Pneu koutek
Re: Pneu koutek
To tam smete gumy za vikend?
Re: Pneu koutek
Federaly ne, ale CUPy prý jo, říkal M.Z.
Re: Pneu koutek
tam najviac idú do <> hlavne predné, takze by si mal víkend iba za 60
Re: Pneu koutek
zrovna o vikendu jsem si prohlizel auto se semislickama, ktere ma za sebou 2 vikendy na NS a poznat to na nich neslo. ani ja tam tedy gumy nenechal. NS imho gumy nezere, pokud clovek nedriftuje a nejezdi zatacky s predkem hrnoucim se pres cumak a prdel mu zachranujici stabilizaci.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pneu koutek
RS595-R jsou okruhové, RR by naopak měly být driftovací, alespoň co se mi podařilo vyzjistit na jejich nic extra stránkáchSpectral píše:Díky za perfektní popis
Akorát pořád sháním někoho, komu se podaří vyzkoušet ty 595RS-PRO.
Ty jsi měl RS595-R (klasické, profláklé Federaly) a teď ty 595RS-RR. Nechceš to ještě prubnout do třetice?
Já asi ještě vyzkouším Sport Cupy 2 místo AR08R a uvidíme, s čím budu spokojenější. Ale ty 595RS-PRO mi taky vrtají hlavou, dezén vypadá dost podobně jako ty Yokohamy...
595RS-PRO by měly být nástupce RS595-R s větší odolností na vodě a dělají je i v 19", ale zatím jsem je krom Polska nikde nenašel tak jsem to vzdal, vzal CSC6 a jsem nadmíru spokojen. RS595-R dal známý na alfa spider a nemůže si je vynachválit.
QV ma v originále nějaká ultralepivá P-Zera s treadwear asi 90 a mizí prý před očima, ale v aftermarketu jsem je nikde neviděl.
Re: Pneu koutek
Já nevím kde přesně, ale četl jsem to právě naopak...že -R spíš jako driftovací a RR jako okruh. RR se mi moc na drift nezdají, když Rka utrhneš do driftu s prstem v pr....a RR musíš třeba v M2 pomalu přes spojku, aby se urvaly.
Viz: In terms of RS-R vs. RS-RR, my response from Federal is that RS-R is tailored for the drifting segment, and RS-RR is designed for track enthusiasts, auto-x, etc, etc. They have specifically stated for marketing purposes not to connect the two lines together. The RS-R is not the predecessor of the RS-RR, they are different designs on their own.
Viz: In terms of RS-R vs. RS-RR, my response from Federal is that RS-R is tailored for the drifting segment, and RS-RR is designed for track enthusiasts, auto-x, etc, etc. They have specifically stated for marketing purposes not to connect the two lines together. The RS-R is not the predecessor of the RS-RR, they are different designs on their own.
Naposledy upravil(a) Tommino dne pon 25 čer 10:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Pneu koutek
Tak přední jdou dřív na jakýmkoliv okruhu.....i na Slovakia jsem měl předky v pr. a zadek celkem pohoda.jožko píše:tam najviac idú do <> hlavne predné, takze by si mal víkend iba za 60
Re: Pneu koutek
JJ, jsou tam P-Zero Corsa Assymetrico AR - směr pro QV, Treadwear je tam 60, což jsem nikdy nikde neviděl. Jsou super, ale když s nima fakt jedeš, tak slyšíš, jak ti z nich lítají kousky a to není moc příjemný, difuzor jsem měl plný gumy z pneumatik. Ale fungují, i když kolem 10st je to na zabití, to prokluzuje snad na 4, když jsou studené.retron píše:RS595-R jsou okruhové, RR by naopak měly být driftovací, alespoň co se mi podařilo vyzjistit na jejich nic extra stránkáchSpectral píše:Díky za perfektní popis
Akorát pořád sháním někoho, komu se podaří vyzkoušet ty 595RS-PRO.
Ty jsi měl RS595-R (klasické, profláklé Federaly) a teď ty 595RS-RR. Nechceš to ještě prubnout do třetice?
Já asi ještě vyzkouším Sport Cupy 2 místo AR08R a uvidíme, s čím budu spokojenější. Ale ty 595RS-PRO mi taky vrtají hlavou, dezén vypadá dost podobně jako ty Yokohamy...
595RS-PRO by měly být nástupce RS595-R s větší odolností na vodě a dělají je i v 19", ale zatím jsem je krom Polska nikde nenašel tak jsem to vzdal, vzal CSC6 a jsem nadmíru spokojen. RS595-R dal známý na alfa spider a nemůže si je vynachválit.
QV ma v originále nějaká ultralepivá P-Zera s treadwear asi 90 a mizí prý před očima, ale v aftermarketu jsem je nikde neviděl.
Naposledy upravil(a) Tommino dne pon 25 čer 10:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Pneu koutek
Tlumočím, co mi říkal MZ, který byl na NS několikrát s Cupama i jinýma pneu....já byl teď poprvé pouze jako spolujezdec. Ona je asi i otázka, jak kdo jede. Jestli naši grupu za 20-25 kol předjela tak 4 auta, tak to bylo moc.... Kluci byli moc šikovnímmira píše:zrovna o vikendu jsem si prohlizel auto se semislickama, ktere ma za sebou 2 vikendy na NS a poznat to na nich neslo. ani ja tam tedy gumy nenechal. NS imho gumy nezere, pokud clovek nedriftuje a nejezdi zatacky s predkem hrnoucim se pres cumak a prdel mu zachranujici stabilizaci.
Re: Pneu koutek
na většinou plně naložený M3 co taxíkuje na NS vydržely Trofea R 80 kol a PS4S 120
viz. : https://www.youtube.com/watch?v=FYe-2JHMAUs 11:25
viz. : https://www.youtube.com/watch?v=FYe-2JHMAUs 11:25