Ze zákona mu ochrana nepřísluší. Já ho potkal už asi 2x - s přítelemmattonecz píše:Když už si ho zmínil myslíte, že chodí s ochrankou? Nebo vůbec neleze na veřejnost. Já bych ho snad napadnul kdybych ho potkal, to by za podmínku snad i stálo
GTD + STI
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27911
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27911
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Já tedy nevím - pojezdil jsem v nějakých generacích STI jen krátce. Nikdy mne to za srdce nechytlo. Jediné, co je hezké, je to syčení turba Někam na šotolinu, řekněme OK. Ale na běžný provoz na našich silnicích, si umím představit lepší auto.
Asi by mne sralo, že mne s prstem v nose pojede kdejaké GTI. Ale je to věc každého soudruha.
Asi by mne sralo, že mne s prstem v nose pojede kdejaké GTI. Ale je to věc každého soudruha.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Volakedy davno som bol asi najvacsi fanusik subaru, vyrastal som s STI Spec RA na zachode. A vzdy som tuzil ze si ju kupim.
Problem nastal ze ked som konecne mal prachy a previezol som sa tak uz to nebolo nicim vynimocne auto kedze sa uz dal kupit hocijaky hatchback s lepsimi vlastnostami.
Stale mam v kutku duse slabost pre sti ale v dnesnej dobe to nedava zmysel. Radsej by som bral GTI.
Golf R je momentalne o galaxiu inde oproti sticku.
Problem nastal ze ked som konecne mal prachy a previezol som sa tak uz to nebolo nicim vynimocne auto kedze sa uz dal kupit hocijaky hatchback s lepsimi vlastnostami.
Stale mam v kutku duse slabost pre sti ale v dnesnej dobe to nedava zmysel. Radsej by som bral GTI.
Golf R je momentalne o galaxiu inde oproti sticku.
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Jenže k Sondernklasse postavit na víkend GTI je takové divné
Daily využití není primární, respektive pro otce vůbec a pro mě možná po půl roce na měsíc. První půl rok mi to nesveri a pak bude trvat měsíc než mě účetní praskne . Má to být prostě hračka a líbí se, porovnání s GolfR je pro tohle využití úplně offtopic. Zároveň otec není už žádnej střelec, do rychlosti kdy Golf přestane bejt na silnici druhý třídy sterilní se podívá akorát na dálnici. A navíc, když posadí matku do Golfa, dojedou si někam na zahrádku na chalku a pak na něj bude přes plot koukat, tak to prostě nebude ono.
Samozřejmě jako jediné auto by byl GolfR lepší. Stejně jako Cupra nebo trošku fouklý GTI. Jedinou alternativou by mohl být FoFoRs, ale ten má mínus body za to, že to není Impreza, není to sedan a hlavně ten motor je tak notoricky v hajzlu, že o tom ví i táta
Daily využití není primární, respektive pro otce vůbec a pro mě možná po půl roce na měsíc. První půl rok mi to nesveri a pak bude trvat měsíc než mě účetní praskne . Má to být prostě hračka a líbí se, porovnání s GolfR je pro tohle využití úplně offtopic. Zároveň otec není už žádnej střelec, do rychlosti kdy Golf přestane bejt na silnici druhý třídy sterilní se podívá akorát na dálnici. A navíc, když posadí matku do Golfa, dojedou si někam na zahrádku na chalku a pak na něj bude přes plot koukat, tak to prostě nebude ono.
Samozřejmě jako jediné auto by byl GolfR lepší. Stejně jako Cupra nebo trošku fouklý GTI. Jedinou alternativou by mohl být FoFoRs, ale ten má mínus body za to, že to není Impreza, není to sedan a hlavně ten motor je tak notoricky v hajzlu, že o tom ví i táta
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Imo nakupovat auto podle toho ze se mi libi a pekne se mi s nim jede je o dost lepsi nez kupovat podle tabulek a technickych udaju. Auta budou porad rychlejsi a rychlejsi, to neni nijak extra zajimava vlastnost, da se s tim lehce vytahovat, ale to je tak asi vsecko ...
