BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

to je pravda s těma otáčkama ... nevim jak jsem na to mohl nepomyslet L-)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvek od merlin »

merlin píše:ako su na tom nepreplnovane stvorvalce od BMW?
Asi som to dal povodne do nespravnej temy... ale ked chodim napriklad do Rakuska a odmyslim si diesle tak je tam najviac BMW 316 a 318. Tak ma zaujima nazor na tieto motory.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

Arnie, PJanda: Ale proč by turbo nemělo / nemohlo točit kolem 8000? :-? I moje postarší V6 turbo se točí jak vzteklé a nebýt omezovače, šlo by ochotně přes 7000...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

pjanda píše:Tezko bude mit nejake turbo tak pekny zvuk jako atmosfericke R6 a V8, ktere toci pres 8 000 ot. Uz kvli tem otackam... U turba se vetsina zvuku obvykle nahoni na vyfuku, u techto motoru slysite motor :)
a neni dulezite spise, jak to zni, nez to, co to zpusobuje?
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Jisteze, ale asi nebudu mluvit jen za sebe, kdyz reknu, ze to co dokaze vyloudit je obvykle mnohem zajimavejsi zvuk nez co, co dokaze vyloudit vyfuk. Uz jen tou vyjimecnosti - vyfuk, co udela nejaky zvuk, si muzes dat klidne na Felicii, ale jak z ni dostanes projev vysokootackoveho motoru? Proste je to hezke (subjektivni) a casto neopakovatelne (objektivni). Zvuk vyfuku nejakeho turba neni tak zajimavy (subjektivni) a predevsim je tuctovy (objektivni). Samozrejme budou existovat vyjimky, ale na pravidlu nic nezmeni...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

beaumont píše:Arnie, PJanda: Ale proč by turbo nemělo / nemohlo točit kolem 8000? :-? I moje postarší V6 turbo se točí jak vzteklé a nebýt omezovače, šlo by ochotně přes 7000...
Muze, ale nebude. Krom toho, 7 tisic s jazykem na veste (vetsina turb dneška, maloco ma chut tocit se za 6 tisic ot.) a 8 tisic v rozletu, to jsou dva docela odlisne stavy...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

hezky priklad rozdilu mezi zvukem motoru a vyfuku.

Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

nejak sem nepobral tvou myslenku z toho videa, ale ok
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: BMW Divize

Příspěvek od merlin »

Tu je pekne porovnanie

ja milujem ten mechanicky zvuk Porsche :x
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

stejne to jde pres vyfuk, jen je otazkou jak moc barvi ten vyfuk. poslech za autem je k tomu prdu.
Odpovědět