Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Už mám ve Swišťovi něco málo najeto, tak si můžu dovolit malý srovnání s Ignisem Sport tak tu je : Swišť je na daily hodně příjemný auto, je tam ale pár některých detailů (poplatných dnešní době), který jsou z pohledu pocitu jízdy ve sportovním autě jednoznačně krok zpět. Je až neskutečný, jak syrově a divoce vedle Swiště působí 15 let starý Ignis sport, kde je všechno poctivější. V Ignácovi jdou všechny věci poctivě mechanicky a je potřeba o dost větší síly (volant, spojka, řazení). Kdyby si Swišť zachoval svoji kulturnost tak jak ji má a k tomu přihodil trochu tý poctivý mechaniky tak by to bylo hodně pěkný svezení. Asi z tohoto pohledu nejhorší mi přijde řazení, sice celkem přesný ale jak v plastu. Každopádně pokaždý když jdu k autu, tak rohlíka od ucha k uchu a těším se jak malý jarda . Jízdně je to paráda - nenaklání se, ale přitom to není prkenný. Večer mi to nedalo a zvážil jsem kolo a jeden komplet disk i s gumou 15,6kg - na R17 hodně pěkný. Doufám, že se podaří odstranit to odstavení plynu při brždění, k tomu přijde nastavit malý negativní odklon na předku (max -0,5°) a budu se modlit aby tam pásla špéra. Pak už to bude hodně parádní .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Kolik chcou za špéru na swiště?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Suzuki obecně
Já se byl teď krátce projet v novém Swiftu a připadal mi více sport než jak si pamatuju Sport
Akorát tlumení na nerovnostech nebylo ve stejné lize, ale s 1.0 boosterjet a hmotností hluboko pod tunu asi jel cca stejně rychle. Kontakt s autem přes všechna rozhraní byl takový intimnější
Stejně bych si do něj ale vybral 1.2 Dualjet co jsem zkoušel v ne o moc těžším Balenu. U 1,2 reakce na plyn poladili úplně neskutečně proti předchozím atmosférám a s ubraným metrákem fakt nejede špatně.
A jak převodovka v 1.0 Boosterjetu neobtěžovala, v 1,2 atmo byla nápadně geniálně přesná.
Škoda že nezaložili nový Sport na větší verzi tohohle motoru. S 1,4 Turbo bude jízda v té malé krabičce opravdu děsivá.
Každopádně gratuluju ke Sportu, je to úžasné auto.
Na odezvě plynu určitě už někdo laboroval i mimo Japonsko, když jezdí jako Rental na Ringu.
Akorát tlumení na nerovnostech nebylo ve stejné lize, ale s 1.0 boosterjet a hmotností hluboko pod tunu asi jel cca stejně rychle. Kontakt s autem přes všechna rozhraní byl takový intimnější
Stejně bych si do něj ale vybral 1.2 Dualjet co jsem zkoušel v ne o moc těžším Balenu. U 1,2 reakce na plyn poladili úplně neskutečně proti předchozím atmosférám a s ubraným metrákem fakt nejede špatně.
A jak převodovka v 1.0 Boosterjetu neobtěžovala, v 1,2 atmo byla nápadně geniálně přesná.
Škoda že nezaložili nový Sport na větší verzi tohohle motoru. S 1,4 Turbo bude jízda v té malé krabičce opravdu děsivá.
Každopádně gratuluju ke Sportu, je to úžasné auto.
Na odezvě plynu určitě už někdo laboroval i mimo Japonsko, když jezdí jako Rental na Ringu.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Suzuki obecně
Teď večer po práci jsem to byl ještě projet na mokrým Ještědu a tam to bylo taky fajné - jak to hází zadkem na mokru je pecka. Ten remap pro zbavení eko-deky je dobrý tip, zkusím jim napsat a uvidíme.
M.Z.: od Mfactory tak 20 plus práce, jen bohužel není stopro jistota, že tam padne - uvidím...
