Nafta patří do kamen.
Re: Nafta patří do kamen.
a v Nat95 taky nejni? nebo na to vojaci nejezdej
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Nafta patří do kamen.
DPF a nadměrné závady jsou kecy stejné jako třeba závady turba.
Byly vadné série, byly výrobní vady, byly nepovedené konfigurace celých sérií motorů, ale v celkovém objemu prodejů to je naprosté minimum. (Stejně jako závady turbín)
Kolega z Phy jezdí TDI Golfa pátý rok a tankuje téměř výhradně u http://www.way24.cz na zličíně případně Verva Diesel ale pozor, nikoliv u Benziny ale v Praze na Krejcárku, kde je značka Star. (Druhá značka majitele Benziny)
Jezdí krátké trasy po městě, často motor ani neohřeje, a nezná nějakou častou regeneraci DPF a nedává VIF ani jiná aditiva.
Některé motory po městě tu častější regeneraci spouštějí, a DPF čistí i tak dokonale, a některé se ani po městě nezanášejí...
Ta auta, co mají s DPF potíže jsou nejčastěji postižena závadou, ale není to vlastností konstrukce. (!)
Potom tady jsou jiné vlivy jako styl jízdy, chip, servis kde dělají učni atd...
Kdo provozuje auto se závadou nebo šrot, a nadává na koncepci, je totální hlupák
Navazuji hlavně na současnou dobu přímovstřikových benzínů s DPF .
Jsou jistě režimy, kdy je benzín příhodnější než nafta, ale to dogma, že DPF = průser, je totální bullshit
Viděl jsem DPF po 300.000km rozříznuté a vypadalo jako by bylo rok staré, zanesení minimální, je to úplně stejné jako když v devadesítkách byli všichni na prášky z KATu u Favorita a sháněli stovky, stodvacítky, žiguly....
Byly vadné série, byly výrobní vady, byly nepovedené konfigurace celých sérií motorů, ale v celkovém objemu prodejů to je naprosté minimum. (Stejně jako závady turbín)
Kolega z Phy jezdí TDI Golfa pátý rok a tankuje téměř výhradně u http://www.way24.cz na zličíně případně Verva Diesel ale pozor, nikoliv u Benziny ale v Praze na Krejcárku, kde je značka Star. (Druhá značka majitele Benziny)
Jezdí krátké trasy po městě, často motor ani neohřeje, a nezná nějakou častou regeneraci DPF a nedává VIF ani jiná aditiva.
Některé motory po městě tu častější regeneraci spouštějí, a DPF čistí i tak dokonale, a některé se ani po městě nezanášejí...
Ta auta, co mají s DPF potíže jsou nejčastěji postižena závadou, ale není to vlastností konstrukce. (!)
Potom tady jsou jiné vlivy jako styl jízdy, chip, servis kde dělají učni atd...
Kdo provozuje auto se závadou nebo šrot, a nadává na koncepci, je totální hlupák
Navazuji hlavně na současnou dobu přímovstřikových benzínů s DPF .
Jsou jistě režimy, kdy je benzín příhodnější než nafta, ale to dogma, že DPF = průser, je totální bullshit
Viděl jsem DPF po 300.000km rozříznuté a vypadalo jako by bylo rok staré, zanesení minimální, je to úplně stejné jako když v devadesítkách byli všichni na prášky z KATu u Favorita a sháněli stovky, stodvacítky, žiguly....
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Nooo...nic není černobílé. Tchán má Octu 2.0TDI 103kW. Bydlí kousek za Phou a v podstatě jezdí jenom kolem komína a občas po doktorech do Phy (to má od baráku cca 30km). DPF se mu pravidelně rozsvítí tak 1x za měsíc/dva.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
To jsem měl od 2004 BKD a bylo to fajné autíčko, do dvou kil se nikdy nic nerozsvítilo ani klima nepokazila a pak prodej.
I pravý špígl měl autoclonu...
Edition100 v bílé kůži černá metla... Hmmm...
I pravý špígl měl autoclonu...
Edition100 v bílé kůži černá metla... Hmmm...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Tohle je podstatně novější a ke dvou kilům se to ani neblíží...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
No vidíš, tak PD bylo bez problémů a CR najednou není, to jsou paradoxy, viď.
Čína má obrovský problém se smogem a přitom tam diesely v osobních autech nejezdí
Evropa smog tak zásadně nemá a bojuje usilovně proti dieselům v osobácích.
Čína má obrovský problém se smogem a přitom tam diesely v osobních autech nejezdí
Evropa smog tak zásadně nemá a bojuje usilovně proti dieselům v osobácích.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Nafta patří do kamen.
když by si chtěl někdo nakoupit kvalitní naftičku do zásoby:
https://www.nabidkamajetku.cz/Home/Detail/30499
https://www.nabidkamajetku.cz/Home/Detail/30499
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Nafta patří do kamen.
To je nafta Irance Zadeha.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/