GTD + STI
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Existují různé definice "zábavy". Ale to už bychom mlátili prázdnou slámu. Tatikovi se to líbí, projel si to a kešovat to bude taky on, tak co mně je do toho Daily to není, nebude a ikdyby bylo, tak na hlavním autě jezdí pod 20kkk ročně. Do práce to má 500 metrů a zařídil se tak, že už nikam jezdit nemusí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Kdyz se to s tema autama umi tak takhle si clovek s HH nezajezdi
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
To jo, pokud tam chybí nástavba ve formě ulítávajícího zadku, je to jen poloviční zábava.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
https://www.sportovnivozy.cz/101081-bmw ... alozkaFoto
Tatík je teď na dovolený a za 14 dní o víkendu to asi rozlousknem. Kvůli práci jsme to teď nějak neřešili, jenom se chlubil, že dokázal někde sehnat novou modrou na zlatých kolech a že mu dva dealeři slíbili do telefonu nabídku a ani po třech dnech nedorazila. A vykládal něco o zhýčkaných čurácích a že by to chtělo krizi
Tatík je teď na dovolený a za 14 dní o víkendu to asi rozlousknem. Kvůli práci jsme to teď nějak neřešili, jenom se chlubil, že dokázal někde sehnat novou modrou na zlatých kolech a že mu dva dealeři slíbili do telefonu nabídku a ani po třech dnech nedorazila. A vykládal něco o zhýčkaných čurácích a že by to chtělo krizi
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Záloha zaplacena, černý na černých kolech. V pátek se má vyzvednout a tatík prej toho má hodně, asi pro to pojedu já
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Takže, prvních pár stovek kiláků, do 4,5k RPM, differáky auto, režim Inteligent a Sport.
Tatík si pro to nakonec dojel, říkal, že po Praze kolem Flóry na těch dlažebních kostkách šílenost, jinak je spokojenej, líbí se mu zvuk, stísněnější interiér a prostě ten pocit, jak rallye ty vole ne. Na daily by to nechtěl v žádném případě.
Za mě oproti Golfu vše jednoznačně tužší. Spojka, brzdy, řízení i řazení, které je krátké a nějak se mi při prvním 4-3 podařilo zařadit pět, ale to bude nezvykem, už se to pak neopakovalo. V zatáčkách kde je Golfu kolem 120 potřeba pomoc ubráním a agresivnější prací s volantem, STIčko 150 a nic. Ne že by to byla nuda, boule na kapotě, ve zpětném zrcátku vidět skoro jenom křídlo, motor je slyšet, výfuk taky*. Ale je cítit, že limit auta je hrooooooozně daleko. V porovnání s Cuprou, se kterou jsem vlastně najel víc km než zatím s STI, je to přesně opačné. Cupra mi přišla sterilnější ve smyslu zážitku z jízdy (prostě to jede rychle, ale je to Playstation, maximálně repráčky no), ale zase jsem měl pocit, že chvíle kdy se to začne hrnout ven a je relativně blízko.
To může být i tím, že s FWD mám naježděno řádově víc, takže Cupra pro mě byla akorát "víc koní", kdežto STI je pro mě úplně neznámá koncepce.
*K tomu zvuku-> Je cítit, že je hodně nahnaný přes výfuk. Při chození kolem nastartovaného auta je rozhodně lepší chtít si pokecat vepředu než vzadu, ke skrz hučení (ale hezkého hučení) není slyšet vlastního slova.
Takže za mě zatím žůžo. Další info bude, až mi to tatík zase půjčí
Tatík si pro to nakonec dojel, říkal, že po Praze kolem Flóry na těch dlažebních kostkách šílenost, jinak je spokojenej, líbí se mu zvuk, stísněnější interiér a prostě ten pocit, jak rallye ty vole ne. Na daily by to nechtěl v žádném případě.
Za mě oproti Golfu vše jednoznačně tužší. Spojka, brzdy, řízení i řazení, které je krátké a nějak se mi při prvním 4-3 podařilo zařadit pět, ale to bude nezvykem, už se to pak neopakovalo. V zatáčkách kde je Golfu kolem 120 potřeba pomoc ubráním a agresivnější prací s volantem, STIčko 150 a nic. Ne že by to byla nuda, boule na kapotě, ve zpětném zrcátku vidět skoro jenom křídlo, motor je slyšet, výfuk taky*. Ale je cítit, že limit auta je hrooooooozně daleko. V porovnání s Cuprou, se kterou jsem vlastně najel víc km než zatím s STI, je to přesně opačné. Cupra mi přišla sterilnější ve smyslu zážitku z jízdy (prostě to jede rychle, ale je to Playstation, maximálně repráčky no), ale zase jsem měl pocit, že chvíle kdy se to začne hrnout ven a je relativně blízko.
To může být i tím, že s FWD mám naježděno řádově víc, takže Cupra pro mě byla akorát "víc koní", kdežto STI je pro mě úplně neznámá koncepce.
*K tomu zvuku-> Je cítit, že je hodně nahnaný přes výfuk. Při chození kolem nastartovaného auta je rozhodně lepší chtít si pokecat vepředu než vzadu, ke skrz hučení (ale hezkého hučení) není slyšet vlastního slova.
Takže za mě zatím žůžo. Další info bude, až mi to tatík zase půjčí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
To je fajn, že jste spokojeni. Akorát bych si ty rychlostní rozdíly průjezdů zatáčkou STI vs Golf, tak neidealizoval.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Nesrovnatelná auta, já vím. Ale jen tak pro představu
S Feldou a čerstvýma papírama jsem tam jezdil 70-80
S Feldou a čerstvýma papírama jsem tam jezdil 70-80
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
GolfR preFl vs. STI 0:1 na BLI mezi Pelhřimovem a Táborem, finální rychlost kolem 220, po predjeti významně ubral. Je to boží
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))