Tak určitě, každý kdo se naučil řídit čtyřkolku začal žít jen proto aby sehnal statisíce na odježdění dostatku závodů s malým autem a pak miliony na jednu sezonu v áčkové čtyřkolce. Komu se to nepovedlo, spáchal sebevraždu, proto se na jednotlivé soutěže MMČR přihlašuje jen 10-20 těchhle aut. Jediný placený profesionál v ČR je pravděpodobně Kopecký, ostatní si na to musí shánět peníze sami.driver píše:Imprezu z roku 96 jak jsi uváděl, neumí dneska už 99% pilotů ovládat a kdo to umí, lítá v něčem podobném jako je vůz světových šampionů Fabia R5
Já se nebavil o šotolině ale zasněžené veřejné silnici.driver píše:a nebavíme se o R15 na šotolinu, bavíme se o R18 na asfalt viz předchozí poznámka o rellye a silničním provozu.
Savy a Vraníky ani do města, ale na zimních Michelin bys jezdil i v létě. Naposledy jsem se nechal zlákat prémiovou pneu při výměně ojetých Barum Polaris koupených s autem za Continental TScosi, někdejšího vítěze všech testů. Jely nové přesně stejně na sněhu i asfaltu jako Barumky, které mi předtím přišly zralé na výměnu. Zimní Hankooky mám teď a na asfaltu jsou o poznání lepší než Vraník, na sněhu a břečce o poznání horší. Pro mé použití je tento kompromis taky lepší. Což nic nemění na tom že pořád nechápu tvé řeči jak někdo ušetřil za pneu a pak musí jet 50 mimo obec.driver píše:Ty Vraníky a Savy bych nedal ani na auto do města. Možná myslivci na Jimny apod. Stokrát lepší jsou i korejské Hankook. I kdejaké Nexen budou mnohem lepší
Jestli sněží nebo ledí, pak ztěží bude něco výrazně líp fungovat než protektory Vraník nebo Savy Eskimo, ze kterých by tobě samým odporem slezl lak z disků. A za jiného stavu vozovky opravdu není nutné jet 50 mimo obec s čímkoliv.