Onboard videa
Re: Onboard videa
Není mimo.
Němci dělají IZS pruh mezi nejrychlejším vlevo a tím co je vpravo od něj.
Češi zrcadlově opačně mezi nejpomalejším vpravo a tím nalevo od něj.
Popravdě kdysi jezdily IZS v odstavném, potom se vymyslelo v německu toto, a od němců to skoro všichni převzali.
Ale češi né.
Vymysleli nejprve tuto hovadinu:
Dělat uličku tam, kde je nejméně místa, tj mezi nejširšími vozidly, tj kamióny, to mohl vymyslet jen absolutní pitomec a logika, že se IZS lépe napojí z přiipojováku je hovadina, protože v reálu to je otázka jednoho jediného vozidla v daném pruhu, zato potom jedou několik km mezi ostatními vozidly. Upřednostnit 1% trasy před 99% mohl vymyslet jen inženýr v kanclu, co nemá ŘP.
No a nyní, když už se to někteří naučili, tak přijde novela a změní se to na německý systém.
Takže se budou hádat Ti, co neví která bije, s těmi, co jezdí západní model, s těmi co jezdí původní český a s těmi, co budou znát novelu a do toho ignoranti co ty uličky blokují.
To budeme mít uličky IZS mezi každým pruhem a nikde. Bravo. Geniální. Ministerstvo dopravy miluju.
Je to úplně stejná mystifikace, jako domnělá absolutní přednost chodců na přechodech.
Může to být vůbec pouze náhoda, nebo to bude spíš záměr
Komu ten chaos prospěje?
Němci dělají IZS pruh mezi nejrychlejším vlevo a tím co je vpravo od něj.
Češi zrcadlově opačně mezi nejpomalejším vpravo a tím nalevo od něj.
Popravdě kdysi jezdily IZS v odstavném, potom se vymyslelo v německu toto, a od němců to skoro všichni převzali.
Ale češi né.
Vymysleli nejprve tuto hovadinu:
Dělat uličku tam, kde je nejméně místa, tj mezi nejširšími vozidly, tj kamióny, to mohl vymyslet jen absolutní pitomec a logika, že se IZS lépe napojí z přiipojováku je hovadina, protože v reálu to je otázka jednoho jediného vozidla v daném pruhu, zato potom jedou několik km mezi ostatními vozidly. Upřednostnit 1% trasy před 99% mohl vymyslet jen inženýr v kanclu, co nemá ŘP.
No a nyní, když už se to někteří naučili, tak přijde novela a změní se to na německý systém.
Takže se budou hádat Ti, co neví která bije, s těmi, co jezdí západní model, s těmi co jezdí původní český a s těmi, co budou znát novelu a do toho ignoranti co ty uličky blokují.
To budeme mít uličky IZS mezi každým pruhem a nikde. Bravo. Geniální. Ministerstvo dopravy miluju.
Je to úplně stejná mystifikace, jako domnělá absolutní přednost chodců na přechodech.
Může to být vůbec pouze náhoda, nebo to bude spíš záměr
Komu ten chaos prospěje?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
kecy v kleci... Když jedeš mimo ČR, tak taky žádného policajta třeba v A nebude zajímat, že v CZ nemusíš mít vestu pro každého pasažéra ve vozidle a také, že nemusí být v dosahu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Já se tomu vůbec nedivím.
Tady Poláci zastavují Pendolína na přejezdech a nikomu to nevadí, policii absolutně ne.
Nediv se, že Rakušáci jsou na "Ty divoké bývalé komunisty" (Z východního bloku) vysazení.
Aspoň tam dělají pořádek, a jezdí se tam kapku bezpečněji.
Neříkám, že to tam je nějaká pohádka, ale rozhodně tam rychlost zásadně nepřekročí ani motorkáři, ani na dálnici
A přeložit tři kamiony na dva je v CZ běžné, jet tak přes rakousko si nedovolí ani ten největší polský ignorant.
Tady Poláci zastavují Pendolína na přejezdech a nikomu to nevadí, policii absolutně ne.
Nediv se, že Rakušáci jsou na "Ty divoké bývalé komunisty" (Z východního bloku) vysazení.
Aspoň tam dělají pořádek, a jezdí se tam kapku bezpečněji.
Neříkám, že to tam je nějaká pohádka, ale rozhodně tam rychlost zásadně nepřekročí ani motorkáři, ani na dálnici
A přeložit tři kamiony na dva je v CZ běžné, jet tak přes rakousko si nedovolí ani ten největší polský ignorant.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
to mi je fuk...já narážím na tvou větu, že:
Jedou do ciziny, mají znát tamní předpisy.Němci dělají IZS pruh mezi nejrychlejším vlevo a tím co je vpravo od něj.
Češi zrcadlově opačně mezi nejpomalejším vpravo a tím nalevo od něj.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Vím která bije.
Osobně se taky v každé koloně nepokouším píchnout gumu tak, že bych tvořil ihned 3m odstup a nedělá to tak nikdo.
