Snow: Vroom má pravdu. Otec se ve sportovních autech něco najezdil, ale nemá potřebu žádné vlastnit. Přecejen, znamená to vyndat 1,5mio+(a to jsme u úplného entry levelu, M2, možná nějaký dobrý deal na Caymana) z kapsy za něco, co bude většinu času stát v garáži.* A při adekvátním využívání seš v tom za desítky korun na každém ujetém kilometru, ať už na amortizaci/spotřebáku/palivu. Nebo to koupíš jetý, škrtneš amortizaci a budeš mít hlavu jak pátrací balón pokaždý, když v servisu něco poserou (=pokaždý, když do toho servisu budeš muset jet).
A neadekvátní využití, tzn. machrovačka v Pařížský před buchtama nebo v hospodě před kámošema nějak nepadá v úvahu. V tomhle otec nikdy nejel a doufám, že se to na starý kolena nezmění.
Ale i přesto nutně potřebuju, aby v garáži stálo něco co má přes 300 benzínových koníků, manuál a já to po každý jízdě akorát dotankuju, vrátím sedačku tak jak byla, zavřu vrata a zdrhnu od toho
*Pod pojmem potah si každej představí něco jiného. Pro mě je to max 3er, nechápu, proč bych někdy měl mít větší auto. Postarší pánové na to mají jiný názor.
tři metry rozvor a na vzduchu, jezdím si jak na obláčku Takže M3 jako potahovka rozhodně nehrozí. To spíš jako vzpomínka na časy než světu definitivně jeblo
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)