Passat 3,2
Re: Passat 3,2
hurááá
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Passat 3,2
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Passat 3,2
je to uplne jasny kdo je Batman. je to pan se dvema vrtulkama v garazi a passatem 3,2 dsg
jezdím pod své možnosti a jsem ovce
Re: Passat 3,2
keď toto fórum začínalo tak si hovoril inak, to ma zmiatlo
Re: Passat 3,2
Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. Že se mu naroubuje pohon všech kol na tom nic nezmění. Vedle toho máš 3er s klasickou koncepcí, která je naopak jednou z nejsložitějších. Tenhle rozdíl ti pak zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti i komfort, auto s přetíženým předkem se těžko bude chovat tak dobře jako auto s líp rozloženou hmotností. K tomu máš u BMW lepší motor a větší odolnost náročnýmu užívání.Deli píše:tak tim bych si zase nebyl tak jistej
Co má navíc Passat? Líp funguje na českých silnicích, protože je celkově měkčí? To je asi jediný zásadní plus, pak v něm může být víc místa. Možná může být líp smontovaný, ale to bych u 3er viděl jako problém jen před faceliftem. Jinak i z mnoha dalších hledisek vítězí 3er - možnosti výbavy jdou dál, aerodynamický hluk je nižší, hluk od kol je nižší... Předností Passatu je jen pár. Všechno ostatní je jen problém očekávání.
Nepochybuju o tom, že 3er není co bývala, mél jsem před pár lety E46 a E90 je horší. Ale průměrnost Passatu to pořád není.
Re: Passat 3,2
je zajimave jak se tolik mluvi o pretizenem predku a na vaze se pak ukazuje, ze rozlozeni hmotnosti je u tech aut v podstate +- 2-3% stejne (mluvim napr. o A4 4*4 vs. 3er). Casto se to rozlozeni prilis idealizuje.Reese píše:Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. Že se mu naroubuje pohon všech kol na tom nic nezmění. Vedle toho máš 3er s klasickou koncepcí, která je naopak jednou z nejsložitějších. Tenhle rozdíl ti pak zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti i komfort, auto s přetíženým předkem se těžko bude chovat tak dobře jako auto s líp rozloženou hmotností. K tomu máš u BMW lepší motor a větší odolnost náročnýmu užívání.Deli píše:tak tim bych si zase nebyl tak jistej
Co má navíc Passat? Líp funguje na českých silnicích, protože je celkově měkčí? To je asi jediný zásadní plus, pak v něm může být víc místa. Možná může být líp smontovaný, ale to bych u 3er viděl jako problém jen před faceliftem. Jinak i z mnoha dalších hledisek vítězí 3er - možnosti výbavy jdou dál, aerodynamický hluk je nižší, hluk od kol je nižší... Předností Passatu je jen pár. Všechno ostatní je jen problém očekávání.
Nepochybuju o tom, že 3er není co bývala, mél jsem před pár lety E46 a E90 je horší. Ale průměrnost Passatu to pořád není.
jinak passat je genialni tim, ze je prave spickove prumerny. ve vsem je dobry, byt nikde nejlepsi. V nicem neztraci. A to je to o o jde. Masy chteji univerzal, ne neco, co je dobre v jedne discipline a ve dvaceti dalsich ztrati. Proto se passat tak dobre napric EU prodava.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28036
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
Mám tu čest s jedním 335i e92 (koupen jako nový) a mohu Tě ujistit, že vrzání palubní desky je v takovém levelu, který nebyl k mání ani v celotvrdoplastovém interiéru Seatu Altea Po 40t km je také spojka na sračky... Tomu říkám používání opravdu High end materiálůReese píše:Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. .
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
Mas v zasade pravdu, ale to znaci uplny koniec individuality cloveka a jeho rozlicnych tuzob... Prave individualita je to co cloveka robi clovekom, takto uz mozeme kludne nahradit ludsku rasu klonamigoes píše:jinak passat je genialni tim, ze je prave spickove prumerny. ve vsem je dobry, byt nikde nejlepsi. V nicem neztraci. A to je to o o jde. Masy chteji univerzal, ne neco, co je dobre v jedne discipline a ve dvaceti dalsich ztrati. Proto se passat tak dobre napric EU prodava.
P.S. Uz aj auta su ako klony, lisia sa len desingom
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Passat 3,2
jake individuality zase? kazdy resi individualitu ve vechech, ke kterym ma vztah nejaky jiny, nez napr. funkcni. ano pak vyjimek bude. Ale ja taky resim individualnost jen v uzkem spektru veci, ktere mne zajimaji a kde nechci byt v zastupu. Pochybuji, ze kdyz jdes na plaz, mas nejake individualni plavky ala Borat
a auto je pro mnohe, rekl bych pro drtivou vetsinu lidi, jen dopravni prostredek. neni to milacek a neuzivaji si jizdu ve smyslu ala nekteri zdejsi. Ano maji to napr. jako ukazku spolecenskeho postaveni a toho "koukejte co mam" coz je ovlivneno kvalitou marketingu dane znacky ale opet to same prozivaji vsichni. jen nekdo u aut, nekdo u elektra, nekdo u mobilu apod.
hrajes si tu na borce, co o lidech rika, ze je muzes nahradit klony, ale proste nic individualniho neexistuje, dredar je clenem stata dredaru, ten, co si mysli, ze je nad veci a nenechava si vypatlat medii mozek je clenem stada tech co si mysli, ze jsou nad veci a nenechvaji si vypatlat medii mozek apod. je to naprosto priozene, je to tak v prirode, je to tak mezi lidmi. jen posuk z toho dela neco nenormalniho.
a auto je pro mnohe, rekl bych pro drtivou vetsinu lidi, jen dopravni prostredek. neni to milacek a neuzivaji si jizdu ve smyslu ala nekteri zdejsi. Ano maji to napr. jako ukazku spolecenskeho postaveni a toho "koukejte co mam" coz je ovlivneno kvalitou marketingu dane znacky ale opet to same prozivaji vsichni. jen nekdo u aut, nekdo u elektra, nekdo u mobilu apod.
hrajes si tu na borce, co o lidech rika, ze je muzes nahradit klony, ale proste nic individualniho neexistuje, dredar je clenem stata dredaru, ten, co si mysli, ze je nad veci a nenechava si vypatlat medii mozek je clenem stada tech co si mysli, ze jsou nad veci a nenechvaji si vypatlat medii mozek apod. je to naprosto priozene, je to tak v prirode, je to tak mezi lidmi. jen posuk z toho dela neco nenormalniho.