Zdravím,
klasický dotaz - co mi můžete poradit za auto dovezené z Německa s cenou tak 100 ( případně 120k )
Auto budu používat pouze na dlouhé trasy ( každý pátek Brno-Ostrava-Brno ) takže by bylo výhodnější vzít naftu - ale zase na úkon ceny servisu to není zas tako vysoká podmínka ( přijatelná je cca do 8,5L při cestovní rychlosti 130/140km/h) .
Všechen servis, opravy apod. si budu dělat sám.
A jedině už jenom to, aby auto mělo nějaký reprezentativní vzhled ( starý focus není opravdu reprezentativní )
Bylo by fajn, kdyby se dalo jet hen 2 hodiny v autě ve 4 tak, aby ti vzadu po zastavení cítili nohy - ale není podmínkou.
Co tak projíždím mobile.de tak by se mi třeba líbilo ( neprocházel jsem všechny značky zatím ):
BMW E87 118d popř. 116i / 118i vše v ročníku 2006
BMW E90 318i
Audi A3 1.9tdi / 1.6i / 1.6fsi také ročník 2006
Golf 6 1.4i 2009
Chevrolet Cruze 2009+ 1.6 / 1.8 / 2.0 diesel
Když to rozeberu po autech - všechny zmíněné bmw N46/N47 jsou problémové co do rozvodů, jenže na druhou stranu BMW je zdarma měnila za kvalitnější ( kdybych kupoval auto, tak samozřejmě si sebou beru minimálně stetoskop ) - třeba N47 je hodně levná a v ČR jich jezdí opravdu dost - nato, jak se všude píše, jak je nespolehlivá - zahrnul jsem je jenom díky zadnímu náhonu ( o to víc srandy v zimě )
Audi - taková klasika, golf jenom díky vzhledu i když motor naprostý děs ( ještě se dá sehnat 1.2tsi ale to je ta první verze) a cruze - celkem dobrý vzhled, moc jich tady nejezdí a nejsou tak olétané (jestli je někde jinde problém)
Názory ?
Prosím, opravdu prosím - nechci nic slyšet na téma FORD a ŠKODOVKA
výběr auta z dovozu do 100k
Re: výběr auta z dovozu do 100k
Neznám Cruze, ale z těch ostatních aut ani jedno není na dlouhé cestování ve 4 po dálnici...
2.9T RWD
Re: výběr auta z dovozu do 100k
Takto stará auta v Německu nebudou stát 100–120 tisíc. Stačí se podívat na německou inzerci. Pokud to má být v dobrém stavu s pravidelným servisem a od seriózního prodejce, bude potřeba hodně připlatit. Za 4000 Eur bude z těchto roků výroby pár vylítaných vražd, na které nemá smysl se jezdit do Německa vůbec dívat. Pokud za tuto částku chcete pravidelně udržované auto, které bude i spolehlivé, bude to tak ročník 2004, 2005 a diesel bych vůbec nekupoval.
Re: výběr auta z dovozu do 100k
A3 a pohodlné pro 4 lidi.
Po dvou hodinách budou cítit nohy jen v případě, že budou mít 14 dní staré ponožky.
Po dvou hodinách budou cítit nohy jen v případě, že budou mít 14 dní staré ponožky.
Re: výběr auta z dovozu do 100k
Celej tvůj výběr aut je naprosto mimo. Malej rozpočet, vysoký nároky.
