BMW Divize
Re: BMW Divize
s mperf vyfukmi su preoblemy uz velmi dlho, mam druhy a oba nemaju homologizaciu na beznepouzivanie, su len circuit use only.
Preto do nich bmw dalo klapku ked zneju plus minus ako normalny vyfuk.
Minuly rok dokonca uz skomplikovali ovladanie vyfuku ze po nastartovani treba ist do kufra a stlacit talcidlo, inac sa nedaju otvorit klapky vo vyfuku
vid
Preto do nich bmw dalo klapku ked zneju plus minus ako normalny vyfuk.
Minuly rok dokonca uz skomplikovali ovladanie vyfuku ze po nastartovani treba ist do kufra a stlacit talcidlo, inac sa nedaju otvorit klapky vo vyfuku
vid
Re: BMW Divize
eMJe: Tak zrovna tu image bmw kompletně otočilo. Důvod, že víc prodá. Většina se chce pohodlně vozit ve značkovém autě, zájemců o sportovní jízdu ubylo. Dnešní nastupující generace totiž má úplně jiné zájmy než auta, ale prezentovat se potřebují.
maciak: Proti gustu žádný dišputát. Nebo-li ty jsi si vybral a dostal, tak jsi spokojen, Brus si vybral, dostal prd, proto je naštván. Trh by měl být vždy o volbě a ne o diktátu výrobce.
maciak: Proti gustu žádný dišputát. Nebo-li ty jsi si vybral a dostal, tak jsi spokojen, Brus si vybral, dostal prd, proto je naštván. Trh by měl být vždy o volbě a ne o diktátu výrobce.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Ale prd, ZF8 má prostě dlouhý poslední kvalty, tak vykazuje lepší normovanou spotřebu, tedy míň CO2. Oproti tomu bohužel 6M převodovku, aby měla stejnou papírovou spotřebu, a aby zároveň byla rozumná prostě neposkládáš - tedy typická EU regulace. A ty řečičky o tom, že je automat lepší apod. (pro lenochy a lemply ). Prostě bohužel o tom nerozhoduje jen trh, ale velmi výrazně i soudruzi a jestli to nevidíš tak ok, ale netvrď že ty co to vidí tak si vymýšlí.maciak píše:@Brus 340i je s automatom velmi dobre auto, polemizoval by som ci nie lepsie ako s manualom.
BMW nemalo nikdy velmi dobre manualne prevodovky, dlhe drahy, mdla spojka, popripade spojka co mam problem stlacit aj ja s mojimy 70+cm stehnami
ktomu ze BMW ide do sraciek, blbost. stale ponukaju super auta, m2,m3,m4
Na denne jazdenie je ZF8 velmi velmi dobra volba a zobral by som ju do non m auta vzdy pred bmw manualom
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Je fakt, že manuál u koncernu je lepší, než u brambory. Klidně to mohli homologovat v základu s automatem a nechat manuál za příplatek. Těch pár magorů včetně mě by si za to rádo připlatilo...
Tenhle diktát automatů je prostě frustrující.
Tenhle diktát automatů je prostě frustrující.
Re: BMW Divize
Preco skoncil manual vo Ferrari? Preco je vacsina 991.2 GT3 s PDK? To su vsetko auta kde sa na spotrebu a peniaze nehra, tak ten argument o nomovanej spotrebe mozme vyhodit. Co ostalo? Zakaznici. Preco to mizne pomaly v obyc autach? Zakaznici skratka manual nechcu. Keby zrusis cenovy rozdiel automat vs manual pri kazdom modeli, myslim si ze by predaje manualu by boli v jednotkach %. Nehovorim, ze na to nema vplyv aj EU, ale tvrdenie ze EU moze za vsetko je odveci. Ja tiez nie som spokojny s tym, ze v urcitych veciach mam obmedzeny vyber, ale nebudem tu vyplakavat a obvinovat vsetkych naokolo. Takto svet skratka funguje, treba sa s tym zmierit.jarka píše: Ale prd, ZF8 má prostě dlouhý poslední kvalty, tak vykazuje lepší normovanou spotřebu, tedy míň CO2. Oproti tomu bohužel 6M převodovku, aby měla stejnou papírovou spotřebu, a aby zároveň byla rozumná prostě neposkládáš - tedy typická EU regulace. A ty řečičky o tom, že je automat lepší apod. (pro lenochy a lemply ). Prostě bohužel o tom nerozhoduje jen trh, ale velmi výrazně i soudruzi a jestli to nevidíš tak ok, ale netvrď že ty co to vidí tak si vymýšlí.
