Za kolik jezdíte s benzínem?
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
tak hlavne ze to ma klimu na kolecko a zakladni cudliky radia sou taky mechanicky, to mi prijde idealni
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
No tak treba pro me je to kolecko kvuli otocnemu, stranove nesoumernemu piktogramu z estetickych duvodu nepouzitelne.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
4x4, 272 NEfoukaných kobyl + 1715kg kerb = normální jízda 12 až 14, trošku sportovněji 15 až 16, foukané budou žrát ještě víc
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
To je důvod, proč se vyrábí ty nemožné RS6, Brabus a jiné kombíky. Čím větší kára, tím méně je přetížení cítit. Když tu samou zatáčku nebo zrychlení dáš v nějaké A1 tak už při rozjezdu od baráku dostaneš info, že ještě jednou, a zvracímmira píše: jedinou kuraz, kterou jsem na to potreboval, bylo odolat vykrikum zeny, ze to s ni moc hazi a dela se ji spatne.
V těch větších autech to je znatelně lepší a není od věci, že se dozvídáš, že to je nemotorné, slabé a mohlo to být silnější
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
ctrl_j: já stejně mačkám jenom na volantu, ale prostě mám čudlík a bob ne, heč
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Velikost s tím nemá moc co dělat, spíš je to tím, že v těch malejch autech sedíš jako na hajzlu v sedačkách s nulovým bočním vedením a navíc ty městský auta maj stejně tvrdý pružiny jako jsou v propisce a poměrně vysoký těžiště, takže se to naklání jako Rossi při velký cenědriver píše:To je důvod, proč se vyrábí ty nemožné RS6, Brabus a jiné kombíky. Čím větší kára, tím méně je přetížení cítit. Když tu samou zatáčku nebo zrychlení dáš v nějaké A1 tak už při rozjezdu od baráku dostaneš info, že ještě jednou, a zvracímmira píše: jedinou kuraz, kterou jsem na to potreboval, bylo odolat vykrikum zeny, ze to s ni moc hazi a dela se ji spatne.
V těch větších autech to je znatelně lepší a není od věci, že se dozvídáš, že to je nemotorné, slabé a mohlo to být silnější
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Nevěděl jsem že Bob má Rko.Prostě nejsem takový magor abych šel výrazně přes 10litru s OctouRs a nepočítám dálnici nebo serpentiny do kopce.Jen okresni silnice a nejlepe kde nikdo neni.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Nesmysl. Kde jaké Polo má sedačky GTI / R jako koryta v F1 a lze je spustit až na zem a tvrdost podvozku je pěkně pitomá, protože to nemá DCC a musí to být stabilni i při Vmax, čili se to naklání asi tak, že téměř vůbec A poslední Polo je totální masakr, to je po dlouhé době pokrok, který budou ostatní dohánět zase 1-2generace, a mnozí nemají nárok nikdy._sulcik_ píše:Velikost s tím nemá moc co dělat, spíš je to tím, že v těch malejch autech sedíš jako na hajzlu v sedačkách s nulovým bočním vedením a navíc ty městský auta maj stejně tvrdý pružiny jako jsou v propisce a poměrně vysoký těžiště, takže se to naklání jako Rossi při velký cenědriver píše:To je důvod, proč se vyrábí ty nemožné RS6, Brabus a jiné kombíky. Čím větší kára, tím méně je přetížení cítit. Když tu samou zatáčku nebo zrychlení dáš v nějaké A1 tak už při rozjezdu od baráku dostaneš info, že ještě jednou, a zvracímmira píše: jedinou kuraz, kterou jsem na to potreboval, bylo odolat vykrikum zeny, ze to s ni moc hazi a dela se ji spatne.
V těch větších autech to je znatelně lepší a není od věci, že se dozvídáš, že to je nemotorné, slabé a mohlo to být silnější
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)