Protože s motorem S55 a souvisejícím úpravami přišly věci jako dodatečné a větší chladiče apod., které prostě na váze přidávají. No a bohužel současně s těmito úpravami neudělali žádnou redukční dietu, pomocí které by to auto zase odlehčili na původní hmotnost (nebo nejlépe pod ní).
Třeba mě M2C hodně nalomila. Odstranili přesně ty nedostatky, které mi na M2 vadily. Líbí se mi použití S55 místo N55 se všemi těmi vychytávkami pro hard use, líbí se mi (konečně!) možnost individuální konfigurace jízdních profilů (a možnost uložení pod M buttons), líbí se mi odladění SW řízení motoru a elektroniky tak, aby ještě lépe vyhovovaly petrolheadům. Teda líbí se mi to takhle na papíře, zda bude realita skutečně tak růžová, to se teprve uvidí.
Pro upřesnění v techničáku mám pro O3 RS TSI 1425 kg. Na normální daily car slušné velikosti dobré. Ale zrovna u M2 bych čekal větší snahu o nižší hmotnost. Je to přece jen úplně jiná klasa. Samozřejmě je důležitý údaj kg/kW, ale v zatáčkách tu hmotnost vždy poznáš.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Jo ona ta S55 je vlastne biturbo. Akorat, je to zase cpani vahy na predek ... Co si budeme rikat, nejlepsi by bylo sehnat 1M. To je dle vseho znacne charakterni bastard.
Vrooom píše:A kolik tak by sis predstavoval, ze to ma vazit? Vzdyt sportaky jako Z4, cayman maji 1400 kg ...
Nezabudaj ze Z4 aj cayman je technicky kabrio so strechou.
Popravde by som od auta velkosti M2 ocakaval pohotovostnu hmotnost tak 1450 kg. M2 v nejakej tej nadstandardnej vybave ma 1600 kg a to mi pride proste moc. To uz sme na dostrel M4.
jerry píše:Pro upřesnění v techničáku mám pro O3 RS TSI 1425 kg. Na normální daily car slušné velikosti dobré. Ale zrovna u M2 bych čekal větší snahu o nižší hmotnost. Je to přece jen úplně jiná klasa. Samozřejmě je důležitý údaj kg/kW, ale v zatáčkách tu hmotnost vždy poznáš.