Jediný dejme tomu slušný, je ten cruze. Resp. normálně sehnatelný. Ale na dlouhý vzdálenosti jsou lepší auta, ikdyž převody jsou dlouhý, auto není hlučný, jde to... Máme jeden v rodině, 120k najeto, 1.6 a co se týká spolehlivosti, tak i přes km převážně po městě stylem "Dostanu se z bodu A do B, neřeším studený motor, podtáčení, přetáčení" , je všechno ok. Vpodstatě se ani nemá co posrat
Když teda ne FORD nebo ŠKODOVKA, tak co Renault? Když pomineme klasický, že je to francouz a že to má p*ču ve znaku, tak taková Laguna by mohla bejt na ty potřeby ideální. 2.0DCI je spolehlivej a i hezky pojede. Případně klidně i Megane, s tím mám po dálnicích nalítáno taky spoustu km a v principu ok, jen určitě brát aspoň tu silnější 1.5, má 6 kvalt. Ale co se týká spotřeby, ta je fakt směšná a je vlastně jedno, jestli auto jede 120 nebo 160, furt je směšná.
Jediný dejme tomu slušný, je ten cruze. Resp. normálně sehnatelný. Ale na dlouhý vzdálenosti jsou lepší auta, ikdyž převody jsou dlouhý, auto není hlučný, jde to... Máme jeden v rodině, 120k najeto, 1.6 a co se týká spolehlivosti, tak i přes km převážně po městě stylem "Dostanu se z bodu A do B, neřeším studený motor, podtáčení, přetáčení" , je všechno ok. Vpodstatě se ani nemá co posrat
Když teda ne FORD nebo ŠKODOVKA, tak co Renault? Když pomineme klasický, že je to francouz a že to má p*ču ve znaku, tak taková Laguna by mohla bejt na ty potřeby ideální. 2.0DCI je spolehlivej a i hezky pojede. Případně klidně i Megane, s tím mám po dálnicích nalítáno taky spoustu km a v principu ok, jen určitě brát aspoň tu silnější 1.5, má 6 kvalt. Ale co se týká spotřeby, ta je fakt směšná a je vlastně jedno, jestli auto jede 120 nebo 160, furt je směšná.
Re: výběr auta z dovozu do 100k
psal jsem, že auto není pro 4 podmínkou -
o meganovi vím, jezdím ním často jako firemním a prostě mi nesedí - přesněji s tou generací 1.5dci 80 či 81kw, která šla do mercedesu - motor to je povedený, až na žhavič a egr za 200k ani jeden problém, a to se mi sním podařilo místo za 4 podřadit v kilu za 2 a nerozletěl se, ale vůbec mě nesedí - jak interierově tak co do převodovky( člověk furt musí řadit jak osel )
Jinak o ceně aut - ono né každý si uvědomuje skutečnou cenu spotřebního zboží - jako firma prodáváme auta po záruce ( 4-5 roky nebo 200 tkm) za 25-30% původní ceny do prvního bazaru, co dá největší cenu - a o týden později to auto je pryč a ještě třeba o 60 tisíc dráž, než se tam vezlo ( bohužel pro mě takto točíme pouze krabice a nebo se to dozvím až pozdě - naposled 5 let stará yetina v naftě 4x4 s plným servisem, na tachu 120tkm a šla do bazaru za 150 tisíc ) -
tím chci říct a určitě někoho naštvu, ale ty vraky co jezdí po silnicích typu octavia I, fabia I nemají takovou směšnou cenu, za kterou se prodávají ( třeba před 2 lety jsem kupoval za 25 tisíc fabii 1 combi 2002 ve střední výbavě, 1.2 htp 47kw najeto 130tkm a za 2 roky a 50tkm kromě brzd žádná další investice - proč to samé auto ve stejném stavu dnes je na bazosi od 50 nahoru ?
Švagr prodával před 4 lety bmw 320d za 75% ceny, za které se to auto se stejným nájezdem prodává dnes - ta cena se stářím vozidla snad roste?
