Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Jezdím s kolegovo Oct III. 4x4 1,6CRD chjo no, to je tak bezpohlavní, vše funguje až příliš hladce a bez emocí..... a sere ňa SS, že ho musím po každém startu vypnout... + mám divný pocit, dyž jezdím bez "ochrany"....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Na O3 RS se nepravidelně s viditelnými drážkami ojíždí levý zadní brzdový kotouč. Pravý zadní kotouč je v pohodě. Při prohlídce před rokem mě sdělili, že jde o projev malého zatížení zadních brzd a výrobce údajně neuzná reklamaci. Ale podstatně se to během roku zhoršilo, ač brzdím občas poměrně intenzivně a pravý zadní kotouč je pořád v pohodě. Myslím, že se jedná o nehomogenitu materiálu brzdové destičky, kdy příliš tvrdé části nadměrně ryjí do kotouče. Pohledově ale vypadá destička normálně. V úterý jdu na prohlídku po 3 letech, mám připlacenou záruku na 5 let, budu trvat na reklamaci. Máte někdo obdobné zkušenosti? Či aspoň názor, čím je to? Foto inkriminovaného kotouče přikládám.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Když se dívám kolem sebe, přijde mi že tím trpí minimálně třetina všech koncernových vozů se zadními kotouči bez ohledu na stáří Teď mám půl roku klid po vyčištění a rozhýbání třmenů, nových deskách a kotoučích, ale moc dlouho tomu nedávám. Ve firmě vidívám parkovat po jedné O3 RS TSI a TDI a obrezlé zadní kotouče mají obě.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Škoda Auto obecně
Ano, máš pravdu je to asi "specialita" koncernu, u jiných značek to nevídám. Proto zřejmě nebudou chtít reklamaci uznat, protože by tím přiznali problémy s kvalitou brzdových destiček a kotoučů napříč celou výrobou. Přesto to zkusím reklamovat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
tohle už jsem si u Schade taky zažil, na obou zadních kotoučích cca 1cm hrana od kraje, vypadalo to, jak jak když jsou destičky zkrátka nižší, než kotouč. Najeto tenkrát cca 40K, reklamace samozřejmě nepřipadala v úvahu, příčinou prý nedostatečné brzdění
Naposledy upravil(a) janjan dne pon 28 kvě 14:28, celkem upraveno 1 x.
Re: Škoda Auto obecně
Není to problém jen u koncernu. Hondy s tím mají problém také. Jen tam se k reklamaci staví více prozákaznicky.
2.9T RWD
Re: Škoda Auto obecně
A to se všichni smali bubnum vzadu u Rapida...Zajda píše:Když se dívám kolem sebe, přijde mi že tím trpí minimálně třetina všech koncernových vozů se zadními kotouči bez ohledu na stáří Teď mám půl roku klid po vyčištění a rozhýbání třmenů, nových deskách a kotoučích, ale moc dlouho tomu nedávám. Ve firmě vidívám parkovat po jedné O3 RS TSI a TDI a obrezlé zadní kotouče mají obě.
Re: Škoda Auto obecně
janjan: Ten okraj mívají i jiná auta, ale já mám 2 velké rýhy cca 5 mm široké i ve středu kotoučů. Uvidím, jaký přístup schade zvolí?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
U konkurence sem zahlíd nadpis:
Nová Škoda se jmenuje Sunroq a je to kabriolet!
Fíha.
Nová Škoda se jmenuje Sunroq a je to kabriolet!
Fíha.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.