacia doba :D
Praveze by nemala byt dlha cakacia doba, ta je na popularne verzie :)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Nové auto do 50 tisic EUR

Příspěvek od beaumont »

Jak tak koukám na ten katalog 5er, tak mě napadly dvě věci:
1) Mezi barvami není ANI JEDNA červená =((
2) Převody u manuálů:
528i má stálý převod 4,1, zatímco 523i a 535i mají stejný (!) stálý převod 3,23 a taky (!) stejný převod na 5 a 6. Naopak 528i má převody poskládané jinak... :-?
Ale pružné zrychlení 80-120 na 4 má 528i jen o 1,1 sek. pomalejší než 535i a naopak o 2 sek. rychlejší než 523i...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Odpovědět