Rozdíl je ten, že nejsem 1.5cm od vozidla před sebou ale mám odstup takový, že umím včas náležitě uhnout a vím co a jak a kde.
My jsme v obraze, ale zeptej se na tohle manželky nebo lidí v okolí. Většina to tak exaktně ani netuší. I Ti, co chodí na školení skrz profesáky, tak často ani netuší, že ve Francii má přednost ten, co na kruháč vjíždí před tím, co už na něm je, a tak to je se vším... Podle mě sice máš pravdu že to má znát, když tam jede, ale taky by bylo na čase to sjednotit, né že za každým rohem jsou DIAMETRÁLNÍ rozdíly.
Osobně se taky v každé koloně nepokouším píchnout gumu tak, že bych tvořil ihned 3m odstup a nedělá to tak nikdo.
Rozdíl je ten, že nejsem 1.5cm od vozidla před sebou ale mám odstup takový, že umím včas náležitě uhnout a vím co a jak a kde.
My jsme v obraze, ale zeptej se na tohle manželky nebo lidí v okolí. Většina to tak exaktně ani netuší. I Ti, co chodí na školení skrz profesáky, tak často ani netuší, že ve Francii má přednost ten, co na kruháč vjíždí před tím, co už na něm je, a tak to je se vším... Podle mě sice máš pravdu že to má znát, když tam jede, ale taky by bylo na čase to sjednotit, né že za každým rohem jsou DIAMETRÁLNÍ rozdíly.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Manželku jsem "učil" jezdit já...takže tam je to v poho.
Ale nemusíme chodit tak daleko...vždyť i tady byl někdo, kdo na chování těch aut neviděl a nevidí nic špatného a to tvrdí, že má řidičák
Ale nemusíme chodit tak daleko...vždyť i tady byl někdo, kdo na chování těch aut neviděl a nevidí nic špatného a to tvrdí, že má řidičák
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Taky mi přijde zásadní šířka jízdních pruhů. Tak úzké pruhy byly relevantní v době, kdy byla auta úzká jako Škoda 100. Dneska se podívej, jak je široké Ducato, nebo i Fiat Punto. To s tím jezdí ženské a je to širší než Tatra 613
O nadměrech a velkých SUV v kombinaci se stavbou na dálnici, kde je ještě navíc zákaz předjíždění a jen střídavá jízda, ani nemluvím. Tam jsou denně kolize...
O nadměrech a velkých SUV v kombinaci se stavbou na dálnici, kde je ještě navíc zákaz předjíždění a jen střídavá jízda, ani nemluvím. Tam jsou denně kolize...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
Ehm, to plati i u nas, takze co tam mas dal?driver píše:… tak často ani netuší, že ve Francii má přednost ten, co na kruháč vjíždí před tím, co už na něm je, a tak to je se vším …
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
platí, ale v 99% případů je u nás kruháč navíc označen značkou "Dej přednost", ve FR IT ESP naopak
i v Německu a Rakousku jsou běžné billboardy "Rettungsfahrbahn", "Rechts fahren" a "Gurt?" atd. nevím proč to někoho nenapadne tady taky místo těch nacionalistickejch billboardu.
i v Německu a Rakousku jsou běžné billboardy "Rettungsfahrbahn", "Rechts fahren" a "Gurt?" atd. nevím proč to někoho nenapadne tady taky místo těch nacionalistickejch billboardu.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2145
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Hezká slohová práce, ale nemá to nic společného s tím videem. Tam nikde tři pruhy v jednom směru jízdy nejsou.driver píše:Není mimo.
Němci dělají IZS pruh mezi nejrychlejším vlevo a tím co je vpravo od něj.
Češi zrcadlově opačně mezi nejpomalejším vpravo a tím nalevo od něj.
Popravdě kdysi jezdily IZS v odstavném, potom se vymyslelo v německu toto, a od němců to skoro všichni převzali.
Ale češi né.
Vymysleli nejprve tuto hovadinu:
Dělat uličku tam, kde je nejméně místa, tj mezi nejširšími vozidly, tj kamióny, to mohl vymyslet jen absolutní pitomec a logika, že se IZS lépe napojí z přiipojováku je hovadina, protože v reálu to je otázka jednoho jediného vozidla v daném pruhu, zato potom jedou několik km mezi ostatními vozidly. Upřednostnit 1% trasy před 99% mohl vymyslet jen inženýr v kanclu, co nemá ŘP.
No a nyní, když už se to někteří naučili, tak přijde novela a změní se to na německý systém.
Takže se budou hádat Ti, co neví která bije, s těmi, co jezdí západní model, s těmi co jezdí původní český a s těmi, co budou znát novelu a do toho ignoranti co ty uličky blokují.
To budeme mít uličky IZS mezi každým pruhem a nikde. Bravo. Geniální. Ministerstvo dopravy miluju.
Je to úplně stejná mystifikace, jako domnělá absolutní přednost chodců na přechodech.
Může to být vůbec pouze náhoda, nebo to bude spíš záměr
Komu ten chaos prospěje?