Onboard videa
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2145
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
A stejně tak agresivně, jako na silnici, se chováš i tady.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Místo odpovědi a argumentace jenom další trollování... Jsi s tím už dosti profláklý a trapný.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Trubka na tatru asi zbytečná-nejspíš tě přes rachot motoru ani neslyšel Bobe.Ti jezdci vlevo to je česká klasika bohužel.
Re: Onboard videa
Asi trochu spolíhal, že ho objedeš, se mu tu herku nechtělo zastavovat.
Dnes mi autobusák poškodil na Fiorinu pravý špígl.
Začal jsem předjíždět na začátku esíčka a když jsem byl vedle něj, řidič si to najel a skoro mě v kilu poslal do škarpy. I když jsem brzdil a levé kola měl za krajnicí, jebl mi bokem do zrcátka.
To byla morda, že jsem myslel, že pravý bok je celý očesaný, ale borec byl v klidu.
Na zastávce jsem za ním vyběhl, ale vyfakoval mě a dozvěděl jsem se, že jsem magor, když předjíždím v zatáčce a regulérně na mě najížděl, protože chtěl odjet.
OK, zavolal jsem benga, jezdil jsem za ním jak ocas a hlásil operačnímu polohu.
Přijeli na konečnou a tam už značně zkrotl. Kdyby se choval normálně, mohl si to ušetřit.
Na autě jen prasklý kryt a musím zkontrolovat vyhřívání.
Takže si pamatujte, v zatáčce se nepředjíždí, pravidla určuje rekvalifikovaný autobusák a nemusí se dívat do zrcátek, protože nepočítá, že by ho mohl někdo předjíždět v otevřené krajině, mimo obec, přerušovanou čáru a jeho cca 50km rychlosti.
Prý jsem měl počkat na rovinku.
Dnes mi autobusák poškodil na Fiorinu pravý špígl.
Začal jsem předjíždět na začátku esíčka a když jsem byl vedle něj, řidič si to najel a skoro mě v kilu poslal do škarpy. I když jsem brzdil a levé kola měl za krajnicí, jebl mi bokem do zrcátka.
To byla morda, že jsem myslel, že pravý bok je celý očesaný, ale borec byl v klidu.
Na zastávce jsem za ním vyběhl, ale vyfakoval mě a dozvěděl jsem se, že jsem magor, když předjíždím v zatáčce a regulérně na mě najížděl, protože chtěl odjet.
OK, zavolal jsem benga, jezdil jsem za ním jak ocas a hlásil operačnímu polohu.
Přijeli na konečnou a tam už značně zkrotl. Kdyby se choval normálně, mohl si to ušetřit.
Na autě jen prasklý kryt a musím zkontrolovat vyhřívání.
Takže si pamatujte, v zatáčce se nepředjíždí, pravidla určuje rekvalifikovaný autobusák a nemusí se dívat do zrcátek, protože nepočítá, že by ho mohl někdo předjíždět v otevřené krajině, mimo obec, přerušovanou čáru a jeho cca 50km rychlosti.
Prý jsem měl počkat na rovinku.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Neřeším, zda je zbytečná nebo není. Byla na místě. Řidič Tatry nesplnil povinnost dát přednost v jízdě a vytvořil tím na silnici nebezpečnou situaci.
Nevidím sebemenší důvod, proč bych měl jít na brzdy a riskovat, že ten, co jede za mnou, se dloube v nose a navalí mi to do kufru....a nebo pak čichat rozjíždějící se Tatru s Euro0. Na silnici platí nějaká pravidla a přednost v jízdě je základ, jestli se někomu brzdit chce nebo ne.
M.Z.: tomu rozumím. Ale nechápu, proč by si měl myslet, že kvůli němu přejedu šrafování. V protisměru pojede nějaký podobný střelec a jsme v sobě s mou vinou na hrbu. Zásadně nejezdím tam, kam nevidím.
Dokonce i chápu, že se mu to nechtělo rozjíždět z nuly. Když ho to sere, tak ať jde do Lidlu za kasu...já ho točit volantem Tatry nenutím
Nevidím sebemenší důvod, proč bych měl jít na brzdy a riskovat, že ten, co jede za mnou, se dloube v nose a navalí mi to do kufru....a nebo pak čichat rozjíždějící se Tatru s Euro0. Na silnici platí nějaká pravidla a přednost v jízdě je základ, jestli se někomu brzdit chce nebo ne.