Re: BMW Divize
Protoze nesmyslna honba za vyssim vykonem? Manual u aut vykonem 600k+? 99% lidi by se v tom zabilo... Proc bylo 1. 911 GT2 nazvano ovdovovac? Protoze masivni vykon s nahonem zadku a manual spolu s vyvazenim auta?
Re: BMW Divize
Len ci bolo nazvane tak ako pises prave kvoli prevodovke...s AT by to IMHO bolo to iste.
Vacsina ludi chce byt proste rychla a vynechanim starosti o radenie je celkom prinos, AT bude vzdy rychlejsi...ze to niekto odmieta kvoli zabave je druha vec.
Vacsina ludi chce byt proste rychla a vynechanim starosti o radenie je celkom prinos, AT bude vzdy rychlejsi...ze to niekto odmieta kvoli zabave je druha vec.
Re: BMW Divize
neviem co vidis ty ale v tom to pripade o tom jednozncance rozhoduje automobilka.jarka píše:Ale prd, ZF8 má prostě dlouhý poslední kvalty, tak vykazuje lepší normovanou spotřebu, tedy míň CO2. Oproti tomu bohužel 6M převodovku, aby měla stejnou papírovou spotřebu, a aby zároveň byla rozumná prostě neposkládáš - tedy typická EU regulace. A ty řečičky o tom, že je automat lepší apod. (pro lenochy a lemply ). Prostě bohužel o tom nerozhoduje jen trh, ale velmi výrazně i soudruzi a jestli to nevidíš tak ok, ale netvrď že ty co to vidí tak si vymýšlí.maciak píše:@Brus 340i je s automatom velmi dobre auto, polemizoval by som ci nie lepsie ako s manualom.
BMW nemalo nikdy velmi dobre manualne prevodovky, dlhe drahy, mdla spojka, popripade spojka co mam problem stlacit aj ja s mojimy 70+cm stehnami
ktomu ze BMW ide do sraciek, blbost. stale ponukaju super auta, m2,m3,m4
Na denne jazdenie je ZF8 velmi velmi dobra volba a zobral by som ju do non m auta vzdy pred bmw manualom
Ako si potom vysvetlis fakt ze aj pri M modeloch ludia preferuju automota a manual sa preada mozno jeden na 5 kusopv mozno aj menej? Vies ako funguje cenotovrba v automobilke? Ja som 3 roky pocas dokotoratu praxoval v manazmentu VW a viem ako presne sa ide za kazdym centom vo vyrobe. Ten manual ako priplatokova volba jednoducho nedava ekonomicky zmysel.
A ked sa budete ohanat ze to by bolo len pre hardcore fanusikov, tak nie lebo ty si maju moznost kupit M ko s manualom a nerobia ani to.
PS ja som fanda manualu, sam mam v M2 manual ale v aute na bezne vozenie mam ZF a v dalsom aj kebyze je na vyber kupujem znovu ZF pretoze na premavku v BA je jednoducho komfortnejsie.
PS ak niekto chce mat velmi vzdialenu predstavu ako funguje navrh realizacia a vyroba auta tak moze zacat arthurom hailey a wheels, je tam "cenotvorba for dummies"
Re: BMW Divize
Vůbec nepochybuju o tom, že to má automobilka dobře spočítaný, problém je že do toho výpočtu musí dát i náklady na emise a v tu chvíli je to pro manuál s kratšíma převodama konečná, páč to má o něco horší normovanou spotřebu. Takže je to další hřebíček do rakve těch okrajových modelů, který by si koupilo menší procento lidí a dál je to znevýhodňuje a posunuje do červených čísel. A to, že honba za nesmyslnýma emisema deformuje trh - to snad popírat nechceš, nebo jo??? To já když jsem dělal doktorát, tak se daly ty manuály ještě koupit . Ale ono se to zas vrátí, až budou lidi ochotný si připlatit i přes všechny pokuty a černý škříňky v autě (ku.va pak už to stějně bude jedno ). Prostě si koupíme simulátor a budem jezdit v obýváku, jestli nám to soudruzi nezakážou kvůli spotřebě energie.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Tak nová 8er už je venku oficiálně.... a vypadá vážně hezky ze všech stran... ale je to velká /těžká kráva s foukátkem a bez MT, čili nic pro mě.... ale hezká je... teda aspoň mému woku....
Bude tu nějaký článek?
Bude tu nějaký článek?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.