BMW 5 vs 6GT
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5 vs 6GT
Já pravidelně měním hlavní povoz co 5 let. Je pravda ale, že nejezdím pouze jedním autem během těch 5 let.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5 vs 6GT
Tak jsem si ráno vyzvedl 6GT 40i xDrive. Je to na vzduchu a až na pár drobností i cca to, co bych konfiguroval já.
Auto má 600km, takže hodnotit motor není asi zcela objektivní. Jako 340 šestiválcových koní tam je, ale že bych si z toho sednul na prdel, to zase nee. V nízkých otáčkách je to lehce letargické, ale na 4000 to táhne hezky. Nechtěl jsem ten motor moc trápit, ale jednou jsem to vyzkoušel a ochotně to jede k hranici 6500ot. Což je mimochodem víc než u C43AMG, který skončí u 6250 a ani ťuk víc - a to je škoda. Na druhou stranu AMG nepřeřadí výš ani za nic. Jinak je podvozek velmi stabilní i na velkých nerovnostech (na autě jsou 20" kola, celkem nevkusné, dle mého názoru), dovnitř se nedostává zbytečný hluk od podvozku/podběhů, krom jízdě po hrubém asfaltu. Ale to bude asi tím 275tkovým obutím. Na výběr jsou režimy Comfort, Sport a ECO. Posledně jmenovaný jsem se ani neodvážil sepnout, ale ty zbylé dva fungují dobře. Změna je znát rychle a dostatečně pocitově. Na běžnou jízdu si ale vystačí Comfort, který zvládá v podstatě všechno s prstem v nose. Chválím, že při vyšších rychlostech tvrdne i posilovač, takže to není jako přetahovaní se s hovnem. Celkově od kol moc info neproudí, ale na druhou stranu tak nějak řidič ví, co se děje, protože řízení je přesné a podvozek poslouchá jako Věrka z 1.B, byť je to již zmiňovaný vzduch.
Interiér je hezky zpracovaný, to jako ano. Velké plus si zaslouží digi budíky. Je vidět, že tamagoči lze dělat i s noblesou. Tohle je ještě můj šálek kávy. Jedinou vadu na kráse to má v tom, že neumí ukazovat aktuálně zařazený kvalt, když je to v D. V režimu Sport to ale umí. Dokonce se mi líbí i grafika a provedení HUD, což mne třeba u Mercedesu vyloženě sralo. Tady je to hezké, jemně barevné.
Další plusové body má středový panel. Opět noblesní kombinace dotykového displeje a klasických ovladačů. Jednoduché, funkční a neodpoutává to tolik pozornost. Přidat si hlasitost nebo 1/2 stupně na klimě, lze prostě kolečkem! Gesta mi moc neříkají, ale asi je to zvykem. Jak se říká: zvyknout se dá i na kriminál Ovládání jako celek ale hodnotím velmi dobře.
Co se týče místa, tak u mne dobrý. Jsem vzrostlejší postavy, ale těsno mi uvnitř není. I místo pro spolujezdce má dostatek prostoru na nohy - řekl bych, že i vepředu je víc místa než v A6. Vzadu na 100%. Když mám sedačku nastavenou na sebe, tak v A6 vzadu moc prostoru pro cestujícího nezbude. Tady pohoda - SuperB to sic není, ale je to výrazně víc než v A6. Takže zde taky ok. Kufr široký, dlouhý, ale mělký. Na kočárek + nezbytnou část dětského pokoje, dostatečné. Já rád mezipodlahy, kam schovám hromadu blbostí, takže já jsem spokojený.
S plnou nádrží mi svítil dojezd cca 600km, což je dobrý začátek. Na čerstvý motor mám po celé dni, pojezdech Prahou a po blízkém okolí, včetně dálničních vložek, spotřebu 12,6. Cože je na auto, které má bezmála 2t a nezajetý motor, slušné. Dálniční přesuny budou podle mne tak kolem 10ti litrů. Město bude tu třináctku volizovat furt.
xDrive: všichni mi říkají, že kupovat tohle v zadohrabu, je blbost. A i ti, co xDrive zrovna 2x nemusí. Jako funguje to dobře - na suchu i na mokru. Auto se nekompromisně rozjede a neváhá, co je pod ním za matroš. Tak to asi budu muset ještě promyslet. A také volbu motoru, protože ten diesel mne také lehce láká. Ani né spotřebou, na tu sere Bílý Tesák, ale celkově projevem - vyšší krouťák v nízkých otáčkách, by tomu jistě slušel. Asi to budu muset taky projet.
Harman Kardon to celé hezky ozvučuje.
