Pneu koutek

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Pneu koutek

Příspěvek od mmira »

jo, na Cupre je taky nevnimam. mmch, za jednu sezonu jsou s prehozeni uprostred v podstate pryc, zbyva tak mm nad rysku. ted na nich najeto cca 12t km.

po dojeti zvazuji, ze, pro rozsireni rozhledu, nahodim Conti SC6
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneu koutek

Příspěvek od řidičBOB »

Ty jsem teď obul klukům na O3 RS...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Pneu koutek

Příspěvek od mmira »

muzes dat vedet dojmy?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneu koutek

Příspěvek od řidičBOB »

Kolega říkal, že než se to lehce vojelo, tak na vodě to bylo takové nejisté, ale teď prej ok. Kupodivu to je i hodně tiché. Má je tam ale cca 1500 km.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Pneu koutek

Příspěvek od Sajmik »

mmira píše:jo, na Cupre je taky nevnimam. mmch, za jednu sezonu jsou s prehozeni uprostred v podstate pryc, zbyva tak mm nad rysku. ted na nich najeto cca 12t km.

po dojeti zvazuji, ze, pro rozsireni rozhledu, nahodim Conti SC6
Pro rozšíření rozhledu bys mohl zkusit Hankook ventus s1 evo2, docela by mě zajímalo celkové porovnání s PS4
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Pneu koutek

Příspěvek od mmira »

rB: jsem docela zvedav, jestli a jak budou ubyvat a jestli se na nich vyskytne nejaky problem s prurazem na ceskych silnicich. co jsem se docetl venku, jizdne jsou dobre na suchu i na mokru, ale rychle ubyvaji a maji slabe bocnice, cimz trpi na poskozeni ve vytlucich

sajmik: je to zenino auto a ona je docela strelec. neporidim ji na auto neco, o cem si nejsem jist, ze ji pri jejich eskapadach podrzi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneu koutek

Příspěvek od řidičBOB »

mmira: pověřím kolegu, ať to sleduje. On je docela sportlich jezdec a už taky leccos najel a projel, takže mu v tomhle docela věřím.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Pneu koutek

Příspěvek od Vrooom »

mmira píše:jo, na Cupre je taky nevnimam. mmch, za jednu sezonu jsou s prehozeni uprostred v podstate pryc, zbyva tak mm nad rysku. ted na nich najeto cca 12t km.

po dojeti zvazuji, ze, pro rozsireni rozhledu, nahodim Conti SC6
To je pravnucka Elisky Junkove, ne? :D
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Pneu koutek

Příspěvek od Stepan »

mmirova žena bude vopravdovej střelec. Gumy mizí, ale brzdy ne. Kdo brzdí, nezvítězí:
mmira píše:jezdi s tim zena, takze desky asi do smrti. je tam 46t km a desky furt ok
\m/ \m/

Otázka je, jestli náhodou gumy netrpí jenom na těch 300k na předku. I GTD si na špatném povrchu s radostí hrábne na 1 i 2. Typicky když se sjíždí ze Žižkova a jede se rovně doprava na Holešovice (úplně doprava by byl Karlín). Raz, dva a jak se jede na nájezd a je potřeba ještě před svodem do jednoho pruhu všechny pozávodit, tak se na těch hrbolech může ASR úplně posrat :(

A Cupra bude v tomhle ještě dál.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneu koutek

Příspěvek od řidičBOB »

Polo GTI se s ASR OFF pomalu nerozjede ani na suchu. Když je ON, tak imrvére bliká až do trojky :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět