BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojemmmira píše:no to bez pochyby.
ona je fascinujici nejspise jen pro nekoho, kdo se v oblasti e46 M3 alespon trochu orientuje.
zajimalo by me, jestli to ma puvodni motor, kolikrat to melo vymeneny podvozek, dvouhmotu, spojku, kolikrat byl repasovany vanos, diferak a kardan.....
hlavne by me zajimalo, jak ten motor, je-li puvodni, jede. z UK znam pripady aut s 200t mil s vykonem pod 300 k misto puvodnich 350
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
vim, proto by me zajimalo, jak to vypada u tehle.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
takže tam byly původní tlumiče, uložení, ložiska, brzdy, spojka, dvouhmota...?Bond007 píše:Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojemmmira píše:no to bez pochyby.
ona je fascinujici nejspise jen pro nekoho, kdo se v oblasti e46 M3 alespon trochu orientuje.
zajimalo by me, jestli to ma puvodni motor, kolikrat to melo vymeneny podvozek, dvouhmotu, spojku, kolikrat byl repasovany vanos, diferak a kardan.....
hlavne by me zajimalo, jak ten motor, je-li puvodni, jede. z UK znam pripady aut s 200t mil s vykonem pod 300 k misto puvodnich 350
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Ja ti dam, jak s hnojemBond007 píše:Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojem
Ale jo potvrdzujem ze Bond sa na tom aute moc nepodpisal...auto stale funguje jak ma a motor toho moc z vykonu nestratil
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Promiň, praštilo mě to do očí hned, jak jsi to tu napsal poprvé, a už už jsem se chystal napsat, že buď to jsou sondy regulační a jsou před katy, nebo jsou monitorovací a jsou za katy. Ale pak jsem se na to vybodl, že tady nebudu zbytečně dělat chytrého a k žádnému užitku to stejně nebude. Kdybych věděl, že kvůli tomu koupíš špatné sondy, tak bych to samozřejmě napsal hned...pavproch píše:Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
Re: BMW Divize
určitě byly meněný tlumiče, zadní pružiny, kat a zadní část výfukujanjan píše:takže tam byly původní tlumiče, uložení, ložiska, brzdy, spojka, dvouhmota...?Bond007 píše:Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojemmmira píše:no to bez pochyby.
ona je fascinujici nejspise jen pro nekoho, kdo se v oblasti e46 M3 alespon trochu orientuje.
zajimalo by me, jestli to ma puvodni motor, kolikrat to melo vymeneny podvozek, dvouhmotu, spojku, kolikrat byl repasovany vanos, diferak a kardan.....
hlavne by me zajimalo, jak ten motor, je-li puvodni, jede. z UK znam pripady aut s 200t mil s vykonem pod 300 k misto puvodnich 350
Předpokládám ložiska a uložení byly taky měněný, o ničem jiným nevím.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
klasika, nejlepsi je delt chytryho kdyz uz je pozdeSpectral píše:Promiň, praštilo mě to do očí hned, jak jsi to tu napsal poprvé, a už už jsem se chystal napsat, že buď to jsou sondy regulační a jsou před katy, nebo jsou monitorovací a jsou za katy. Ale pak jsem se na to vybodl, že tady nebudu zbytečně dělat chytrého a k žádnému užitku to stejně nebude. Kdybych věděl, že kvůli tomu koupíš špatné sondy, tak bych to samozřejmě napsal hned...pavproch píše:Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
no mě na tom nejvíc fascinuje, že mu mění pul auta za půl míle a předaj mu to se svítícímá kontrolkama?
Re: BMW Divize
@spectral: kuju za snahu, ale zas tak moc to neva - jak píšu k novému halt dodávám postupně další nové...
@retron: ne, když sem odjížděl z Mirage, tak nic nesvítilo, rozsvítilo se to až po asi 6 km jízdy, dyž sem zastavil na OMV pro plnou Maxx100....
@retron: ne, když sem odjížděl z Mirage, tak nic nesvítilo, rozsvítilo se to až po asi 6 km jízdy, dyž sem zastavil na OMV pro plnou Maxx100....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.