Fiat a vše kolem nich
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5682
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat a vše kolem nich
Jojo...musel som si dnes pozriet znovu to video
Ale on aj vsetci ostatni testovali SS verziu so 160k...
Jediny poriadny test tejto slabsej verzie bola na Evo.co.uk a podla nich je toto ta spravna verzia
PS: my k tomu zase prisli uuuple jak slepe kury k zrnu
Ale on aj vsetci ostatni testovali SS verziu so 160k...
Jediny poriadny test tejto slabsej verzie bola na Evo.co.uk a podla nich je toto ta spravna verzia
PS: my k tomu zase prisli uuuple jak slepe kury k zrnu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Fiat a vše kolem nich
Kura, skleroza.
Před pár lety sem se o 500 Abarth taky zajímal, ale když sem si přečetl recenzi (už nevím, kde, jestli CZ nebo E), tak v ní bylo něco tak silně negativního, že můj zájem totálně opadl.
Sem zvědaff na jízdní dojmy a průjmy.
Před pár lety sem se o 500 Abarth taky zajímal, ale když sem si přečetl recenzi (už nevím, kde, jestli CZ nebo E), tak v ní bylo něco tak silně negativního, že můj zájem totálně opadl.
Sem zvědaff na jízdní dojmy a průjmy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Jsem také zvědav na dojmy. Na pohled to vypadá moc pěkně. Ale na můj vkus by mu slušela víc nějaká pestrá barva. Tahle wehrmacht šedá mi moc nepasuje.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak. Po 12-ti letech denního používání umřel hlavní a jediný klíč k Pindici s dálkovým ovládáním.... výměna baterky nepomohla, dveře odemkne/zamkne ale nestartuje a hlásí chybu IMMO. Klíč totiž nosím v kapse u kalhot i při sportu, takže sem ho asi úspšně propotil / rozežral potem zevnitř.
Chjo no, naštěstí záložní klíč (bez dálky) funguje, přístí týden zajedu do autorizáku to zkusit znova spárovat (nevěřím ale, že to zabere) a spíš proto už fčíl počítám s více tisícikorunami za nový klíč + spárování. Klíče na Fiata sou totiž dražší než na Schade, srovnatelně drahé jako u vrtule.
Chjo no, naštěstí záložní klíč (bez dálky) funguje, přístí týden zajedu do autorizáku to zkusit znova spárovat (nevěřím ale, že to zabere) a spíš proto už fčíl počítám s více tisícikorunami za nový klíč + spárování. Klíče na Fiata sou totiž dražší než na Schade, srovnatelně drahé jako u vrtule.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Fiat zná svou cenu
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak. Klíč objednaný, v úterý si pro něj jedu vč. spárování.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Za yle?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
Fiat má na svojí dobu totiž hodně pokročilý systém kde se Immo nedá tak snadno ojebat jako u ostatních aut (hlavně VW, kde to jde přes OBD).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Fiat a vše kolem nich
aby to nebylo něco horšího. Čip imobilizeru je pasivní, nepotřebuje baterku, ta je jen pro dálkové ovládání. Ten čip bývá vodotěsný, není v ovladači ale přímo v tom klíči. U těch bez ovladače býval v tom plastu, u těch zavíracích je , nebo aspoň obvykle bývá přímo v tom kovu. Kdysi jsem se setkal i s případem, tuším u nějakého Tipa, nevím už přesně, že klíč spadl do ohně, to plastové rukodržadlo shořelo ale čip se podařilo najít a fungoval. Ale samozřejmě nechci tvrdit že je nesmrtelný, odejít klidně mohl.