Takže už zbývá jenom dilema, jaký motor a jaký pohon
Auto má 600km, takže hodnotit motor není asi zcela objektivní. Jako 340 šestiválcových koní tam je, ale že bych si z toho sednul na prdel, to zase nee. V nízkých otáčkách je to lehce letargické, ale na 4000 to táhne hezky. Nechtěl jsem ten motor moc trápit, ale jednou jsem to vyzkoušel a ochotně to jede k hranici 6500ot. Což je mimochodem víc než u C43AMG, který skončí u 6250 a ani ťuk víc - a to je škoda. Na druhou stranu AMG nepřeřadí výš ani za nic. Jinak je podvozek velmi stabilní i na velkých nerovnostech (na autě jsou 20" kola, celkem nevkusné, dle mého názoru), dovnitř se nedostává zbytečný hluk od podvozku/podběhů, krom jízdě po hrubém asfaltu. Ale to bude asi tím 275tkovým obutím. Na výběr jsou režimy Comfort, Sport a ECO. Posledně jmenovaný jsem se ani neodvážil sepnout, ale ty zbylé dva fungují dobře. Změna je znát rychle a dostatečně pocitově. Na běžnou jízdu si ale vystačí Comfort, který zvládá v podstatě všechno s prstem v nose. Chválím, že při vyšších rychlostech tvrdne i posilovač, takže to není jako přetahovaní se s hovnem. Celkově od kol moc info neproudí, ale na druhou stranu tak nějak řidič ví, co se děje, protože řízení je přesné a podvozek poslouchá jako Věrka z 1.B, byť je to již zmiňovaný vzduch.
Interiér je hezky zpracovaný, to jako ano. Velké plus si zaslouží digi budíky. Je vidět, že tamagoči lze dělat i s noblesou. Tohle je ještě můj šálek kávy. Jedinou vadu na kráse to má v tom, že neumí ukazovat aktuálně zařazený kvalt, když je to v D. V režimu Sport to ale umí. Dokonce se mi líbí i grafika a provedení HUD, což mne třeba u Mercedesu vyloženě sralo. Tady je to hezké, jemně barevné.
Další plusové body má středový panel. Opět noblesní kombinace dotykového displeje a klasických ovladačů. Jednoduché, funkční a neodpoutává to tolik pozornost. Přidat si hlasitost nebo 1/2 stupně na klimě, lze prostě kolečkem! Gesta mi moc neříkají, ale asi je to zvykem. Jak se říká: zvyknout se dá i na kriminál Ovládání jako celek ale hodnotím velmi dobře.
Co se týče místa, tak u mne dobrý. Jsem vzrostlejší postavy, ale těsno mi uvnitř není. I místo pro spolujezdce má dostatek prostoru na nohy - řekl bych, že i vepředu je víc místa než v A6. Vzadu na 100%. Když mám sedačku nastavenou na sebe, tak v A6 vzadu moc prostoru pro cestujícího nezbude. Tady pohoda - SuperB to sic není, ale je to výrazně víc než v A6. Takže zde taky ok. Kufr široký, dlouhý, ale mělký. Na kočárek + nezbytnou část dětského pokoje, dostatečné. Já rád mezipodlahy, kam schovám hromadu blbostí, takže já jsem spokojený.
S plnou nádrží mi svítil dojezd cca 600km, což je dobrý začátek. Na čerstvý motor mám po celé dni, pojezdech Prahou a po blízkém okolí, včetně dálničních vložek, spotřebu 12,6. Cože je na auto, které má bezmála 2t a nezajetý motor, slušné. Dálniční přesuny budou podle mne tak kolem 10ti litrů. Město bude tu třináctku volizovat furt.
xDrive: všichni mi říkají, že kupovat tohle v zadohrabu, je blbost. A i ti, co xDrive zrovna 2x nemusí. Jako funguje to dobře - na suchu i na mokru. Auto se nekompromisně rozjede a neváhá, co je pod ním za matroš. Tak to asi budu muset ještě promyslet. A také volbu motoru, protože ten diesel mne také lehce láká. Ani né spotřebou, na tu sere Bílý Tesák, ale celkově projevem - vyšší krouťák v nízkých otáčkách, by tomu jistě slušel. Asi to budu muset taky projet.
Harman Kardon to celé hezky ozvučuje.
Takže už zbývá jenom dilema, jaký motor a jaký pohon
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne stř 18 črc 19:59, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW 5 vs 6GT
Jen tak mimo. Ja si chci v Pruhonicich projet Cupru. Vim, ze ji na 100% budu kupovat, ale pujci mi ji pry na 15 minut s prodejcem. Jak to delate, ze vam pucujou auto na cely den nebo na dyl nevim jestli by mi pucili aspon obyc leona treba na den abych si to osahal.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5 vs 6GT
A chceš tu, co mají na salůnu a je "prodaná"?
Jinak - samozřejmě se to dá sehnat, když znáš správné lidi.
Jinak - samozřejmě se to dá sehnat, když znáš správné lidi.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW 5 vs 6GT
Popravde tiez neviem pre koho moze byt xdrive v takom aute prekazkou. Jednak to mimo extremu nejde poznat a v zime a na vode to ma len vyhody. A na dialnici je to z vacsej casti aj tak odpojene, takze..