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
mě by třeba taky zajímalo, jestli to není jen naleštěná bída. Což STI nepochybně na pohled, zejména uvnitř, je. A jak se dá dočíst v předcházejících příspěvcích, ono to celkově koresponduje se vším na tom autě. Aspoň na mě zde předcházející příspěvky působí tak, že vlastně není o co stát, to auto žije jen z odkazu na doby dávno minulé a je skvělý jen do tý doby, než to člověk zažije na vlastní kůži a zjistí, že kdejaký jiný "sportovnější" auto je na tom vlastně v každém ohledu líp. Jenže ono vzhledem k požadavkům není z čeho vybírat.
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Zas šéf v minulý práci ho měl, MY tuším 2015, k tomu S500 W222 a i Praha -Brno jezdil v Impreze, že ho to víc baví nebo co to povidal.
Technickej ředitel v ty samý firmě si pořídil právě Focuse RS. Najel 2300km
Jinak jak říkám, nepochybuji o tom, že v tabulkovém testu je STI příšerné. Nicméně pocitově je to prostě větší sranda než Cupra. 40kkm ročně v tom nikdo lítat nebude, takže radost by mohla zkazit jenom příšerná nespolehlivost. A to snad ny, vzhledem ke stylu řízení otce.
Technickej ředitel v ty samý firmě si pořídil právě Focuse RS. Najel 2300km
Jinak jak říkám, nepochybuji o tom, že v tabulkovém testu je STI příšerné. Nicméně pocitově je to prostě větší sranda než Cupra. 40kkm ročně v tom nikdo lítat nebude, takže radost by mohla zkazit jenom příšerná nespolehlivost. A to snad ny, vzhledem ke stylu řízení otce.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
STI nema jen spatne stranky. treba podvozek je uz ve standardni podobe velice prijemny na ceskych rozdrbanych okreskach, ma to slusne rizeni, v zime se s tim da uzit kopec srandy, vyrazne vice nez treba s G-R. je to auto ze stare skoly, v podstate se za poslednich 15 let moc neposunulo. pokud je clovek srozumnen, do ceho jde, to auto nemuze zklamat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
To je svata pravda, zvlast v dnesni dobe je devalvace vykonu ohromne rychla. Meli jste pred par lety S3? Fajn, prisla RS3 a 300 koni nebylo zajimavych. Pak prisel facelift RS3 a i tech 367 je malo. Prijde nova generace a 400 bude o nicem. Dorazi Mercedes-AMG A787 a mozna i 450 bude malo. Auto je treba vybirat podle ponekud nadcasovejsich hodnot. Tedy, pokud nekdo nema penize a chut menit auto kazdy pulrok az rok. A to se bavime o kompaktech, v jinych tridach to jde jeste rychleji.Vrooom píše:Auta budou porad rychlejsi a rychlejsi, to neni nijak extra zajimava vlastnost, da se s tim lehce vytahovat, ale to je tak asi vsecko ...
Myslim, ze to bude znat na zustatkovych cenach, pokud auto nebude s to nabidnout vic nez nejvyssi vykon v segmentu. Byt to zatim tak moc nevypada...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27911
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zábavné auto na dojíždění po dálnici
Záleží na jaké silnici. Na klasické okresce nebo dálnici to moc paráda není - alespoň pro mě nee.Stepan píše: Jinak jak říkám, nepochybuji o tom, že v tabulkovém testu je STI příšerné. Nicméně pocitově je to prostě větší sranda než Cupra. 40kkm ročně v tom nikdo lítat nebude, takže radost by mohla zkazit jenom příšerná nespolehlivost. A to snad ny, vzhledem ke stylu řízení otce.
Teďka jezdím v C43AMG a jako daily car + auto na vyblbnutí je to úplně jinde.
STI je, jak píše mmira, stará škola, ale koupit si to jenom z nostalgie, do toho bych asi nešel. To je moc málo na to, abych to chtěl, resp. u tohoto auta je to málo. To jsou jiná vozítka, která mají auru nostalgie někde jinde...ale nedají se už pořídit jako nová.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time