Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Ondras
Autoškolák
Příspěvky: 62
Registrován: pon 02 kvě 14:27

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Ondras »

Neni se v zasade ceho bat, podobne jako Renault po Lagune II si i tady dali Italove po ne uplne vyladene 147 pozor.
Naftovy motory jsou uplne neprustrelny (jak 1.6, tak 2.0JTDm), u benzinu je treba davat koukat na olej a jeho specifikace. Tentokrat ne kvuli zadirani, ale kvuli tomu, ze to jinak odsere MultiAir modul (draha sranda, ale vymena je snadna) anebo turbo v pripade 1.75 TBi. Nejslabsi 1.4T je naprosto blbuvzdorna a jede hezky.
Podvozek celkem drzi, mechanika funguje, jediny, co obcas zazlobi jsou ruzny elektricky mouchy - u obou kusu s kterejma jezdim, si obcas auto mysli, ze jsou otevreny paty dvere a pripojit Samsunga A5 pres BT je porod jezka.
Dostupnost dilu je OK.
Za sebe doporucuju model 2.0JTDm 125kW pokud jezdis dalky, pokud se chces i pobavit tak 1.4MA.
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od honziss »

Ja mel Giullietu 2x pujcenou na den. QV a zakladni 1.4. Na pohlednv interieru je to desny retro, ale jinak se to ridi pekne a vsechno funguje jak ma. QV bylo trochu uzrany, 1.4 zase prekvapice usporna. Jediny co mi trochu vadilo byl velkej volant.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1923
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Zajda »

Ondras díky za shrnutí.
Honziss - u 1,4 se bavíš teda o T-jet 120? Jede to aspoň trochu rozumně, nebo spíš jak diesel?:-)
Zběžný pohled na diskusi na Alfisty mě od Multiairu 170 odradil. Potřeba často měnit olej vs předepsaný servisní interval 35 000 km je zpekelná kombinace.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Eda »

Mame doma sluzebni zakladni 1.4 120k, uz druhou. U prvni se menilo turbo, ale bylo to prebrany se 150kkm a nemuzu dat ruku do ohne za udrzbu (auto jezdilo svizne, ale nevim jak probihalo zahrivani, dochlazovani...). Druha byla uz od novoty a tam je 40kkm, bez zavad. Nebal bych se toho, jezdi to hezky a motoru bys urcite tipl vic jak 120k. Spotreba bych rekl ze je spis mirne vyssi, ale vubec nic zasadniho. Kdyztak se ptej co te zajima
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1923
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Zajda »

A kolik to nove turbo stalo? Co vykon halogenovych svetlel? Trvanlivost podvozku? Pozice za volantem z pohledu cloveka co je rad co nejniz a nejbliz volantu? Prostor na zadnich sedadlech pro dospele? Aerodynamicky hluk pri dalnicni rychlosti? Za kolik se s tim da v ruznych rezimech jezdit? Dival jsem se ze ma 60l nadrz, coz by mohlo mit pekny dojezd i s benzinem. Jde zobrazit teplota oleje? Nevim jestli mas ten DNA prepinac, ale zajimaji me reakce na plyn kdyz brnknes do plynu na neutral nebo kdyz radis jestli dlouho nevisi otacky nez padnou. Samozrejme bude nejlepsi kdyz se nekde projedu sam, ale tech aut zas tolik nemam v okoli tak at vim zda to ma cenu:) Diky za postrehy.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Eda »

Turbo stalo kolem 15k, nevim presne...ale sluzebni auto a autorizak, predpokladam ze by to slo i levneji. Svetla jsou ok, nerekl bych ani dobry ani spatny, staci to ale xenony to nejsou. Pozice za volantem je skvela, ta se me libi moc a presne z duvodu co pises, pokud si rad sedas blizko tak by ti mohl vadit volant kterej je podle me o chlup vetsi nez by mel byt. Vzadu je prosto jak nizsi stredni, na sirku to jde ale moc to neni pro vyssi lidi, strecha se pak uz svazuje dolu a mohl by to byt problem pro lidi 190cm+ Hluk na dalnici je imho o neco horsi nez u konkurence, muze to byt i tim ze mame 18ky z QV. Spotreba je vyssi kvuli zprevodovani, nad 150-160 uz to zere vic protoze i 6ka je docela kratka. Vsude jinde je kratsi zprevodovani plus. Dlouhodobe mame kolem 7.5l

Urcite je potreba rozmyslet na co bude, pokud bych jezdil dalnice, vozil vetsi lidi vzadu nebo jezdil spis pomaleji tak na to alfa neni, ani tato..pokud se rad svezes na okresce tak dokaze nabidnout daleko vic nez bys od nesportovniho modelu s 1.4 cekal
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1923
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Zajda »

A co viseni otacek pri razeni nahoru? Preradit z vytocene 1 na 2 u moderniho benzinu je vetsinou utrpeni:)
Uplne pomalu na spotrebu normalne nejezdim, jinak prevazne styl svizny duchodce, kopcovity teren. I tak furt musim nekoho predjizdet. V TDI rotacce to znamena spotrebu 5,5-6, se 728iA byvavalo 12 :) Spis mam rad podvozky co se trochu houpou, poberou terenni vlny a pracuji s cestou nez proti ni prehnanou tvrdosti. 190cm normalne nehrozi, ale treba v soucasnem Cliu si za me nesedne ani 170cm zena aby nemela narvana kolena v operadle. Fabie 3 je tak hranicni co potrebuju. Kazdopadne diky za cenne info, pojedu se na ni nekde podivat.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Tommino
Autoškolák
Příspěvky: 46
Registrován: pon 20 čer 18:17

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Tommino »

Na QV se ale 18" nedávají....
jožko
Řidič začátečník
Příspěvky: 138
Registrován: stř 26 dub 17:52

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od jožko »

nemysleli chlapci nahodou Giuletu QV ? Tam by 18 mohli byť.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach

Příspěvek od Eda »

Jasny, Giulietta QV :ymhug:
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Odpovědět