Onboard videa
Re: Onboard videa
Je to presne tak. Byla to bezna krizovatka, ale ze smeru odkud jela ta dodavka bylo prakticky nemozne odbocit doleva, tak nejaka chytra hlava rozhodla, ze udelaji na zkousku kruhac. Behem prvniho tydne tam bylo asi 20 nehod, tak to vyhodnotili, ze to je ok a udelali to napevno
Re: Onboard videa
Se ztratama se pocita, proto na tech skutecne projektovanych kruhacich jsou „zpomalovaci retardery“
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Tohle taky nechápu, to musí udělat tak, aby to někomu, kdo tam vjede, úplně zrušilo podvozek?
Re: Onboard videa
Kdyby jenom podvozek, tam bude v péčku i celý spodek kastle. Já kruháče teda vůbec nemám rád. Lidi nechávají mezery, druzí je nevyužívají, plynulost provozu vázne. Pokud chceš dostatečnou mezeru využít, už na tebe troubí, proč jsi mu tam nenechal těch jeho 20 metrů. Semaforová křižovatka s řízením délky zelené podle aktuálního provozu z té které strany je lepší. Ale stojí to peníze. Tak nasekáme kruháče a umyjeme si ruce.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Onboard videa
Samozrejme to muzou udelat i v mene destruktivni variante a padat se muze do mekkeho. Za ten kamenolom je zodpovedny Gebruder Weiss a Inzenyrske stavby Brno.EL_XEL píše:Tohle taky nechápu, to musí udělat tak, aby to někomu, kdo tam vjede, úplně zrušilo podvozek?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
LOL to je solidní oraniště
Re: Onboard videa
Tato slečna by neměla vůbec vlastnit řidičský průkaz. Za mnou už, kromě zeleného auta z připojovacího pruhu, absolutně nic nejelo další půl kilometr a ona mi tam v posledních 50ti metrech najede přímo do pruhu. Brzdy si užily svých pár sekund slávy, protože se mi podařilo na tak krátkém úseku zpomalit z GPS rychlosti 90km/h na cca 25km/h. Kdyby aspoň na to už šlápla, když mi tam tak blbě vjela...
Re: Onboard videa
To není pokus ale nešťastná situace která se stává běžně i profìkům ; řìká se tomu odvedení pozornosti.
Ji blokl kretén co ji předjel a ona se soustředila na něj a auto před sebou.
Ona Tebe vůbec neregistrovala, sledovala jen Ty dva, zbytek neřešila. Vůbec nesledovala.
Proto je důležité mít odstup.
Potom Ti pozornost nic neodvede a sleduješ pohodlně vše.
Měl jsi dávno jet v levém nebo do něj uhnout a nebrzdit, je to lepší než dostat ránu zezadu nebo to neubrzdit.
Normálně jsi zaspal Bylo jasné že v připojováku je plno a vozidla tam znamenají riziko
PS: hlavně že ženské umí na rozdíl od nás dělat více činností najednou
Ji blokl kretén co ji předjel a ona se soustředila na něj a auto před sebou.
Ona Tebe vůbec neregistrovala, sledovala jen Ty dva, zbytek neřešila. Vůbec nesledovala.
Proto je důležité mít odstup.
Potom Ti pozornost nic neodvede a sleduješ pohodlně vše.
Měl jsi dávno jet v levém nebo do něj uhnout a nebrzdit, je to lepší než dostat ránu zezadu nebo to neubrzdit.
Normálně jsi zaspal Bylo jasné že v připojováku je plno a vozidla tam znamenají riziko
PS: hlavně že ženské umí na rozdíl od nás dělat více činností najednou
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
Jak mě může neregistrovat, když mi má dávat přednost? To mi opravdu nejde do hlavy, že by se soustředila jen na auta před sebou a neuvědomila si v jaké situaci je . Jsem jediné jedoucí auto za ní (+ ten zelený Peugeot v připojováku). Že se nedokázala zařadit z připojovacího pruhu je jen její blbosti a musí si kontrolovat auta jedoucí za sebou.
Ta Fábie před ní tam zůstala stát, protože řidič asi nedokázal, nebo se bál, zrychlit a plynule zařadit. Všiml jsem si, že je všichni z připojováku objíždí, což sám úplně nenávidím, protože už tak nezkušený tam zůstane stát a ještě jej všichni "předjíždí", ikdyž by se měli zařadit za něj. Ta pipka si za něj ještě stoupla tak chytře, že mu zablokovala veškerý výhled a potom mu udělala to samé, co všichni udělali jim - prostě ho chtěla objet, ikdyž Fábie celou dobu bliká do průběžného pruhu. Prostě to bylo stejné hovado, jako všichni, co je předjeli z připojováku s tím rozdílem, že ona ohrozila ještě mně jedoucího v průběžném.
Do protisměru jsem nemohl. Za připojovákem je horizont z mírné začátky. Kdyby se tam vyřítil někdo jedoucí nad limit nebo ona to pořádně rozjela, což neudělala, tak já bych skončil v někom z protisměru a byla by to jen má chyba.
Kdybych skončil v jejim kufru, což jsem si myslel, že už tam opravdu skončím, tak je to menší náraz a je vina na její straně.
Co se rány zezadu týče, tak toho jsem se nebál. Narozdíl od paní sleduji provoz ze všech stran a věděl jsem, že za mnou nikdo nejede a že ten Peugeot je ještě v připojovacím pruhu .
Ta Fábie před ní tam zůstala stát, protože řidič asi nedokázal, nebo se bál, zrychlit a plynule zařadit. Všiml jsem si, že je všichni z připojováku objíždí, což sám úplně nenávidím, protože už tak nezkušený tam zůstane stát a ještě jej všichni "předjíždí", ikdyž by se měli zařadit za něj. Ta pipka si za něj ještě stoupla tak chytře, že mu zablokovala veškerý výhled a potom mu udělala to samé, co všichni udělali jim - prostě ho chtěla objet, ikdyž Fábie celou dobu bliká do průběžného pruhu. Prostě to bylo stejné hovado, jako všichni, co je předjeli z připojováku s tím rozdílem, že ona ohrozila ještě mně jedoucího v průběžném.
Do protisměru jsem nemohl. Za připojovákem je horizont z mírné začátky. Kdyby se tam vyřítil někdo jedoucí nad limit nebo ona to pořádně rozjela, což neudělala, tak já bych skončil v někom z protisměru a byla by to jen má chyba.
Kdybych skončil v jejim kufru, což jsem si myslel, že už tam opravdu skončím, tak je to menší náraz a je vina na její straně.
Co se rány zezadu týče, tak toho jsem se nebál. Narozdíl od paní sleduji provoz ze všech stran a věděl jsem, že za mnou nikdo nejede a že ten Peugeot je ještě v připojovacím pruhu .
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele: