![Party :ymparty:](./images/smilies/36.gif)
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. Že se mu naroubuje pohon všech kol na tom nic nezmění. Vedle toho máš 3er s klasickou koncepcí, která je naopak jednou z nejsložitějších. Tenhle rozdíl ti pak zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti i komfort, auto s přetíženým předkem se těžko bude chovat tak dobře jako auto s líp rozloženou hmotností. K tomu máš u BMW lepší motor a větší odolnost náročnýmu užívání.Deli píše:tak tim bych si zase nebyl tak jistej
je zajimave jak se tolik mluvi o pretizenem predku a na vaze se pak ukazuje, ze rozlozeni hmotnosti je u tech aut v podstate +- 2-3% stejne (mluvim napr. o A4 4*4 vs. 3er). Casto se to rozlozeni prilis idealizuje.Reese píše:Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. Že se mu naroubuje pohon všech kol na tom nic nezmění. Vedle toho máš 3er s klasickou koncepcí, která je naopak jednou z nejsložitějších. Tenhle rozdíl ti pak zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti i komfort, auto s přetíženým předkem se těžko bude chovat tak dobře jako auto s líp rozloženou hmotností. K tomu máš u BMW lepší motor a větší odolnost náročnýmu užívání.Deli píše:tak tim bych si zase nebyl tak jistej
Co má navíc Passat? Líp funguje na českých silnicích, protože je celkově měkčí? To je asi jediný zásadní plus, pak v něm může být víc místa. Možná může být líp smontovaný, ale to bych u 3er viděl jako problém jen před faceliftem. Jinak i z mnoha dalších hledisek vítězí 3er - možnosti výbavy jdou dál, aerodynamický hluk je nižší, hluk od kol je nižší... Předností Passatu je jen pár. Všechno ostatní je jen problém očekávání.
Nepochybuju o tom, že 3er není co bývala, mél jsem před pár lety E46 a E90 je horší. Ale průměrnost Passatu to pořád není.
Mám tu čest s jedním 335i e92 (koupen jako nový) a mohu Tě ujistit, že vrzání palubní desky je v takovém levelu, který nebyl k mání ani v celotvrdoplastovém interiéru Seatu AlteaReese píše:Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. .
Mas v zasade pravdu, ale to znaci uplny koniec individuality cloveka a jeho rozlicnych tuzob... Prave individualita je to co cloveka robi clovekom, takto uz mozeme kludne nahradit ludsku rasu klonamigoes píše:jinak passat je genialni tim, ze je prave spickove prumerny. ve vsem je dobry, byt nikde nejlepsi. V nicem neztraci. A to je to o o jde. Masy chteji univerzal, ne neco, co je dobre v jedne discipline a ve dvaceti dalsich ztrati. Proto se passat tak dobre napric EU prodava.