Onboard videa
Re: Onboard videa
Na známé trase využívám k předjíždění místa, kde se kvůli profilu cesty rozestup mezi prdelolepy přirozeně nachvíli zvětší, než se stihnou zase sjet k sobě:) Na zařazování v 90 km/h do 10 m mezery nemám nervy, stačí aby jeden trochu přibrzdil a druhý přidal a mezera zmizí v nejmíň vhodnou chvíli.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Onboard videa
Ohrozovat? to urcite nie. Ak by som ohrozil ich, tak potom aj seba, a samovrah niesom...HondaMan píše:Za mě je teda větší debil ten, kdo vědomě omezuje/ohrožuje ostatní účastníky provozu.
akeho priestupku? akurat pozeram do zakona, a nevidim v nom nic, co by som porusovalřidičBOB píše:...čímž se ale sám dopouštíš přestupku. Na rozdíl od těch, co si jedou na nárazníku, jelikož pro ně zákon nestanovuje povinnost udržovat rozestup. Pouze stanovuje povinnost dodržet takovou vzálenost, na kterou jsou schopni bezpečně zastavit. Což se ale nedozvíme, dokud nedojde ke krizovce.
Re: Onboard videa
Nevím jak to máte na Slovensku, ale u nás platí:
361/2000 Sb. píše:§ 17(3) Řidič, který se po předjetí zařazuje před vozidlo, které předjel, musí dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit ani omezit řidiče vozidla, které předjel.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Onboard videa
aha, tak to mame aj na slovesku, "Vodič nesmie pri predchádzaní ohroziť ani obmedziť vodiča vozidla, pred ktoré sa po predídení zaraďuje; pritom je povinný dávať znamenie o zmene smeru jazdy."
doteraz som si myslel ze tam plati prednost ako klasicky pri zmene jazdnych pruhov(tzn. tak aby nemusel nahle zmenit smer/rychlost), nevedel som ze je takto osobitne v zakone popisane aj predchadzanie
zas som sa nieco nove naucil
doteraz som si myslel ze tam plati prednost ako klasicky pri zmene jazdnych pruhov(tzn. tak aby nemusel nahle zmenit smer/rychlost), nevedel som ze je takto osobitne v zakone popisane aj predchadzanie
zas som sa nieco nove naucil
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To bude tím, že tvé znalosti jsou přímo úměrné délce vlastnictví ŘP.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Pak je ale další sviňárna a to vědomé zavíraní mezery pro navrácení po předjíždění..většinou to dělají chudáčci, kteří si ani neuvědomí, že kdyby se předjíždějící nestihl kvůli němu zařadit a došlo by ke střetu, pravděpodobně by to odnesl i onen chudáček..
Re: Onboard videa
no jo fabia,zatmavene lampy,tmave skla....
o par set metru driv regulerni sjezd ve smeru jizdy
Citroen C4 GP