No jasne ze vzadu to ma hodne gripu. Nicmene s kazdou generaci a rozsirovanim predni napravy resi neochotu predku ...911T píše:Zjavne si v porsche moc neodjazdil. Ta zatazena zadna naprava ma naopak gripu na rozdavanie oproti M3. 997 uz zdaleka nema tie vrtochy starych modelov. Ono to treba skusit a nic ine nebudes chciet.
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: BMW Divize
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Porsche je podvozkem někde jinde, fakt jsem nechápal ty nesmysly, co ukazoval tacháč na rozmlácené okresce (aktuální 911 Turbo S), až mi to přišlo jako plejstejšn. Kua, ale ta cenofka...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
no oni vedia za čo pýtajú tie dengy.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
No jo, ale kde je vzít
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ja už plán mám : ženu deti do otroctva a predám jednu ladvinu.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
na NS bych rad, ale neni na to cas. ale auto si chci nechat dlouho, vlastne na furt , tak to treba jednou vyjde
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Mal som aj ja pár ktoré mi mali už ostať na furt.... a ani neviem kde im je koniec teraz.
Kúpiš “obyč” 911 a potom si povieš chcelo by to niečo troška lepšie ,no a si tam GT4 - GT3 - Turbo - GT2 .....
Kúpiš “obyč” 911 a potom si povieš chcelo by to niečo troška lepšie ,no a si tam GT4 - GT3 - Turbo - GT2 .....
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
z teto spiraly jsem uz nastesti vypadl. auta pro me ted hraji az 2. housle
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Ano ten predok zase bez zatazenia nezataca. Preto je ideal cayman. Kazdopadne je to iny svet ako BMW.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jo na toto si zivo spominam. Hlavne to radenie je liga sama pre seba. Aj ten pocit absolutnej kontroly ked clovek vzdy vie co sa s autom deje nema obdoby. Ciastocne to je riadenim, ale aj podvozok obecne je velmi komunikativny. Tie prenosy hmotnosti a miera gripu je citit ako nikde inde. Tieto auta sa doslova obliekaju.mmira píše: po par km jsem si prisel, ze s tim autem jezdim veky. co si vybavuji, je to, ze to ma super brzdy, excelentni razeni, nejlepsi rizeni co jsem zazil a do zatacek se to sklada jako povestna motokara.
Mozno to znie ako klise, ale vynimocnost porsche je uplne jednoducha. Ked sa spoji spickove radenie, riadenie, brzdy a podvozok, tak z toho nemoze vzniknut nic ine ako spickove auto.