BMW Z4 Coupe

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Ono to je fakt docela bezpecne nastaveny, kdyz se to trhne na 3 tak jen pustis volant, trochu pridas plyn a jedes dal.



A bojim se abych to nejakyma upravama nepodelal a nedostavila se zakernost. Osobne si pohravam s tim poridit silnejsi stabiky.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od jarka »

Právě proto bych zkusil jen testnout tu sbíhavost na zadku a uvidíš. Úprava za 500,- a když to náhodou nebude ono tak to dáš zpět. Ono na miata-forum hodně lidí píše, že rosbíhavost na zadku je tak pro drift car, ale není to tak děsivý. Jinak souhlas, stačí lehká přetáčivost, nic velkýho pak už je to na škodu co se týče rychlosti (ale zase je s tím prdel - když mi na trojku na mokru i slaboučká miata letí v kilu bokem, tak si připadám jak ve viperu :D ). Tím samo neříkám nastav si rosbíhavost, jen lehce uber směrem k nule.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od d1.8t »

Je to komplexnější, ale geo zadku takhle funguje. Daily auto mám s mírnou sbíhavostí, aby bylo stabilní za každýho počasí. E36 je rozbíhavá na zadku. Ale není to o driftování, spíš o agilitě. Je nastavená na čistou stopu a stabilní předek.
Neni se třeba bát, drobným rozeběhne na zadku se z toho přetáčivá bestie nestane.
RWD
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od eMJe »

Na 130i som mal zbiehavost vpredu 7 minut a vzadu 9. Neviem si predstavit vzadu mensiu zbiehavost, tych 9 minut bolo dost limitne vo vyssich rychlostiach. Zalezi aj na celkovom setupe, mal som vpredu ramena z M3 a square setup, cize predok drzal a bol agilny ze sa to so seriovym nedalo porovnat. So seriovym predkom by mohlo byt tych 9 minut vzadu v pohode
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Mozna to neni az tak nedotacivy, ono myto je docela hladky a navic vsechny ty pomaly zatacky jsou dost vracaky, ze tam bude nedotacivy asi vsechno ...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od mmira »

pri prehnane najezdove rychlosti nebo spatne praci s plynem urcite
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od jarka »

Případně si ještě lehce pohrát s tlakama v pneu...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Kdyz jsem to meril studeny dalsi den, tak jsem tam mel asi 1,5 bar :-)

Btw, by me zajimalo zda tam vubec ruzny vykuchany hondy zahreji semislicky?
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Cool, i kdyz nevim zda patri do spolecnosti CSL :-) ...
http://www.dicklovett.co.uk/bmw/news-ev ... w-classic/
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Z4 Coupe

Příspěvek od Vrooom »

Zimni gumy jsou docela zabavny :-), na PS4 by se to ani nehlo ...



Skoda, ze to zase bude muset jit do opravny: viz lupani treba v 0:14 a i dal.



Divny, ze to dela i kdyz jedu dopredu nebo dozadu (pekne slyset v 0:35), ne jen pri zataceni (rozdilny rychlosti kol). Ach jo, co zase s tim bude ...

Odpovědět