BMW Divize
Re: BMW Divize
Ale preco m2 neporovnavat s konkurenciou?
ako som uz pisal konkurencia RS3 a A45 vazia rovnako.
Cayman aj z4 su atua uplne inej koncepcie a hlavne su 2miestne!! m2 je 4miestna.
cayman aj z4 su odzakladu navrhovane ako sportove auta, m2 je normalne auto so silnejsim motorom.
ako som uz pisal konkurencia RS3 a A45 vazia rovnako.
Cayman aj z4 su atua uplne inej koncepcie a hlavne su 2miestne!! m2 je 4miestna.
cayman aj z4 su odzakladu navrhovane ako sportove auta, m2 je normalne auto so silnejsim motorom.
Re: BMW Divize
A je to az tak spatne? M4 je docela lehka vuci konkurenci. Pro zajimavost911T píše:Nezabudaj ze Z4 aj cayman je technicky kabrio so strechou.Vrooom píše:A kolik tak by sis predstavoval, ze to ma vazit? Vzdyt sportaky jako Z4, cayman maji 1400 kg ...
Popravde by som od auta velkosti M2 ocakaval pohotovostnu hmotnost tak 1450 kg. M2 v nejakej tej nadstandardnej vybave ma 1600 kg a to mi pride proste moc. To uz sme na dostrel M4.
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/ (je treba se registrovat), prevazeny s plnou nadrzi, vsechno automaty.
- M4: 1644 Kg
- RS5: 1754 Kg
- C63: 1794 Kg
- RCF: 1805 Kg
- ATS: 1743 Kg
Ma nekolik karbonovych dilu, jako je strecha, kardan. Je to pokrocilejsi auto nez M2.
Re: BMW Divize
RS3 a A45 jsou čtyřkolky s dveřmi navíc a váží stejně jako M2, plus teď jsou ještě o dalších 50kg lehčí oproti M2Cmaciak píše:Ale preco m2 neporovnavat s konkurenciou?
ako som uz pisal konkurencia RS3 a A45 vazia rovnako.
Cayman aj z4 su atua uplne inej koncepcie a hlavne su 2miestne!! m2 je 4miestna.
cayman aj z4 su odzakladu navrhovane ako sportove auta, m2 je normalne auto so silnejsim motorom.
btw. těch 1565 u M2 je s automatem nebo manualem?
Re: BMW Divize
ani merc ani audi nemaju poriadny motor. Ano motor audi je faj ale nieje to 6 valec a kupovat auto za 60 tisic s 4 valcom je mega fail.
Nezabudajte ze hmotnostny rozdiel v motore moze byt kludne aj 70kg (nemyslim samotny blok ale vsetko okolo toho).
Vid rozdiel u bmw medzi N58 S58 a B58
Nezabudajte ze hmotnostny rozdiel v motore moze byt kludne aj 70kg (nemyslim samotny blok ale vsetko okolo toho).
Vid rozdiel u bmw medzi N58 S58 a B58
Re: BMW Divize
řeší váhu a ne kterej motor se víc vyplatí
N58, S58? what
i5 Audi by měl mít 183 kg bez turb, chladičů atd.
A45 - 147,8kg podle normy DIN
u N55 jsem našel všechno mezi 170 - 190kg
N58, S58? what
i5 Audi by měl mít 183 kg bez turb, chladičů atd.
A45 - 147,8kg podle normy DIN
u N55 jsem našel všechno mezi 170 - 190kg
Re: BMW Divize
Ak je teda RS3 a A45 konkurencia, ma pri rovnakej hmotnosti navyse awd.maciak píše:Ale preco m2 neporovnavat s konkurenciou?
ako som uz pisal konkurencia RS3 a A45 vazia rovnako.
Cayman aj z4 su atua uplne inej koncepcie a hlavne su 2miestne!! m2 je 4miestna.
cayman aj z4 su odzakladu navrhovane ako sportove auta, m2 je normalne auto so silnejsim motorom.
Re: BMW Divize
Spatne to samozrejme neni. Spatne ze z konkurencnej vyhody u M4 spravili u M2 konkurencnu nevyhodu.Vrooom píše:A je to az tak spatne? M4 je docela lehka vuci konkurenci. Pro zajimavost911T píše:Nezabudaj ze Z4 aj cayman je technicky kabrio so strechou.Vrooom píše:A kolik tak by sis predstavoval, ze to ma vazit? Vzdyt sportaky jako Z4, cayman maji 1400 kg ...
Popravde by som od auta velkosti M2 ocakaval pohotovostnu hmotnost tak 1450 kg. M2 v nejakej tej nadstandardnej vybave ma 1600 kg a to mi pride proste moc. To uz sme na dostrel M4.
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/ (je treba se registrovat), prevazeny s plnou nadrzi, vsechno automaty.
- M4: 1644 Kg
- RS5: 1754 Kg
- C63: 1794 Kg
- RCF: 1805 Kg
- ATS: 1743 Kg
Ma nekolik karbonovych dilu, jako je strecha, kardan. Je to pokrocilejsi auto nez M2.
Re: BMW Divize
Na trati sa nezda ze by tie auta nemali poriadny motor. Na zaklade coho si to myslis? Aku ma M2 konkurencu vyhodu v motore? Ze je na predku o 70 kilov tazsi?maciak píše:ani merc ani audi nemaju poriadny motor. Ano motor audi je faj ale nieje to 6 valec a kupovat auto za 60 tisic s 4 valcom je mega fail.
Nezabudajte ze hmotnostny rozdiel v motore moze byt kludne aj 70kg (nemyslim samotny blok ale vsetko okolo toho).
Vid rozdiel u bmw medzi N58 S58 a B58
Re: BMW Divize
a koho zaujimaju casy na trati? podstata je ze pre mna zabavne auto je minimalne 6 valec. Pretoto sme zavrhli kupu 718, ktoru sme planovali koncom roka ostavame s dalsim funcarom verny znacke.
Zvlastne ze doteraz si nechapal preco je m2 taka tazka a naraz ked spomeniem motor uz naraz vies ze je o 70 kg tazsia.
A ktej tvojej logike otom ze konkurencna vyhoda m4 ma nejaky vply a dokonca robi m2 nevyhodu sa radsej vyjadrovat nebudem.
Zvlastne ze doteraz si nechapal preco je m2 taka tazka a naraz ked spomeniem motor uz naraz vies ze je o 70 kg tazsia.
A ktej tvojej logike otom ze konkurencna vyhoda m4 ma nejaky vply a dokonca robi m2 nevyhodu sa radsej vyjadrovat nebudem.
Re: BMW Divize
Ale sak sa nemusis hned oduvat ked zaznie trocha objektivnej kritiky na tvoju srdcovku. Ona ta zabava za volantom nastastie nie je definovana poctom valcov ale skor hmotnostou auta, len ty to mas zjavne inak.
Ale sak ty si sam povedal ze rozdiel v motore je 70 kilov. Ja som to nevedel a ani nezistoval. Mna skor zaujma v com je podla teba objektivne lepsi motor M2 oproti spominanemu 2.5 v RS3, alebo boxeru s variabilnou geometriou lopatiek v 718 S.
Ale sak ty si sam povedal ze rozdiel v motore je 70 kilov. Ja som to nevedel a ani nezistoval. Mna skor zaujma v com je podla teba objektivne lepsi motor M2 oproti spominanemu 2.5 v RS3, alebo boxeru s variabilnou geometriou lopatiek v 718 S.