Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Máš z Fiata pokřivené nároky na dynamiku.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Porsche pro zubare
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
M.Z. píše:Máš z Fiata pokřivené nároky na dynamiku.
to vieš keď si zvykneš na Fiat ,tak brouk už nestačí
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
tak jsem to v nedeli vytahl z garaze a vcera vzal provetrat na nasi zdejsi smycku.
potvrdilo se, ze na dobre si clovek zvyka rychle, takze uz jsem z toho nebyl tak paf jako pri prvni jizde. na jednu stranu uz mi to v primce prislo pomale, ovsem obecne je to velice rychly povoz.
je to tak neskutecne rychle, ze z toho mam strach. nejsem tak velky strelec, tak s tim vlastne ve spickach nejedu o tolik rychleji, jako s cimkoliv jinym. jen v zatackach v zavislosti na profilu i o 30 km vic nez treba drive s M3. velkou roli na tom hraji ty semislicky, protoze co si na nich clovek muze dovolit, to jsem dosud nezazil.
pri rizeni v tom ma clovek pocit velke motokary, v podstate se to nenaklani, pri brzdeni se tomu neutapi predek, v 90 s tim clovek muze jet utazeny slalom aniz by to melo sebemensi tendence k pretacivosti jak to znam z M3.
jo, ma to super zvuk, jezdi to za 19. nejake dotazy?
potvrdilo se, ze na dobre si clovek zvyka rychle, takze uz jsem z toho nebyl tak paf jako pri prvni jizde. na jednu stranu uz mi to v primce prislo pomale, ovsem obecne je to velice rychly povoz.
je to tak neskutecne rychle, ze z toho mam strach. nejsem tak velky strelec, tak s tim vlastne ve spickach nejedu o tolik rychleji, jako s cimkoliv jinym. jen v zatackach v zavislosti na profilu i o 30 km vic nez treba drive s M3. velkou roli na tom hraji ty semislicky, protoze co si na nich clovek muze dovolit, to jsem dosud nezazil.
pri rizeni v tom ma clovek pocit velke motokary, v podstate se to nenaklani, pri brzdeni se tomu neutapi predek, v 90 s tim clovek muze jet utazeny slalom aniz by to melo sebemensi tendence k pretacivosti jak to znam z M3.
jo, ma to super zvuk, jezdi to za 19. nejake dotazy?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Snad jsi to nevytahl letos naposled
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
to urcite ne, ale nez na to nahodim jine gumy, budu jezdit jen za sucha
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jsem před časem si nechal jednu takovou vyndat z výlohy v Regensburgu,přijel jsem tam Alpinou a zažil jsem stejné zklamání,prostě to nejelo,věděl jsem,ž to musí být aspoň Carrera S,těch 50 PS je už znát a jsem te'd už spokojený i když odpal,jako Alpina to prostě nemá,ale jízdní vlastnosti a zpracování je zase super.Tommino píše:Ted mam půjčené 911 targa4 2015 a za mě je to teda navonena bída...hezký to je, jak ex. , tak interiér, ale jak to nejede, to je strašný. Musí tomu ujet snad O3 rs. Zachvilku jedu peknejma silnickama smer Dalecin, tak třeba zmenim názor. Ale mom. bych za to auto nedal ani milion. :/
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Hlavne koncepcia tie auta co sa tyka gripu posuva do uplne inych sfer ako BMW. Ja som zazival opacne pocity ked som presadol do M4 ze sa ma to auto snazilo v kazdej zatacke zabit. Pritom to neni chyba M4, ta je odladena dobre, len cayman na semislikoch je proste motokara. Potom je uz tazko ist z porsche do niecoho ineho, lebo nic z tych normalnejsich aut tak "nedrzi".mmira píše:tak jsem to v nedeli vytahl z garaze a vcera vzal provetrat na nasi zdejsi smycku.
potvrdilo se, ze na dobre si clovek zvyka rychle, takze uz jsem z toho nebyl tak paf jako pri prvni jizde. na jednu stranu uz mi to v primce prislo pomale, ovsem obecne je to velice rychly povoz.
je to tak neskutecne rychle, ze z toho mam strach. nejsem tak velky strelec, tak s tim vlastne ve spickach nejedu o tolik rychleji, jako s cimkoliv jinym. jen v zatackach v zavislosti na profilu i o 30 km vic nez treba drive s M3. velkou roli na tom hraji ty semislicky, protoze co si na nich clovek muze dovolit, to jsem dosud nezazil.
pri rizeni v tom ma clovek pocit velke motokary, v podstate se to nenaklani, pri brzdeni se tomu neutapi predek, v 90 s tim clovek muze jet utazeny slalom aniz by to melo sebemensi tendence k pretacivosti jak to znam z M3.
jo, ma to super zvuk, jezdi to za 19. nejake dotazy?
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jo,vnímám to podobně.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak gratuluji MMira ke C2S v manuálu a doplňuji dalším podobným kouskem.
Po sedmi - SEDMI!!!!! měsících jsem konečně sehnal svoje nejvysnenejsi auto a to C2S v manuálu. Je to 2005, 1. majitel, 50tkm a nejela v zimě. Cena nehorázna, ale prostě 997 už zřejmě jsou nahoru...
Jak byla 996 s4 v automatu nudný auto tak 997 s v manuálu je úplně o něčem jiným. To auto mě neskutečně baví, mám najeto asi 1200km a jsem z toho hotovej, kolikrát si do toho po dvou měsících vlastnictví chodím po večerech jen tak sednout.. Mám za rohem Mělník - Dubá kam se občas jedu svést a to je přesně typ silnice, která tomuhle autu neskutečně sedí. Rychlosti hlavně od půlky zatáčky dal jsou obrovský!
Po sedmi - SEDMI!!!!! měsících jsem konečně sehnal svoje nejvysnenejsi auto a to C2S v manuálu. Je to 2005, 1. majitel, 50tkm a nejela v zimě. Cena nehorázna, ale prostě 997 už zřejmě jsou nahoru...
Jak byla 996 s4 v automatu nudný auto tak 997 s v manuálu je úplně o něčem jiným. To auto mě neskutečně baví, mám najeto asi 1200km a jsem z toho hotovej, kolikrát si do toho po dvou měsících vlastnictví chodím po večerech jen tak sednout.. Mám za rohem Mělník - Dubá kam se občas jedu svést a to je přesně typ silnice, která tomuhle autu neskutečně sedí. Rychlosti hlavně od půlky zatáčky dal jsou obrovský!