M.Z.: tomu rozumím. Ale nechápu, proč by si měl myslet, že kvůli němu přejedu šrafování. V protisměru pojede nějaký podobný střelec a jsme v sobě s mou vinou na hrbu. Zásadně nejezdím tam, kam nevidím.
Dokonce i chápu, že se mu to nechtělo rozjíždět z nuly. Když ho to sere, tak ať jde do Lidlu za kasu...já ho točit volantem Tatry nenutím
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
On by ti jistě vysvětlil, že jezdíš jako prase, to samé jsem se dnes dověděl já. Sice mě málem vyndal ze silnice, ale to neva, autobusák tady určuje pravidla hry.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To znám - to mi udělal jednou za Unhoští. Naštěstí jsem to zašlápnul v čas. On to měl v píči na totálku. A na YT v diskuzi jsem se taky dověděl, že v zatáčce se nepředjíždí a podobné perly.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
To jsou takoví dementi Ti "šoféři", že nejen že vymýšlí vlastní zákony, ale mají pocit, že mají mandát. Totální psychopati, asi jako ten, co nedání přednosti v jízdě a reakci, která zákonem dovoluje odvracet nebezpečí, vzniklé jednoznačně nedáním přednosti v jízdě, výstražným zvukovým znamením, považují za agresi
A řidiči autobusů jsou vrchol. Mají pocit, že větší počet převážených osob a jízdní řád, respektive zpoždění, jim dává zákonnou možnost přednosti, a neváhají si přednost vynucovat, kdykoliv a kdekoliv, jen aby nemuseli stát o 3sekundy déle a nemuseli pustt jedno vozidlo. Škoda, že si na každoročním školení nevšimli, že takový zákon neexistuje. Jsou to často totální zoufalci, kteří se agresivní jízdou snaží řešit hustý provoz. Jak to končí, a je to jen otázkou času, než trefí na někoho, kdo má čas a havarijko, je zřejmé.
Blbé je, že systému v dopravním podniku to vyhovuje, pojištěné to mají, a řidiče berou ty nejlevnější, kdo chce přidat je nahrazen někým totálně nekompetentním, kdo dostane papíry přes pracák a je ochoten dělat za to minimum a jestli se rozmlátí denně jeden nebo tři busy nikoho nezajímá.
To samé řidiči Tater. S tím jezdit vyžaduje absolutní rezignaci, protože to je za trest a od takového řidiče nelze čekat žádné servítky.
A řidiči autobusů jsou vrchol. Mají pocit, že větší počet převážených osob a jízdní řád, respektive zpoždění, jim dává zákonnou možnost přednosti, a neváhají si přednost vynucovat, kdykoliv a kdekoliv, jen aby nemuseli stát o 3sekundy déle a nemuseli pustt jedno vozidlo. Škoda, že si na každoročním školení nevšimli, že takový zákon neexistuje. Jsou to často totální zoufalci, kteří se agresivní jízdou snaží řešit hustý provoz. Jak to končí, a je to jen otázkou času, než trefí na někoho, kdo má čas a havarijko, je zřejmé.
Blbé je, že systému v dopravním podniku to vyhovuje, pojištěné to mají, a řidiče berou ty nejlevnější, kdo chce přidat je nahrazen někým totálně nekompetentním, kdo dostane papíry přes pracák a je ochoten dělat za to minimum a jestli se rozmlátí denně jeden nebo tři busy nikoho nezajímá.
To samé řidiči Tater. S tím jezdit vyžaduje absolutní rezignaci, protože to je za trest a od takového řidiče nelze čekat žádné servítky.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
Něco na uklidnění
Re: Onboard videa
praveze poznam cloveka co niekolko rokov jazdil na T148 a celkom si to uzival... kazdy den par KM offroadu, obcas to vytiahnut z bahna, potom odkrutit niekolko desiatok km po asfalte, zase offroad, ked velmi zacne tiect olej tak pobuchat, raz za cas vymenit nejaky ten motor...driver píše:To samé řidiči Tater. S tím jezdit vyžaduje absolutní rezignaci, protože to je za trest a od takového řidiče nelze čekat žádné servítky.
ale ked nad tym tak rozmyslam, tak vlastne mas pravdu, je to presne ten typ mamfpicistu, od ktoreho nikdy v zivote nezapocujes som unaveny/je mi zima/ som hladny/ nechce sa mi /neda sa to