A opakuji - v německu se začínají lidé zbavovat starých dieselů kvůli - zrovna to 118d je euro 4 což má být také "zakázané"
https://ekonomika.idnes.cz/diesely-zaka ... oprava_rts
třeba hned první 118d - 1url.cz/lt8LY - ano, najeto třeba 200-250 tkm - Pokud dostanu nějakou jistotu, že auto bylo servisováno ( proto nechci z ČR a jinak padělanou servisku pozná i děcko) tak proč se toho bát ? To že lidi v ČR neumí nakupovat auta z druhé ruky je jasné všem - proto se sem vozí kde jaký odpad (To je tak těžké si před koupít to auto vzít, zajet sním do autorizovaného servisu a tam ať se na něj podívají ? Trvalo to asi 3 hodiny a stolo mě to cca 2,5 tisíce ? )
o meganovi vím, jezdím ním často jako firemním a prostě mi nesedí - přesněji s tou generací 1.5dci 80 či 81kw, která šla do mercedesu - motor to je povedený, až na žhavič a egr za 200k ani jeden problém, a to se mi sním podařilo místo za 4 podřadit v kilu za 2 a nerozletěl se, ale vůbec mě nesedí - jak interierově tak co do převodovky( člověk furt musí řadit jak osel )
Jinak o ceně aut - ono né každý si uvědomuje skutečnou cenu spotřebního zboží - jako firma prodáváme auta po záruce ( 4-5 roky nebo 200 tkm) za 25-30% původní ceny do prvního bazaru, co dá největší cenu - a o týden později to auto je pryč a ještě třeba o 60 tisíc dráž, než se tam vezlo ( bohužel pro mě takto točíme pouze krabice a nebo se to dozvím až pozdě - naposled 5 let stará yetina v naftě 4x4 s plným servisem, na tachu 120tkm a šla do bazaru za 150 tisíc ) -
tím chci říct a určitě někoho naštvu, ale ty vraky co jezdí po silnicích typu octavia I, fabia I nemají takovou směšnou cenu, za kterou se prodávají ( třeba před 2 lety jsem kupoval za 25 tisíc fabii 1 combi 2002 ve střední výbavě, 1.2 htp 47kw najeto 130tkm a za 2 roky a 50tkm kromě brzd žádná další investice - proč to samé auto ve stejném stavu dnes je na bazosi od 50 nahoru ?
Švagr prodával před 4 lety bmw 320d za 75% ceny, za které se to auto se stejným nájezdem prodává dnes - ta cena se stářím vozidla snad roste?
A opakuji - v německu se začínají lidé zbavovat starých dieselů kvůli - zrovna to 118d je euro 4 což má být také "zakázané"
https://ekonomika.idnes.cz/diesely-zaka ... oprava_rts
třeba hned první 118d - 1url.cz/lt8LY - ano, najeto třeba 200-250 tkm - Pokud dostanu nějakou jistotu, že auto bylo servisováno ( proto nechci z ČR a jinak padělanou servisku pozná i děcko) tak proč se toho bát ? To že lidi v ČR neumí nakupovat auta z druhé ruky je jasné všem - proto se sem vozí kde jaký odpad (To je tak těžké si před koupít to auto vzít, zajet sním do autorizovaného servisu a tam ať se na něj podívají ? Trvalo to asi 3 hodiny a stolo mě to cca 2,5 tisíce ? )
Re: výběr auta z dovozu do 100k
Mě vždycky pobaví, když má někdo na auto pár korun a vyžaduje reprezentativní vzhled. Není právě součástí "reprezentace" fakt, že to stálo peněz jak sraček, takže auto v ceně našláplých hodinek moc parády nikdy neudělá?
nicméně kamarád nedávno na balení vesnických buchet 118d první generace nabral a prej na to holky letěj a do kila se s nákupem v pohodě vešel
nicméně kamarád nedávno na balení vesnických buchet 118d první generace nabral a prej na to holky letěj a do kila se s nákupem v pohodě vešel
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: výběr auta z dovozu do 100k
na vesnici staci i e36
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: výběr auta z dovozu do 100k
To je jednoduché, spousta řečnických otázek a spousta suverenity. Když nechceš radu, tak o ni jednoduše nežádej a dovez 118d.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