Re: BMW 5 vs 6GT
To zalezi na konkretnim dealerovi, vztazich, poctu dosud koupenych aut, doporuceni od nekoho, atd... konkretne u cupry mi v pruhonicich rikali, ze 90% lidi prijde s pohadkou o nakupu a chce se jen povozit, takze podle toho jsou zarizeny.mattonecz píše:Jen tak mimo. Ja si chci v Pruhonicich projet Cupru. Vim, ze ji na 100% budu kupovat, ale pujci mi ji pry na 15 minut s prodejcem. Jak to delate, ze vam pucujou auto na cely den nebo na dyl nevim jestli by mi pucili aspon obyc leona treba na den abych si to osahal.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW 5 vs 6GT
Já budu objednávat novou se 7dsg. Ale chápu že to moc půjčovat nechtěj
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW 5 vs 6GT
Bohužel je to tím, že jsme prostě v Česku a 90% se skutečně chce jen svézt něčím, co si nemůžou dovolit. Málokde platí takové předsudky jako v autobyznysu, takže pokud přijedeš s oktáfkou a sháníš se po něčem, co je úplně mimo tuhle třídu, tak už jseš ve škatulce "somrák, co se chce jen povozit zadara". A ono to tak většinou bohužel je.
Jinak jak psal Bob, auto se dá domluvit na dýl, ale buď tam musíš někoho znát a nebo už jsi tam něco koupil. Mně osobně přijde utopie například koupit auto, když nevím, jak svítí. Což přes den s prodejcem během těch pár minut nemáš šanci zjistit.
Bobe, co kvalita interiéru, zpracování, materiály u tý šestky? V porovnání s A6 lepší nebo horši? Podvozkově to nemá moc cenu srovnávat, máš allroada na 18", co jsem tak pochopil, tam je gumy x-krát tolik oproti tomuhle. Ale i tak, v přímém porovnání, co se týče filtrování ostrých hran a drobných nerovností, jak to zvládá žehlit?
Jinak jak psal Bob, auto se dá domluvit na dýl, ale buď tam musíš někoho znát a nebo už jsi tam něco koupil. Mně osobně přijde utopie například koupit auto, když nevím, jak svítí. Což přes den s prodejcem během těch pár minut nemáš šanci zjistit.
Bobe, co kvalita interiéru, zpracování, materiály u tý šestky? V porovnání s A6 lepší nebo horši? Podvozkově to nemá moc cenu srovnávat, máš allroada na 18", co jsem tak pochopil, tam je gumy x-krát tolik oproti tomuhle. Ale i tak, v přímém porovnání, co se týče filtrování ostrých hran a drobných nerovností, jak to zvládá žehlit?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5 vs 6GT
Řekl bych, že zpracování je u 6GT o chlup výš než u A6. Ale opravdu jenom o chlup. Interiér také hezky voní kůží, která je i na palubce. Kůže obecně v autech voní, ale jak říkala i manželka: Ale ne takhle hezky. Interiér opravdu na jedničku plus. Vrže tady akorát Genevo na okně.
Nerovnosti to filtruju opravdu precizně. Když si uvědomím, že to má obuté 20" xxx/35, tak vážně smekám. Dovnitř neprojde nic. Já ale takové gumy nechci právě kvůli té výšce, protože dovnitř sice nic neprojde, ale disky by byly za chvíli celé pomlácené od děr...
Večer jsem testnul světla a tady je trošku mínus. Zanedbatelné, ale je. Automatické přepínání je takové laxní, včetně stínování. Skoro u každého druhého se stane, že mu to (asi ne příjemně) posvítit do ksichtu. Tady jsem už zažil i "rychlejší" světla, dokonce i v xenonu.
Nerovnosti to filtruju opravdu precizně. Když si uvědomím, že to má obuté 20" xxx/35, tak vážně smekám. Dovnitř neprojde nic. Já ale takové gumy nechci právě kvůli té výšce, protože dovnitř sice nic neprojde, ale disky by byly za chvíli celé pomlácené od děr...
Večer jsem testnul světla a tady je trošku mínus. Zanedbatelné, ale je. Automatické přepínání je takové laxní, včetně stínování. Skoro u každého druhého se stane, že mu to (asi ne příjemně) posvítit do ksichtu. Tady jsem už zažil i "rychlejší" světla, dokonce i v xenonu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW 5 vs 6GT
@řB offtopič: závidím tu flexibilitu, že Ti nevadí a budeš umět žít se všemi těmi všechny dnes "povinnými" pičičandami (SS, ecall atd). Já bych to už nedal (žralo by mě to zevnitř tak, až by mě to zežralo), proto sem generálkoval....
A ještě jedna věc: já když sem si konfiguroval auto, taxem si tam navymýšlel věci, které chcu a potřebuju já bez ohledu na případnou (lepší) prodejnost po oježdění (což není můj případ, auta si vybírám/kupuju "nafurt").
Prostě každý sme jiný a máme jiné priority.
A ještě jedna věc: já když sem si konfiguroval auto, taxem si tam navymýšlel věci, které chcu a potřebuju já bez ohledu na případnou (lepší) prodejnost po oježdění (což není můj případ, auta si vybírám/kupuju "nafurt").
Prostě každý sme jiný a máme jiné priority.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.