M.Z.: od Mfactory tak 20 plus práce, jen bohužel není stopro jistota, že tam padne - uvidím...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
jen proslapavej cestu prukopniku, at se naslednici maji cim inspirovat
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Suzuki obecně
Z velkých úprav už jsem vyrostl, tohle už jsou jen takový relativně drobnosti , ale s velkým potenciálem zábavy. Prostě co nejlepší value for money, takže rozhodně nešahat na motor a jen si obrazu svému malinko přizpůsobit. Ale jako tou prdelí to hází na mokru luxusně (jsem cestou do práce neodolal ), fakt stačí jen ťuknout levou a na chvíli odstavit plyn a už to letí bokem, jen to tam nejde udržet a když šáhnu na ručku tak se to celý rozpípá . Nevíte náhodou někdo, jestli by mi to třeba neuměli nastavit softwarově? Ideálně toto a ještě aby defaultně byla stabilizace po nastartování vypnutá, vždycky to zapomenu vypnout a pak se divím co to dělá.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Dneska proběhlo 100 ranních km ve Sportíkovi a jsem nadšenej. Vůbec bych nečekal, že to bude ten tip auta, co mě ráno donutí vstát a jít si projet oblíbený okresky. Já tomu autu až na dvě maličkosti nemám co vytknout, má to přesně tolik výkonu aby to mohla být na zakroucený okresce ta správná výzva a přitom už to není moc. Fakt bude stačit vyřešit jen ty brzdy (to je dost frustrující věc, když to hodí zadkem a pak to odmítne přidat plyn) a ten malý negativ na předku (už jsou z anglie na cestě šrouby ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Rozhodujem sa medzi Swiftom súčasnej generácie s 1.2, Sport 1.4T a Sport minulej generácie (viď vo vlákne vlákne vedľa).
Nevie niekto ako sa zmenil swift sport 1.6 po facelifte v r.2014? Zdá sa mi, že som vtedy čítal niečo o stálom prevode, ale nikde to neviem nájsť. Podľa videí som videl kratšie aj dlhšie: na 2° v redline 110 vs 100. Jarka, koľko Ti to dá na jednotlivé kvalty?
Nevie niekto ako sa zmenil swift sport 1.6 po facelifte v r.2014? Zdá sa mi, že som vtedy čítal niečo o stálom prevode, ale nikde to neviem nájsť. Podľa videí som videl kratšie aj dlhšie: na 2° v redline 110 vs 100. Jarka, koľko Ti to dá na jednotlivé kvalty?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Máš štěstí, že jdu zrovna kolem . Velký facelift u Sporta byl po r.2010 (viz to porovnání dole), pak byl ještě jeden v r.2014 (ale to už byl jen přechod na euro 5 - takže start-stop, euro deka a podobný blbosti). Porovnání před a poface (r.2010) jsou tu včetně pily:
Tomu autu stačí dát rozumný R16 a na předku odklony a jezdí to pak relativně komfortně a hodně sportovně a přitom za hubičku.
Tomu autu stačí dát rozumný R16 a na předku odklony a jezdí to pak relativně komfortně a hodně sportovně a přitom za hubičku.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
To bola veľmi rýchla odpoveď, ďakujem
Ten veľký facelift je skôr nová generácia, nie?
Našiel som zabehnutý Swift s 18tkm za 12k €, tj. za cca rovnaké peniaze ako nový swift s 1.2gl+, ktorý mám v pláne vyskúšať. Ale pochybujem, že u mňa bude mať šancu oproti 1.6 136k
https://www.autobazar.eu/suzuki-swift-1 ... 20146.html
Čo povieš na tento kus?
Máš nejaké skúsenosti s novou generáciou?
Ten veľký facelift je skôr nová generácia, nie?
Našiel som zabehnutý Swift s 18tkm za 12k €, tj. za cca rovnaké peniaze ako nový swift s 1.2gl+, ktorý mám v pláne vyskúšať. Ale pochybujem, že u mňa bude mať šancu oproti 1.6 136k
https://www.autobazar.eu/suzuki-swift-1 ... 20146.html
Čo povieš na tento kus?
Máš nejaké skúsenosti s novou generáciou?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S