výkonnější daily car
Re: výkonnější daily car
jak vidim ty trubky vzádu, tak ideal auto na denní ježdění
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: výkonnější daily car
Tak on i "normální" Mégane RS 2.generace je hodně dobrý stroj a R26 (bez druhého R na konci) bude asi ještě lepší...
A ta Laguna III GT je taky hodně zajímavý nápad.
A ta Laguna III GT je taky hodně zajímavý nápad.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: výkonnější daily car
Pridám aj ja nejaký ten nápad...
Čo takto Mazda RX-8? Spoľahlivosť nič moc a údržba je tiež dosť mimo...
OK, tak niečo ešte viac nereálne... MG ZT V8
Inak sa pripájam k naźoru, že Focus ST je asi najideálnejšia voľba spolu s 330i...hľadal by som medzi nimi a lepší kus by som zobral...
Čo takto Mazda RX-8? Spoľahlivosť nič moc a údržba je tiež dosť mimo...
OK, tak niečo ešte viac nereálne... MG ZT V8
Inak sa pripájam k naźoru, že Focus ST je asi najideálnejšia voľba spolu s 330i...hľadal by som medzi nimi a lepší kus by som zobral...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: výkonnější daily car
Deli: pár lidí tady na foru by ty trubky měli mít jako povinnou výbavu radši
Re: výkonnější daily car
Bral bych FocusST, to auto vypadá pořád ještě aktuálně, E46 už je pro cikány...
Re: výkonnější daily car
ono jak se to vezme, taková exbond E46 je hezká i dneska bohužel poměr k těm votuzeným sračkám je zdrcující
Re: výkonnější daily car
Zase když vezme to GT co radil goes, tak ho budou borečci s olítaným BMW nenávidět..
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Re: výkonnější daily car
Sam mavam obcas zmiesane pocity, ked vidim na ceste kde jaku vylietanu, prehnitu e46, v ktorej sa pupienkovy lopatak tvari ako majster sveta. Ale zase postavit vyblyskanu, zachovalu e46 330i v Mpakete vedla nejakej petrolejky, povedzme 320d s vytunenym kridlom na "lepsi pritlak v zatackach", tak su to dve rozne auta. To prve este budi zaujem a je do urcitej miery reprezentujuce, to druhe...no, budi respekt u nast-rocnych pred diskotekou v Hornej Dolnej.Prasík píše:ono jak se to vezme, taková exbond E46 je hezká i dneska bohužel poměr k těm votuzeným sračkám je zdrcující
A vecne k 330i. Za 350 tis. sa uz slusny kusok da vybrat a provozne naklady budu tak vysoke, ako sam majitel bude chciet a pripusti. S miernym utiahnutim sa budu dat udrzat nieco malo nad vydavkami za bezne auto nasich ciest. Kazdopadne, rozdiel vo vydavkoch za ST a 330i ako obmedzujuci faktor nevidim.
U mna boli na zozname Focus ST, 330i, snad este Mondeo ST220 a Golf Gti. A nakoniec vyhrala 330i s Mpak. Vlastnosti auta, univerzalnost, image a stav vyhrali...
www.tomaskroner.com